1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    bij die ninjas mag je eigenlijk geen leven verliezen. als je goed oplet zie je dat die gasten geen grab aanvallen hebben. je kan dus eindeloos blijven blokken zonder schade te krijgen. dan gebruik je gewoon counterattacks en als ze op de grond liggen doe je y om ze af te maken.
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    krijg je niet allemaal van die ontploffende shurikens op je hoofd als je simpelweg blijft blokken? :)
     
  3. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    nou die eindbazen zijn niet zo moeilijk
    op het eind moet je er 3 na elkaar verslaan(en die vissen zijn ook erg iritant
     
  4. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0

    nope, ze ketsen allemaal af. soms land er wel een seentje in een muur naast je maar dan moet je gewoon ff wegrollen. voor de rest kan je dus nooit geraakt worden.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het geflikt met 2 kleine life-elixers ofzo, en 2 nimpo. gewoon veel dodgen en haar veel proberen te raken. Art of the inferno gebruiken? niet als ze vliegt want dan ontwijkt ze ze soms en dat zou zonde zijn. Mij is het gelukt door haar klem te zetten tegen zo'n muur vlak bij zo'n pilaar en dan vollebak hakken met je dragonsword!
    gewoon heel vaak proberen. Pijlen werken ook heel goed, als ze zijwaarts over de grond wandeld. Probeer dan op haar diamant op haar hoofd te richten. verder moet je zeker niet te lang onder haar blijven. Als je het geluidje hoor idd snel weg wezen. Wat ook goed werkt is als je haar net hebt gehakt zo'n vuurbal afschieten en als ze daar nog een beetje zit dan schiet je er geleik nog een en probeer je zo snel mogelijk bij haar te komen en op haar te hakken. succes.
     
  6. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb nu de vuur, ijs, stroom ninpo (en degene die je niet kan upgrade). En ik heb alles op lvl 1 gehouden en heb 2 paarse kristallen. Welke kan ik het beste tot lvl 3 upgraden ? En komen er nog meer ninpo technieken bij ? En krijg je op het laatst meer paarse kristallen ?
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    je kan elke nimpo maximaal vullen. Ik zou eerst inferno vullen, die is namelijk in de meeste gevallen het beste. Daarna de stroomnimpo, en daarna pas ijs. Bij mij heeft dat elke keer het beste gewerkt in elk geval.

    Je nimpo wordt bij lvl 3 veel krachtiger, en de actie opzich ziet er gewoon gaver uit. :)
     
  8. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    AAAAAAAAAAARGH ben nu al 5 f*cking dagen bezig met chapter 15. Die verdomde zweevende/vliegende/nietsuithangende/ piranha wannabee's vreten me op.

    En dan die toren... pfuh. Hoe komen jullie langs die vissen heen zonder veel dood te gaan? (ik zelf gebruik die ninpo fire wheels om er langs te komen, maar ik denk dat iedereen dat wel doet).

    Maar hoe hebben jullie het geflikt om dan ook nog die eindbazen te verslaan :confused:.

    Help !! want het spel begint me nu te irriteren :mad:
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Vigoorian flails achter elkaar. Dus eerst je fire reels aan. op het moment datie uit gaat gooi je combootje met je flails er tegenaan. werkt goed. Nimpo zat omdat die vissen rode essence achterlaten (regelmatig).

    die eindbazen zijn na een beetje oefenen wel te doen. Het belangrijkste is een beetje heelhuids door die vissen heen te beuken.

    TIP: Vlak voordat je Doku in spirit-form gaat volgen ben je bij een save point, en zo'n beeld van marasuma (of hoe die vent ook heet), een stukje verder hangen een paar vleermuizen in die grot. Haal er 2 neer met je shurikens, loop er opaf, en doe een essence-attack met je flails. Zo kun je enorm veel "geld" verdienen. Op het moment dat je terugloopt naar die savepoint, worden de vleermuizen ge-respawned. Dit proces kun je eindeloos herhalen, en zo heb je unlimited cash om alles te kopen bij die ouwe vent wat je wilt!!!!

    Dus ik zou zeggen: Gear up! haal alle potions, talismans etc. en schop die vissen de vergetenheid in:)
     
  10. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    als je trouwens daar langs bent, met die flails uiteraard _O_
    en je weet hoe je die eindbazen beetje makelijk kan verslaan, is het best simpel, dat vond ik dan
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het al eerder gepost, maar speciaal voor jouw omdat je geen zin hebt om een klein stukje terug te kijken:

    Die Ghostfish zijn echt heel makkelijk als je de goeie taktiek weet.

    Gebruik de Vigoorian Flail en ga de hele tijd springen. Als je in de lucht bent druk je op X en ga zo maar door. De ghostfish kunnen dan niet op je blijven zitten en je wordt dus helemaal niet geraakt. Je gaat dus niet dood.
     
  12. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    en gebruik de art of the fire wheels
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    ....of inazuma als er veel in de buurt zijn.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    hmm ja kan er wel een zooitje mee killen idd, maar weet niet of dat wel zo handig is. Voor mij niet in elk geval, omdat ik het liefst zo snel mogelijk door die pokkevissen heenram, en met het gebruik van je Inazuma blijf je toch stil hangen. En met je Fire wheels kun je gewoon doorrennen...

    Maar ja ieder heeft zo z'n voorkeur natuurlijk...:)
     
    Laatst bewerkt: 28 dec 2004
  15. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
    Thnx mensen voor de hulp. Ik gaat het eens weer proberen.

    Hopen dat het gaat lukken
     
  16. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo mensen, _0/
    Ik ben in Chapter 6 dacht ik en heb nu 5 'Elixir of the Devil Way' stenen.
    Ik kan er niet meer pakken. Er staat dat als je op 'B' drukt hem in kan zetten, maar dan gebeurd er niks. Kunnen deze stenen wel wat?
    Alvast bedankt.
    Groetjes, 8)
    _0/

    [edit]
    Het zelfde geld voor de Great Devil Elixer. Ik heb er 2, maar wtf moet ik ermee :D .
    [/edit]
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    heej die zijn nodig voor je ninpo.
    Dat kost power en dat zijn die vlammetjes bij je leven balkje.
    Haha ninpo is erg sterk hoor!
     
  18. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz, oke, daar heb ik 2 vlammen, meer kan niet?

    Ik zit trouwens met nog een probleem. Ik sta voor een deur, en moet een cijfer code invullen. (Chapter 5 of 6 zo uit me hoofd)
    Al die boeken al eens door gelezen. Naast die deur krijg ik nog een tip. Links lrecht recht links, maar dat heeft weinig zin.

    Iemand? _O_
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha dat is je nimpo (je weet, die vlammetjes)... als je 1 nimpo hebt verbruikt en je wilt niet wachten op rode essence (of je hebt heel hard nimpo nodig, bij een eidbaas bijvoorbeeld) dan kun je met een Elixir of the Devil Way 1 vlammetje erbij krijgen en met een Great Devil Elixer alle vlammetjes....
    _0/
     
  20. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, kan je dan miss ook nog zeggen hoe ik die duur open. 8)
    Een uitleg erbij of een tip is ook goed, maar snap er echt ff niks van...

    [edit]
    Sorry Pulsar, ik vond je antwoord al in deze thread. Maar ik vond het iets te veel van het goed om 2 hele NG threads van elke +- 30 blz.
    Maar goed, was toch maar begonnen en heb hem nu. O-)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina