Ik heb het spel ook, ik vind dit spel ook TE moeilijk Ik heb het echt 100x geprobeert maar het lukt gewoon niet
Nou, jullie zijn geen gamers. Altijd maar ouwehoere ooh een game is tekort (kijk Fable). Nou maken ze is een moeilijke game waardoor je ook lekker lang bezig bent, is het weer niet goed. Pas een tactiek toe. Gebruik bijvoorbeeld die walljump bij die port. Zo kan je dat paard makkelijk ontwijken. En schiet met je pijl en boog op dat paard ze reet. Misschien helpt dit je. Misschien ook een idee niet te roepen dat je het gaat spelen, maar het gewoon gaan spelen. Het is een onwijs vet spel. Nou veel succes verder.
Ik vond NG ook best een pittige game, maar hou ik daar ook wel van(nu we het toch over pittige games hebben, ik vond Panzer Dragoon: Orta en F-zero GX toch nog wel een stuk pittiger dan NG hoor, al heb ik die game ook niet op het hoogste niveau geprobeerd ). Maar wat ik niet begrijp is dat er zoveel mensen zijn die de game gekocht hebben, terwijl ze waarschijnlijk wel van zichzelf weten of ze echte door zetters zijn op gamegebied of niet, in de meeste reviews was immers wel te lezen dat de game niet makkelijk was?
Pfff NG moeilijk. Nou kzit nu in lvl 10 bij de wurmkes en heb nog geen enkele moeite gehad met een eindbaas (tsja met die lvl 1 maar dat was ook maar 1 dagje). Tis gewoon ff doorzetten. En lekker knoppen rammen Moeilijkste game vind ik nog wel Amped ofso, om daar 1ste mee teworden in de offline Rank list. Ben je langer mee bezig dan zo'n game.
Daar zit inderdaad een grote kern van waarheid in wat Metal Mark en Knarf zeggen, daar waar ik bij Ninja Gaiden tot aan pack 3 alles uitgespeeld heb, heb ik veel meer moeite met Panzer dragoon en Amped is ook niet te doen( hoge ranking dan). Prijs je gelukkig dat er nog games gemaakt worden die niet na een maandje onderop de stapel terecht komen.
Ja, dat is best moeilijk ja (amped dan). Maar met Amped kan je verschillende banen kiezen en met NG moet je verder met 1 bepaald stuk :{
Fzero GX is wel wat makkelijker hoor... Ik zit nou in chapter 7 d8 ik met al die zombies die vink best lastig...
Ninja Gaiden is idd moeilijk, je kan tenslotte alleen normal en hard kiezen dus geen easy maargoed dat 2e level, is dat die ene met die ruiter op het paard ? Zoja dan weet ik niet wat er zo moeilijk aan is want die vond ik juist het makkelijkst..
Het is natuurlijk wat je het meeste ligt kwa game(eigenlijk zijn NG en F-Zero GX totaal niet te vergelijken, maar het zijn dus allebei moeilijke games in mijn ogen). Nu vond ik het wel een Kl*t* werk om al die chapters op hard of very hard uit te spelen en die master mode was ook niet makkelijk vond ik. //sorry voor offtopic
Het heeft zeker met skills te maken, eertse keer dat ik hem speelde koste het een stuk of 6 keer. Toen ik hem uitgespeeld had en op hard ging doen had ik hem in 1 keer down...
Heb jou naam nog nooit in de ranking zien staan van de hurricanepacks, dus zo goed zal jij ook wel niet wezen.
Ehm..ik heb dit spel sindskort en ben pas bij level 4/5 en heb de Hurricanepacks nog niet eens gedownload dus over mij valt niks te zeggen. _0/
Een kameraad heeft alles op hoogst uitgespeeld. Net 2 dingetje moest nog doen op het moeilijkste nivieu. Hij is echt zo'n Nintendo fanboy, kent alles van mario/zelda etc. Heeft wel iets van 70 spellen voor GC en heeft ook al 2 ds thuis liggen. Tsja maar die was echt goed in dat spel. Hij kon mij gewoon inhalen zonder boost, terwijl ik gewoon op de gas knop drukte en van die boost dingen pakte. Owja en in Smash Bros is hij helemaal niet teverslaan, hij heeft een kameraad en die was na NK geweest ofso van Smash bros hij kwam daar als 20ste uit. En dat terwijl m'n kameraad hem makkelijk kan verslaan :{ Verslaafd...Maar sommige zijn echt super goed in spellen.
Ik vind de moeilijkheidsgraad van Ninja Gaiden geweldig. Dit spel moet je ervaren in worden. In Harry Potter heb'k 3 kwartier vast gezeten, zoekend naar een uitgang. DIT irriteerd me, maar een hoge moeilijkheidsgraad in spelen vind'k alleen cool. Ninja Gaiden moet je eigenlijk de techniek om de vijand te verslaan doorhebben. Ik heb een hele tijd vastgezeten aan de Helicopter en de tanks. Ik probeerde wat, het lukte me, ik probeerde het een tweede keer (nog een keertje doen he ) en het was zelf easy! Ik heb hem nog steeds niet uit, maar ik speel ook vrij weinig, in uren heb'k niet zo veel, buiten dat ik het spel vaak eens met vrienden om de beurt speel, en dan verlies je eigenlijk veel tijd ^^ of eens op hard proberen (tot na de eerste baas gespeeld, en dan gestopt).
ninja gaiden is gewoon mijn lievelings game op xbox, de perfecte moeilijkheids graad! Op normaal is het nog te goed te doen hoor. Maar hoger,dan is lastig,maar cool! De eerst keer dat ik de game uit had gespeeld had ik er gewoon 34 uur opgezeten, echt wel lang voor zo'n game, en het was een bom van een game, gewoon super. Als dat game e stuk makkelijker was,en meer hype rond was geweest zodat het een mainstream spel zou geweest zijn, had ik het nooit van mijn leven gekocht(mss wel), maar al die mensen die zeggen dat het te moeilijk is ,en dan de game beginne af te kraken, daar krijg ik het van! Leer gewoon de controller goed kennen, leer de moves,...en maak die muthafuckers gewoon af!
Ik speel altijd het laagste niveau behalve vechtgames. Ik ben blij dat er geen easy inzit anders had als het even niet lukte de game links laten liggen. Ik had veel moeite met baas 2 en ook met die paarden daarvoor. Ik kon niet zo goed mikken met de boog. Daarna werd het makkelijker, maar nog steeds een uitdaging.