Ninja Gaiden gewoon TE MOEILIJK?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ultrabrain, 29 apr 2005.

1. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    jup het was best lastig af en toe maar goed te doen. ik denk het beste xbox spel.!

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zeer goed mogelijk. Het is uitdagend, maar niet 'te' moeilijk. Het zijn geweldig mooie graphics. Een gevarieerde soundtrack die goed bij de omgeving en het gevecht past. Redelijk lang.

En ook nog eens Content Download + Master Ninja Tournament.

3. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, precies...
    Het is inderdaad geen makkelijk spel. In het begin had ik er ook moeite mee omdat ik maar een beetje roekeloos op m'n vijanden afging zonder er bij na te denken. Eerst kijken bij eindbazen welke aanvallen ze doen en wanneer jij kan aanvallen zonder geraakt te worden. Dat moet als eerst gewoon in je kop zitten. Wapens moet je ook zeker upgraden anders red je het niet. Wapens als je 'Dragon Sword' en je 'Vigoorian Flail' moet je gewoon upgraden anders red je het echt niet.

Het is uitdagend moeilijk. Bij mij vooral omdat ik het niet pikte dat ik telkens verslagen werd. Dan werd m'n wraak alleen maar groter. Als je ziet wat voor Skills Ryu heeft wil je daar mee laten zien dat jij de baas bent. Ninja Gaiden was dan ook het spel dat ik bleef proberen omdat het gewoon zo uitdagend is.

Daarnaast heb je ook nog de Downloads die het alleen maar moeilijker maken. Normal ik al redelijk pittig. Daarna Hard en Very Hard. Daaaarna heb je dan nog de Hurricane Packs die nog moeilijker zijn. Tja je moet ervan houden. Ik heb er een tijd over gedaan maar het is me toch gelukt. Ik heb er dan ook 40 uur over gedaan... Zo'n spel is dus echt je geld wel waard.

4. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    NG is niet té moeilijk, tis gwoon uitdagend moeilijk ja zoals hierboven al enkele malen gezegd wordt. De wapens moet je idd upgraden omdat je 't anders niet redt (niet zo vreemd toch, waarom is die optie er anders).. de hurricane pacs heb k nog nooit gespeeld, heb geen live nl, maar k denk niet dat men een spel moet maken dat veel moeilijk is. Dus normal en hard gaan wel. very hard is toch echt te moeilijk vind k.

5. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik geef het eerlijk toe. Ik heb dus NG geruild omdat ik het spel te moeilijk vond. Maakt mij dat een mindere gamer? Ik vind van niet, puur omdat NG gewoon niet mijn ding is.

Halo 1 en Halo 2 wandel ik makkelijk door op Legendary, eigenlijk meeste spellen kan ik op het hoogste niveau aan, maar NG was voor mij al te moeilijk op Normal, het lag mij gewoon niet.

Andere mensen vinden NG uitdagend, of zelfs makkelijk. Ik vind het niet te doen. Na die Bone Dragon uit Level 6 ofzo, had ik er genoeg van. Hell, ik kwam daar zelfs met moeite, ik kan me die klere boogschutters nog herinderen daar vlak voor.

Daarnaast vond ik de camera echt iets om je dood aan te ergeren, maar dat zal wel met mijn eigen NG-skills te maken hebben. Ach ja, ik heb er (voor mijn idee) een tien keer beter spel toen voor terug gekregen, iets wat me wel goed lag..... KOTOR _O_

Deel Deze Pagina