Ninja Gaiden frame drops :s

Discussie in 'Algemeen' gestart door Glutinous, 1 okt 2004.

1. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.

2. undercover4life

undercover4life undercover

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet helemaal lachen, ik zit nog steeds in chapter 5, omdat hij steeds vast loopt (mn xbox maakt na het opstarten via de onderste knop of nadat ik de lade open en dicht doe zonder dvd, wel geluid dat kan je wel horen op 3 meter afstand, maar dat zal het wel niet zijn, want mijn fable en burnout 3 werken wel toppie) na het verslaan van die neppe slak met die poten, maar wat nou lachen is, omdat hij steeds vastloopt versla ik die baas al zelfs op de wc. :) :) :) :) :) :)

lachen he? _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Ik heb hem 4 maanden geleden ninja gaiden met mn xbox gekregen, kan ik nog de game switchen? (op de cd zitten wel wat krassen, dat kan het probleem zijn)

:cool:

3. xboxjohan

xboxjohan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met je linker trigger omhoog en dan die witte bollen eraf hakken (en vaak springen), de tweede lukt zeker zonder potions. Met die nunchakus met die messen (ff naam vergeten) blijven raggen op die hoofden die naar je toe komen en dan goed kijken naar zijn grote hoofd, als die komt wegspringen... en als hij niet aanvalt (met die doodskoppen & eigen hoofd) op hem schieten met AFPS (ofzo) pijlen en dan issie zo af.... BTW de allerlaatste eindbaas is supereitje!

Laatst bewerkt: 28 dec 2004

Deel Deze Pagina