Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. removed-account

removed-account Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net op normal uitgespeeld en ik ben nu weer op hard begonnen maar nu kosten de normale potions ineens 1000! op normal waren ze maar 500.. weet iemand of dit nog veranderd naarmate je verder komt? thanx

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Nee, zet em maar op very hard! Dan schrik je pas :D

3. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al 1 keer uitgespeeld maar ik ben het spel nou op very hard voor de tweede keer aan het spelen en ik kom maar niet langs Doku.
    De eerste keer dat ik het speelde gebruikte ik veel de Flying sparrow attack, maar dit is nou nutteloos vind ik dan.
    Iemand nog tips?

4. AcidReign

AcidReign Guest

ik had hem op een ander manier heel makelijk verslagen.
    je rent op hem af dan spring je naar voren inhouden en y met de dragensword
    dan sla je door hem heen dan ren je snel weg en zo ontwijk je zijn combo.
    dan als ie dat zwaard in de grond steekt dan komt zo'n blauwe kring op je af dan ren je naar de korts bijzijnde muur en daar doe je walrun recht omhoog dan mist ie hem maar dan vaker nog een keer want hij doet hem ook vaak 2 keer achter alkaar dan ren je weer naar hem toe en dan blijf je dat doen als hij zijn zwaard gooit dan ga je gewoon rondjes rennen met springen ertussen door dan mist ie hem altijd dan ren je weer naar hem toe en dan blijf je dat de heletijd zo doen maar die springen naar voren ingedrukt en y weert hij ook heel vaak af als ie dat doet spring dan weer weg zonder je hem hebt geraakt maar dan probeer je gewoon weer opnieuw.
    Soms ben je er lang mee bezig maar zo haal je hem wel makelijk.
    Ik heb nog niet op verry hard of hard gespeelt maar bij normal had ik geen een Elixer nodig dus het valt best goed te doen.

Laatst bewerkt door een moderator: 22 okt 2004
  5. AcidReign

AcidReign Guest

Zo, ik heb jou vraag beantwoord en dan wou ik vragen hoe je die emperor 1 ofzoiets van chapter 15 het besten krijgt verslagen ik heb ninpo 4 vlammen vol maar ik heb geen dingen waar ik het mee kan vullen en ik weet dat ninpo dat vuur dat je schiet de sterkste is maar daar krijg ik hem net niet mee afgemaakt?

6. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige oplossing is dan om óf met je zwaard op de lichtgevende "bollen" te gaan slaan als je dichtbij kan komen. Óf je gebruikt je windmill shuriken of explosive shuriken. Meer kan ik er iig niet van maken.
    suc6

7. Mikey™

Mikey™ Sith Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen met het spel, ik ben nu in de stad Tairon. Maar zijn er nergens van die Save points? Ik kan ze nergens vinden en mijn elixirs zijn er ook bijna doorheen... :'-(

8. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn maar weinig savepoints in het hele spel, maar in Tairon was er aan het begin al 1, op dat verhoogd stuk waar je bent direct na dat filmpje. De volgende is pas bij Han's bar, veel succes!

9. Mikey™

Mikey™ Sith Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, ik ben net bij Han's Bar geweest!

10. Mikey™

Mikey™ Sith Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Crap, kan iemand me vertellen hoe ik die deur open krijg richting Dworku? Volgens mij moet ik daarheen na die ontmoeting met Rachel?

11. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nogal wat deuren in Tairon, kan je ff zeggen wat je al precies gedaan hebt in chapter 5? Welke deur? Symbool etc...

12. Mikey™

Mikey™ Sith Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben net bij die Han's Bar geweest, dan ontmoet je die chick die dan weer weg gaat en een of andere kerel met een hoed en een zonnebril.

Ik heb een Lily sleutel, maar ik kan de deur niet vinden waar ik die moet gebruiken...

13. Jingles

Jingles -

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de Lily deur bij die plek waar eerst 2 soldaten met machine guns stonden die je heel moeilijk kon killen, en waar je dan via zo'n buis en een touw bij een schatkist kan komen. Volgens mij is daar de deur die je nodig hebt.

Dus: als je van Han's Bar komt, rechtdoor, naar dat plein waar onder andere de shop is, daar gewoon door de deur recht voor je gaan, zeg maar terug naar het begin van level 4, dan ben je er.

14. Mikey™

Mikey™ Sith Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dank u. Straks ga ik verder spelen. :D

15. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Jupz dat klopt
    Weet iemand ook waar de skull sleutel is :)

16. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Ga het Proberen, Bedankt!

ik zie dat jouw vraag ook al is beantwoord.

17. Mikey™

Mikey™ Sith Lord

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een strategie om die grote zombies te killen in chapter 6?

18. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    jah, ze zijn nogal dom en je kan ze makkelijk tegen de muur aan laten rammen dus veel tegen de muur op rennen en dan Y

19. Kilik

Kilik LifeIsShortPlayMore

Leuk Bevonden:
    0

Je kan het beste eerst hun kop eraf hakken door naar voren te springen en y te drukken zodat ze de '' Ik eet je op aanval'' niet meer kunnen gebruiken, maar pij pijl en boog zombies is dit niet nodig, verder kan je ze heel makkelijk afsl88 door gewoon te kakken en ultimate attacs te gebruiken voor lekker veel escense.

20. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Situatie:

Ik ben in chapter 7, net voor eindbaas alma, ik heb het stukje gehad dat je al dat water achter je aan krijgt en kan nu 2 kanten op:

1) ik kan onderwater een tunneltje door en kom bij een savepoint waar ook een lift is die nog niet werkt, dus ik moet terug naar 2

2) ik ga met de lift omhoog en ga zo door een paar kamers naar beneden en kom in de tempel. Hier kan ik niet uit want de deur zit op slot door een magisch kracht (antwoord, je moet naar het altaar lopen en daar kom je alma tegen, ik: ja dat wist ik)
    Het probleem is, ik heb hooguit nog 1 balk vol leven en geen elixers, wel heb ik 5 ninpo.

Mijn vraag, hoe kan ik het beste haar verslaan zodat ik het overleef met mijn enige balk leven, is er een manier om onder de stijd leven te verkrijgen?

ik kan nu wel naar een andere savegame gaan, op een eerder punt maar die is helemaal voor de eindbaas chapter 6 (die bottenkoning is easy) en daar heb ik helemaal geen zin in!

greetz wooly

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina