1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 24 dec 2004.

  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Als je wapens een beetje hebt upgegrade en je hebt wat vette wapens is het veel vetter en gaat het vechten ook veeeel lekkerder. Neem nou b.v. de flail. In 1 keer door blijven hakken. Als je dat ding hebt upgegrade is ie echt ziek. Dragon Sword ook. En dan komen DE eindbazen pas: Doku, Alma de emperor etc. Die wil je ook echt verslaan. :9
     
  2. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Het is af en toe wel lastig met die bijlen, maar om ze met pijlen te verslomen heeft geen enkel zin, het kan wel maar is alleen verspilde moeite, je kan het beste rollen springen enzo, en bij die stekels, moet je gewoon in gaan staan (nog voor de bijlen uiteraard), dan zouden ze je alleen 1 keer moeten steken (als je niet beweegt). Gaat veel makkelijker, als je eenmaal een beetje onder de knie hebt dan is het een piece of cake. (het hele spel trouwens) _O_
     
  3. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze ook weer spelen. Zo'n bruut spel en met die Hurricane Packs, weet nog steeds niet of het nou werkt bij mij, wordt het volgens mij al helemaal vet. Ga 'm deze keer proberen op hard.
     
  4. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    help help!!!
    hej ik heb echt dringend hulp nodig ik heb dit spel sinds de release dag maar zit nou denk toch al dik 7 a 8maanden op het zelfde stuk vast ik weet niet meer wel charapter het is maar het zit zo ik loop door een kerk zie je een cinematic je moet tegen een soort duivel/demon vechten eindbaas in een string hier kom ik dus echt niet verder ik heb dit zo vaak geprobeerd niet meer normaal ik heb echt hulp nodig
    heeft iemand tip/cheats/trick wat dan ook om mijn verder te helpen please ????
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
  6. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx berrie ga het nog maar is proberen voor de 1000000000000000000000000000000000000000 keer :p
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem. ;) Ik vond het zelf de moeilijkste eindbaas. Je moet in ieder geval heel snel zijn. Want dat is zij ook.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hmm, waarom begint Ninja Gaiden nu op eens weer simpel teworden...:confused: Kheb alleen moeite gehad bij de eerste eindbaas en zit nu in level 6.....Wel tof spelleke :D
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ga em hierna maar eens op very hard spelen... Of met de hurricane packs:cool:
    En imo is de chapter 6 boss de makkelijkste uit de game. De moeilijkste (weer imo) moet echter nog komen.

    Dus wees gerust, je zal er niet zomaar doorheen rennen :)
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind toch dat je er snel doorheen gaat Mark. Sneller als mij in ieder geval. Maar zelf vond ik de eerste chapters heel moeilijk tot en met 9 ongeveer. Chapter 9 vond ik dus ook de moeilijkste. Daarna ging het als een sneltrein. Ik had toen dus ook flink wat upgegrade en vette wapens. En ja, dan begint het pas. En Goiz heeft gelijk, de boss uit chapter 6 is wel makkelijk. Maar Alma in chapter 7 is een stukje pittiger. Op very hard is die echt niet te doen.
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Berrie, het is niet nodig om op elke post te reageren *zucht*. Doe dat dus ook maar niet met die van mij, neem het in je op en kijk wat je ermee doet, ok?
     
  12. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kom weer nie verder bij die kut alma ik heb het nu 16 keer opnieuw geprobeerd met de techniek die berrie zei :confused::confused::confused:
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    even een eigen kwootje uit de helpdraad (dat is denk ik ook waar je eigenlijk moet zitten;) )

    Anders ff de zoekfuctie gebruiken. Ik denk dat je met "Alma" + het Help/cheats forum geselecteerd al een heel eind komt.
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2005
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game ook. Deed duidelijk niet aan m'n verwachtingen. Helaas. Volgend deel misschien toch iets beter. Als die er ooit komt... :p
     
  15. GaspareAndolini

    GaspareAndolini Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    hej ik heb effe een vraagje hoe doe je de art of inferno want ik ben het helemaal kwijt of wat moet je omdoen enzo ik weet het echt nie meer ook niet welke knopjes enzo :confused:
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is B en Y tegelijkertijd indrukken. Wel zorgen dat je The Art of Inferno geselecteerd hebt.
     
  17. Victor

    Victor Guest

    Ik moet zeggen dat je het ergste nog niet hebt gehad. Je hebt vast al gehoord van Alma en en er komen een paar vijanden die je frustratie geven.
    Geloof me er komen ook heel veel vette levels zoals een militaire basis. Meer zeg ik niet.:cool: Zelf zit ik in het level The Caverns en OMG wat is dat een k*t level! Het is de meest irritante omgeving die ik ooit ben tegengekomen. Gellukig ben ik er bijna uit.
     
  18. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Soms snap ik niet helemaal dat iedereen Alma de moeilijkste baas vind, ik had bij de eerste keer proberen al meer dan drie kwart van haar levens af en heb haar gehaald na 6 keer proberen. Ok, ze is mischien moeilijk maar ik vind haar een van de makkelijksten. Met de tweede keer door het spel (succecive play) heb ik haar ook in 1 keer gehaald. :confused: ik snap het niet helemaal.
     
  19. Victor

    Victor Guest

    Hoe zorg je dat je die spookvisjes ontwijkt/killt in het level Vengeful Spirit?
    Edit: ik zie dat dit de verkeerde thread is om dit te vragen.:mad: *heel lief stemmetje* Mag ik toch antwoord?;) *heel lief stemmetje*
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2005
  20. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk:
    je gebruikt gewoon je vigoorian flail, en als ze bij je zijn mep je tot er geen zijn dan stop je (belangrijk) en wacht je tot er weer een paar nieuwe je aanvallen, dan kan je weer als een gek gaan meppen. Ik zou jezelf een beetje beheersen en geen grote combo's, paar losse slagen is genoeg.

    Als de visjes je vasthebben (soms moeilijk tegen te gaan) moetje gewoon een van de 3 ninpo gebruiken art of inferno, inuzuma of hoeheetdatijsding.

    Dan gaan ze namelijk kapot als ze je aanraken


    hopelijk heb ik je geholpen
     

Deel Deze Pagina