he gasten voor de gene die moeite heeft met ninja gaiden hier is een vette walktrough http://faqs.ign.com/articles/497/497744p1.html later _0/
Het is normaal als je er hier en daar een vergeet. In die walktrough staan alle 50 scarabs. Good luck _0/
Ik heb dus de master ninja tournaments gedownload... maar ik dacht dat de cameravoering nou net als in splintercell zou zijn?? ik krijg het namelijk niet voor mekaar... dus weet iemand of het kan en zo ja hoe?? _0/
Ok. Ik ben net bezig maar zit nu al vast. Kan iemand mij helpen? Zit in chapter 2 en ben net een langs een waterval met riviertje gesprongen. Ik kan daarna saven, en ga dan onder een soort van tempel. Ik kom bij een plein waar een stuk of 5 dudes tegen me beginnen te vechten. Allemaal dood en loop wat rond en pak allemaal van die flesjes etc. Ik spring ergens een dak op en ga naar binnen. Koop daar een stok. (erg zinvol trouwens of kan ik die beter niet kopen???) verder kan ik daar niks doen en ga weer naar dat open plein. Nu weet ik alleen niet wat ik meot doen, ik kan nergens naar toe. :{ Alvast bedank voor de hulp!!! _0/
Je moet de deur openen in dat gebouwtje waar je die stok hebt gekocht, met een hendel die ook in het gebouwtje zit geloof ik.
die stok is heel handig, je moet hem dan wel helemaal upgraden, het kost wel veel, maar dan is het krachtigste wapen uit het hele spel. Je moet trouwens gewoon door de deur lopen waar die dooie gast ligt
Ja dom van me , had dat f niet gezien. Maar alleen die stok upgraden. is het trouwens normaal dat ik na 6x van die flesjes enzo te gebruiken nog steeds verlies van die baas uit chapter 2 op zo'n paard. die balk hem ik dan nogmaar iets over de helft en heb geen geld meer. ___ Nu ik hier toch ben. Ik heb een 1 of ander rode steen, en dan staat er dan me power zal toenemen als als ik he wil gebruiken negeert hij dat
even over die camera nog weet niemand het??? dit stond namelijk op XBW: Edit: okay je moet dus de rechterthumbstick indrukken sorry?? hahaha _0/
1 Snel vraagje, hoveel levels heeft dit spel. Aub niet zeggen wat de laatste level is, gewoon hoeveel levels het heeft in totaal .
Ik ben nou bij die eerste "eindbaas"en ik kan em mar nie verslaan wie helpt mij??? Dus gwoon over em heen springe en dan hel de tijd slaan??
ik denk dat het 16 levels waren... die eerste eindbaas moet je verslaan door zijn aars flink te kikken
Nou ik heb een vraag... Ik heb dus mijn eerste wapen (dragon sword ofzowiets) tot level 3 upgegrade maar ik kan niet verder omhoog kwa level. Dis een b-tje vreemd omdat in dat technieken menu een paar aanvallen staan (bijv. storm of the heavenly daragon) die van level 4 zijn... hoe kom ik aan die aanvallen????
heb geduld ik zal het maar niet verraden wat er gebeurd maar rond level 12/13 heb jij een level 4 zwaardje _0/
laat me raden?? als je de 3 stone tablets op de twin serpents plaza aan dat standbeeld geeft laat dat ding een kristal los wat je zwaard tot lvl. 4 verhoogt?
toch zou ik advieseren om het dat wooden sword niet helemaal te upgraden. (kost geloof ik iets van 107.000) Als je zin hebt om de hele tijd "geld" te sparen moet je het vooral doen, maar ik vind lvl 3 dabilharo (ofzo?) minstens zo goed als de unlabled flawlessness--> het wooden sword helemaal upgraded (again: ofzo? )
ja maar als wij zeggen dat het spel 16 levels heeft dan weet je toch dat level 16 het laatste level is??