1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    goed ben ik he??? ;)

    ik geef je antwoord al voordat je het vraagt... :D:D:D

    edit: en kan iedereen me pulser noemen zijn jullie allemaal dyslectisch ofzo ;) en ik kom hier al meer dan 2 jaar :'-(
    _0/
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2004
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38

    bedoel je hier die kluis mee? Want dat links rechts links rechts, dat slaat op die kluis er naast. Je moet hiervoor de L & R buttons op je controller bebruiken. Naast links en rechts kun je ook lezen hoeveel keer je naar links of naar rechts moet drukken. Als je het goed doet gaat de kluis open, en krijg je de 1e keer een boek, de 2e keer een life of the gods, en de 3e keer een jewel of the demon seal (ofzo). :)
     
  3. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm ja, ik heb dislexie.
    Maar goed. die deur naast die kluis gaat niet open toch?
    Volgens my moet ik terug naar beneden in die kerk en waar zo'n priester staat iets doen?

    En wat bedoel je precies met 1e keer krijg je een boek, 2e een ...
    Bedoel dat je weer naar dat bureau moet en dan nog een nieuwe code en bij de 3e gaat die deur open?

    Ben net weer doodgegaan (leek wel of die beesten bleven komen :confused: echt 15min. lang :confused:) dus ff geen zin meer. :+
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Edit2: Ik zie nu waar je het over hebt. De deur naast het bureau is een liftdeur. Die gaat inderdaad nog niet open. Je moet de kluis openmaken, het boek pakken, en dan weer naar beneden, zodat je het boek op het altaar kunt leggen. Deze wordt dan opzij geschoven, en zo kun je naar beneden.

    Later in het spel ligt er dan weer nieuwe informatie over die kluisdeur Maar de volgende keer dat je daar weer komt is weer wat later in het spel.

    Ik zal het even voor je opzoeken.

    Edit:

    Hoofdstuk: The Monastery

    L - indrukken om met de draaiknop van de kluis naar links te gaan
    R - indrukken om met de draaiknop van de kluis naar rechts te gaan

    het 1e paswoord voor de combinatie is:

    2 7 1 2

    Links, Rechts, Rechts, Links
    Beloning: Boek (deze moet je op het altaar plaatsen)


    Hoofdstuk: Hidden Underground

    het 2e paswoord voor de combinatie is:

    1 4 1 0

    Rechts, Links, Rechts, Links
    Beloning: life of the gods


    Hoofdstuk: The Path to Zarkhan

    het 3e paswoord voor de combinatie is:

    1 2 2 3

    Links, Links, Rechts, Links
    Beloning: Jewel of the Demon Seal

    Bron

    Trouwens, als je het hebt over beesten die blijven komen.... Zit je dan in het stuk waar je die boeken hebt verzameld? Bij die trap? Als je daar 1 keer doorheen bent geweest, en je komt later terug, dan is hier een "60 fiend challenge". Dit betekend dat je op normal 60 vijanden kunt slachten voor een leuke beloning. Van dit soort challenges zitten er ook meerdere in het spel.
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2004
  5. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er langs _O_
    ja idd. dat stukje bedoel ik. Ik ben maar doorgelopen, want raakte een flesje kwijt en duure VEEEl ste lang.
     
  6. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou toch maar weer even teruggaan en ze verslaan...

    ten eerste krijg je heel veel essence erbij en ten tweede krijg je een devil jewel ofzo (je weet... zo'n upgrade ding voor je nimpo)
    _0/
     
  7. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou er ook even voor teruggaan. heb nog wel een goede tip: blijf eerst boven zodat je die vliegende gasten als eerste uit kan schakelen. dit zijn er denk ik 20 ofzo. als deze niet mer spawnen kan je naar beneden om die andere gasten af te maken. dat is een stuk gemakkelijker dan wanneer je die vijanden door elkaar heen moet verslaan.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    inderdaad goeie tip! En gebruik hiervoor je Windmill shuriken. Zo kun je ze op afstand houden en redelijk gemakkelijk afmaken. En als je die andere dudes beneden dan moet slachten, dan is het met je dragon sword het makkelijkst.
     
  9. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!!
    Ik kom maar nie verder bij de 1ste eindbaas:confused::mad:
    Wie kan mij helpen stuur een PM!!!!
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is chapter 6 en aan dat links rechts... heb je wel wat. In dat dagboek op dat bureau staat 27 12 ofzo, dus doe je eerst de 2 van 27 naar met de linkse trekker als er eerst links staat, dan de 7 met de rechtste trekker enzo..
    Als je de kluis open hebt moet je dat beeld dat erin zit naar het altaar brengen en op iets daar zetten vanvoor. En dan moet je het zelf maar zien or.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste eindbaas is Murai. Hij is heel gemakkelijk en je hoefd niet heel z'n levensbalk eraf te doen dus dat is al voordeel. Je gaat gewoon naar een muur.
    Je loopt erop en springt terug en valt aan met y. Dat doe je gewoon vaak genoeg tot dat je klaar bent.
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik hem ook gePMed.
     
  13. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    THNX allebei ben nou verder gekome:D
     
  14. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ninja gaiden lijkt wel een goed spel ,maar ze zeggen dat het te moeilijk is :confused: ik wil het spel best wel aanschaffen maar weten jullie of er geen classic versie van bestaat, of is?want ik heb niet echt zin om er nu nog 60euro aan uit te geven
     
  15. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ninja fan *) drm mssch wat laat met kopen maja ;)
     
  16. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ninja fan *) drm mssch wat laat met kopen maja ;)
     
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja Gaiden is tenminste een uitdaging en als je skills hebt is het allemaal wel te doen. En oefening baart kunst.
    Er bestaan nu nog geen classic versies.
    Als ik jou was zou ik hem vandaag nog halen.

    En gebruik de Edit knop.
     
  18. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ok bedankt voor de info, mssch kijk ik wel bij gamemania voor hem tweede hands te kunnen kopen
     
  19. Rovo

    Rovo ^_^

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker halen dat spel. Hij is echt geweldig. Soms wel lastig ja, maar dat is nou juist de uitdaging :)

    Ik heb ook nog wel een vraag:
    Ik zit nu in dat einde van Chapter 5, eerst komen er allemaal van die black ninja's op me af, daarna 2 draken en dan nog de eindbaas. Heeft iemand nog goede tips voor die 3 dingen?
     
  20. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Om black spider ninja's te verslaan moet ge een paar keer walljump doen en ze dan killen, maar ik denk dat ge daar ook gewoon kunt doorlopen en dan verdwijnen ze ;)

    Die draken zijn echt niet moeilijk: een zwaar wapen equippen, wanneer ze stil staan een combo en terug weglopen. Ge kunt ook het dragon sword gebruiken en dan de Flying Sparrow Attack doen tot ze dood zijn.

    De eindbaas is de Tentacle Fiend en die is ook niet echt moeilijk: het dragon sword gebruiken en weer de flying sparrow attack doen op de tentakels. Wanneer de 2 tentakels eraf zijn, kunt ge de essence absorberen en opnieuw een combo doen. Als ge geen damage meer doet, naar achteren gaan en weer z'n tentakels eraf hakken, enzoverder.

    good luck _0/
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina