1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    een stuk dacht ik, maar dat weet ik niet zeker. Heb namelijk geen live, maar wel wat over gehoord.
     
  2. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen de lunar inderdaad, ik gebruikte hem in het begin ook veel, maar naarmate je verder komt had ik mijn zwaard toch weer vaker nodig.
    Je houten zwaard helemaal upgraden is een bijna noodzakelijk kwaad als je pack 2 wil uitspelen.
     
  3. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Ninja Gaiden, maar ik zit vast -_-"
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien is het dan verstandig om even een kijkje te nemen in de 'Ninja Gaiden' Helpthread.
     
  5. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel gaat maar niet vervelen. Ik heb een paar weken geleden Master Ninja Tournament 2 & 3 uitgespeeld. Nu voor de gein deel 1 ook maar even doen, maar wat is dat makkelijk nu zeg :p Niet normaal.

    Trouwens die ghost fish zijn in het begin irritant, maar ik word nu nooit meer door ze geraakt. Sterker nog, ik vind ze wel handig als je wat essence nodig hebt :p

    In het normale spel kun je ze gewoon met de XY-combo afmaken. Dus XY drukken en net als je op de grond komt (misschien heeeel iets ervoor) weer XY drukken.

    Dit trucje werkt niet meer in Hurricane Pack 2, maar ook hier is een heel simpel trucje voor. Naar voren springen en dan X. Dan maakt ie zo'n zwaai in de lucht met z'n zwaard waarbij ie een soort rondje maakt in de lucht. Dit is dus niet de Flying Swallow. Gewoon naar voren springen en X drukken, meteen naar achter springen en X, weer naar voren X etc. Als je het goed timed, zullen ze je niet kunnen pakken.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, inderdaad. Bij de meeste 'iets minder sterke' vijanden werkt die aanval ook zeer goed. Komt omdat je ze dan ook gelijk afweerd. Net als counter attacks.
     
  7. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik moet die thread nog eens ff goed onderzoeken :D
     
  8. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ik ben nu in chapter 9, en ik merk toch dat de dragon sword sterker is. Maar ik kan mijn lunar nu lvl 3 maken voor 15.000 essence, zal ik dat deon?
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan. Ik ken hem zelf niet. Je kan natuurlijk altijd proberen. Grade eerst je vigoorian flale op als je daar genoeg voor hebt! Die kan je in chapter 10 goed gebruiken.
     
  10. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd doen, hij heeft een prachtige essenceaanval.
     
  11. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    mense, mense: wie weet wat er gebeurt als je je 'wooden sword'' helemaal opwardeerd?!
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je een supervet wapen dat helemaal niet op de versie leek die je in het begin had. Hij ziet er dan vanboven wat breder uit en je kan er flink wat lekkere combo's mee uit delen. Maar ik blijf toch bij The dragon sword. Maa denk goed na want het kost flink wat poen om hem helemaal up-gegrade te hebben.
     
  13. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0

    oke dan!
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Man, het is een roeispaan! :cool:
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja daar lijkt ie wel op. Een dodelijke roeispaan maak ik er dan van.
     
  16. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mooiste moet nog komen, als je met een volledig opgewaardeerd houten zwaard te strijde trekt moet je hier maar eens op letten.
    Als je weinig gezondheid hebt (zeg maar bij je tweede ninpovlammetje) gaan de chinese tekens in je zwaard felrood oplichten, op dat moment heb je het allersterkste wapen wat er in Ninja Gaiden bestaat.
    De kunst is dan om met weinig gezondheid toch in leven te blijven.
     
  17. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    er is toch nog maar weinig over dit spel bekend behalve dat Team Ninja hem zal uitbrengen voor de krachtigste next-gen-console... *hoop dat et xbox 2 wordt en anders dat microsoft ze inlijfd ;) :p*
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, over NG 2 is nog geen thread hoor. En tuurlijk word dat de xbox 2. Ik vind het wooden sword niet echt supervet maar je kan er wel vette combo's mee.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    maar als je hem helemaal upgrade is hij echt dope
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, even een vraagje nog. Bij welk sterretje zie je ook alweer dat hij echt goed veranderd?
     

Deel Deze Pagina