1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat betekent dat ge het spel hebt uitgespeeld. De moeilijkheidsgraad, aantal keer dat ge dood gegaan zijt, enz. maken niet uit :)
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Indd, het is handig want dan kan je de scarabs die je gemist hebt met de eerste keer uitspelen, nog pakken en ze zo alsnog allemaal pakken. Je kan ook als je weer bij chapter 13 bent en in het huisje (in hayabusa village) waar ook the muramase statue staat (moet wel veel gekilled hebben door het spel heen) the dark dragon blade pakken, is niet zon sterk zwaard (waarom wil iedereen hem eigenlijks...?), ong net zoiets als dabilahro en the war hammer. Ziet er overigens wel vet uit. NINJA GAIDEN RULEZZZ!!! _O_
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden roelt zeker. Maar die Dark dragon blade is gewoon vet omdat hij er zo strak uitziet. En daar draait het spel eigenlijk om. Lekker lullig om Doku daar mee af te maken. Hij heeft jou tenslotte daar ook mee afgemaakt. Maar hij ziet er gewoon supervet uit.
     
  4. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    _0/ Indd
     
  5. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Jammer alleen dat je daar alleen met zn spirit form de kans voor krijgt.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Ik vond die spirrit vorm trouwens een stuk pittiger als de eerste. De eerste versie had ik trouwens van de 1e keer! :9 En edit effe als je dubbelpost okee.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ninja Gaiden had ik laatst gekocht en kwam tot gisteren niet verder dan Eindbaas 1 8). Nu ben ik eindelijk verder en ben alweer bij Eindbaas 2. Zijn die levels der omheen nou zo kort of willen ze je graag zo snel mogelijk een eindbaas laten zien..
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, jij bent gewoon niet ver. ;) Die levels worden echt stukken langer.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Nu eens kijken hoe snel je door door Tairon komt. De eerste 2 levels zijn toch inderdaad wel kort. Maar de rest word toch zeker groter. En mooier :9 En hardere einbazen.
     
  10. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ok ben nu in level 4, level 3 is zo simpel die kan je wel met een paar vingers in je neus uitspelen. Eindbaas in een keer dood en 2 scarabs gevonden :cool:...Ben nu dus in level 4, Tis een lekker groot leveltje want ik heb der al zo'n 10 min doorheen gelopen. Tspel begint steeds leuker teworden en de filmpjes zien der prachtig uit _O_
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de filmpjes zijn zeker prachtig. Maar je zit nu dus in Tairon. Als je deze chapter uit hebt moet je nog een deel van die stad doen in chapter 5. Da's hardstikke groot. Daar kom je later ook nog een paar keer terug. In deze chapter zit trouwens geen eindbaas.
     
  12. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik zit nog steeds in dat stuk met die rondzwabberende knotsen...eindelijk daar voorbij, kom ik bij dat mormel.
    heb ik m bijna dood....GAME OVER...:{
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dat beest eerst even goed onder de knie krijgen. Precies weten wat z'n aanvallen zijn. Dan is ie echt supermakkelijk. Maar ik geef je gelijk, dat is wel een rotstuk ja.
     
  14. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ja, indd, het ziet er super mooi uit, maar als je (mocht het zo zijn) het tot nu toe moeilijk vond, dan mag je je wel zorgen gaan maken. Want tot nu toe waren de eindbasen makkelijk, maar de rest is niet zo gemakkelijk, je krijgt ook in verdere levels nog mini bosses en daarna nog big bosses. :+ het word moeilijker.
     
  15. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg, :{ en ik vond het al moeilijk om Murai te verslaan. Heb ik iets van tien keer over gedaan voordat ik wist hoe je hem het best kon aanvallen.

    (Heb het spel vandaag gekocht (30 EUR _O_ ) en vind 't tot nu toe gaaf, maar ook wel erg moeilijk).
     
  16. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom nie verder al ben je daar ergens onder die kerk en dan moet je een blauwe en een rode knop indrukken.
    dat is al een hele klus en dan kom ik bij dat beest die hetzelfde is als dat beest dat rachel opslokten.
    das zow moeilijk want je zit in een hele kleine ruimte en dan raakt ie je bijna altijd.
    ik heb het zekker 20 keer geprobeerd.
    echt niet normaal.
     
  17. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet zorgen dat je z'n armen er af hakt en eventueel ontwijkt
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Omg het kan in Ninja Gaiden echt van goed naar beter naar heel goed naar heel slecht. Hoewel ik er nu doorheen ben was dat stukje met die wormen zo k*t. Ik had veel elixers en 1 talisman of rebirth en ik ben alles kwijtgraakt. Nog even oefenen dus.:+
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wormen zijn inderdaad wel lastig. Later komt er ook nog een vuurworm in chapter 12. Maar het is een pittige game. In ieder geval zorgen dat je genoeg elixers op zak hebt. @ Kasumi: Dat stuk bedoeld Roeltjuh ook. Je kan met je boog op de plek schieten waar die bijlen vastzitten aan het plafond om ze te verslomen.
     
  20. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wedden dat je na uitspelen jezelf uitlacht omdat je dát al moeilijk vond?:cool:
    Wacht maar tot je het voor de 2e keer speelt, dan heb je het onder de knie en dan doe je met geweldige wapens de meest waanzinnige aanvallen, dat geeft een pas een kick.
     

Deel Deze Pagina