Dan hebben jullie niet meegedaan aan toernooi met 2e hurricane pack. Noh. Die is moeilijk...Ik was meteen dood...
Ik had hem zelf al redelijk snel. Maar heeft wel lang geduurd voordat deze game eindelijk classic was. Dit is je kans mensen, deze game moet je hebben voor deze prijs!
zojuist ninja gaiden uitgespeeld, op normal. Wat een voldaan gevoel is dat! Ik heb nu een nieuwe outfit gekregen met een "plasma sword". Ik voel me net luke skywalker.
ik weet niet hoe ik eraan kom... Ik heb em uitgespeeld op normal en nu heb ik een nieuwe outfit en een soort van plasma sword. Verder weet ik het ook niet echt eigenlijk, maar ik ben er wel blij mee! *edit Je moet em op normal uitspelen en dan krijg je die shit...
Als je hem heb uitgespeeld en daarna saved, dan heb je succesfull gameplay. Als je dan new game doet op hard en je houd (volgens mij) de 'linkse trekker ingedrukt dan krijg je zo'n star wars pak van Luke skywalker ja. Plus een plasma zwaard. Ziet er wel mooi uit maar je raakt het snel beu vind ik. Je hoort ook echt dat gare zoem geluid als je iemand slaat met dat ding.
Zwaar vet sel, heb em al uitgespeeld, ben nu met succesiveplay bezig, nog geen enkele keer dood geweest met de tweede keer.