Ninja Gaiden frame drops :s

Discussie in 'Algemeen' gestart door Glutinous, 1 okt 2004.

1. darkmaster_85

darkmaster_85 ...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt Ninja Gaiden steeds op zelfde plaats vast. nadat ik de eindbaas van chapter 5 versla loopt ie tijdens het filmpje vast. Hij geeft en Dirty or Damage disc error aan. Ik heb de spel terug gestuurd om te laten polijsten maar nog steeds blijft ie precies daar hangen. Zou het aan de XBOX liggen, volgens mij niet want bij andere spellen gebeurt er niks.

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Heb jij even pech, mis je één van de beste games op de xbox :+

3. darkmaster_85

darkmaster_85 ...

Leuk Bevonden:
    0

Aaaight ik ben vandaag terug gegaan kreeg ik een nieuwe Ninja Gaiden spel, ik kan weer verder !!!!!!!! :)

4. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em nu 25 uur gespeeld en net mn eerste heel kleine frame drop gezien. Toen een vuurbal in zn meest up gegrade form een een grote groep vijanden schoot haperde het even. K denk btw dat de maker van dit topic bedoeld dat je kleine soort van steepjes ziet als de camera draait. Maar dat zijn geen frame drops en ook niet iets om je aan te ergeren want dit spel loopt echt vloeiend.

5. Glutinous

Glutinous Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Elendill2003, als je goed had gelezen had je gezien dat het probleem nu is opgelost en dat het dus kwam doordat de settings niet goed stonden. Dit was dus echt wel ergelijk.

6. FabianNL

FabianNL Guest

heb ook 1 duidelijke framedrop gehad na een uurtje of 30 :p
    had ik een stuk of 20 vleermuizen en die in een keer dood met mijn zwaard, zakte hij toch ff een frampje of 5 ;) (en dat wel 1 seconde lang :+ )

7. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm ja heb ninja gaiden ook gekocht ik heb het nu 5 dagen maar ik vind het tot nu toe makkelijker dan dat men beweert.Ik zit wel nog maar in level 5 heb een tijdje probleem had voordat ik eindelijk de black spider ninja's in level 4 kon verslaan maar dat was het dan weer. Wordt het nog veel moeilijker of blijft het maar rond dit level van moeilijk heid slingeren ?

8. Arno S.

Leuk Bevonden:
    74
    Wordt nog makkelijker ;)

9. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    word makkelijker omdat je meer leven,wapens en ninpos krijgt

anders moet je het eens op very hard proberen of de Hp packs proberen
    :9

10. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Het spel word toch echt wel moeilijker hoor. Hij zit pas in chapter 5. De eerste chapters zijn toch makkelijk, maar het word wel moeilijker. Bijv. sommige eindbazen.

11. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0

ja oké zo makkelijk is het nu ook niet, maar eens je het onder de knie hebt....gaat het een stuk makkelijker :9

12. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat lijkt me logisch:D. Als je er niks van kunt, zul je ook niet ver komen. Maar je hebt inderdaad gelijk, als je het kunt, is het makkelijker.

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    tja geen wonder dat je het in level 5 nog makkelijk vindt... speel maar lekker door het wordt heus wel moeilijker

14. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Iemand al Hurricane Pack 1 helemaal uitgespeeld?? Kwil namelijk weten of het de moeite waard is om het spel nog een keer helemaal uit te spelen... (kost erg veel tijd namelijk :p)

15. masterchief99

masterchief99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is die hurricane pack ???

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Laatst bewerkt: 3 okt 2004
  17. Dik KlootWijk

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bezig met dat laatste pack, die speel je in fases, omgeving verandert niet, tis wel enorm moeilijk

18. FabianNL

FabianNL Guest

maar als ik het normale spel hebt uitgespeeld, en ik ga dat hp1 spelen? begin ik dan echt volledig overnieuw of heb ik dan bijvoorbeeld wel de scarabee's al (die je wel blijkt te hebben als je gewoon over nieuw begint..)

19. Arno S.

Leuk Bevonden:
    74
    Schaam je :+

20. hete snikkel

hete snikkel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik hurrican pack 2 speelt dan heb ik wel veel last van slowdowns (framdrops, lag hoe je het noemen wil)
    bijvoorbeeld 4 mannetje met bazooka schieten tegelijkertijd op mij komt grote explosie en ik krijg de grootste slowdown die ik ooit gezien heb op mijn xbox.
    Ligt dit aan mijn xbox of hebben meer mensen dat ?
    voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met dat spel.

Deel Deze Pagina