1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor die eindbaas moet je wel je Dragon Sword ge equiped hebben. Anders maak je het jezelf onnodig moeilijk, was bij mij ook zo.
     
  2. m-dogg

    m-dogg no religion

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de draken kun je het best flying sparrow attack doen of via de muur naar beneden springen
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik gebruikte deze techniek bij de draken:
    Ik ging er op af rennen en deed dat trucje dat je snel tegen hun aan hakt en dat je aan de andere kant staat.
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ Ninja gaiden rulezZ _O_ je moet het houten zwaard upgraden tot laatste level, en dan is die enorm sterk, maar moet je er wel mee leren om te gebruiken :p :D
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  5. lexhamersma

    lexhamersma oblivion addict

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb ook een probleem, ik zit in het vaagste level. Ik heb Dokus geest verslagen en daarna komt dat hele grote vrouw-achtig wezen met die bewegende platvormen, hoofdstuk 15 1ste eindbaas. Dat gaat nog wel aardig maar daarna komt die schedelkop. Ik weet echt niet wat ik daar nu moet doen. Mn potions zijn bijna op en magie heb ik ook niet meer. Please help me.
     
  6. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    De Vigoorian Flails is het beste wapen hier. Wanneer ge ziet dat er heel veel kleine skulls op u afkome, moet ge als een gek met de vigoorian flails beginnen zwaaien, zodat ge niet geraakt wordt. Als ge skulls killed, gaat zijn health ook nog naar omlaag. Dan komt de grote skull en die mag u zeker niet raken!!! Probeer die te ontwijken, want als die u te pakken krijgt, verliest ge echt veel health. Ge zou dan ook een ninpo kunnen doen, als ge die nog zou hebben...
    Als hij op een platform staat, moet ge er naartoe gaan en een hem een paar keer raken met het true dragon sword ( best Flying Sparrow Attack ).
    Wanneer hij door de lava loopt, kunt ge ook nog explosive arrows naar hem schieten.
    Iig moet ge hoogstens 1 potion en geen ninpo's hebben voor de rest van het spel, als dat een troost mag zijn ;)
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vandaag het spel uitgespeeld HEEEEE ;). Maar als ik alle scarab's wil halen, ik heb er nu 45 of zo, moet ik dan een nieuwe game starten ? (en moet dat op dezelfde moeilijkheidsgraad ?) En als je de laaste eindbaas hebt gehaald maar stel dat je er nog 5 niet ingeleverd had, wat dan ? Want na de eindbaas kan je niet meer terug de stad in
     
  8. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt opnieuw beginnen op dezelfde moeilijkheidsgraad, successive play. Je behoudt alle scarabs die je al had gevonden dus je hoeft alleen de scarabs die je nog niet had te vinden.
     
  9. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok bedankt, en hoe zit het met mijn 2e vraag ?
     
  10. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik snel even nadenk hou je die 5 scarabs en als je die andere 5 ook hebt gevonden dan geef je er gewoon 10.
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het spel opnieuw gaat spelen (met dezelfde save) dan hou je gewoon je 45 scarabs en zoek je de andere 5.
     
  12. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand extra tips voor die Bone Dragon uit level 6? Want hij blijft Tail Whips en die #$^*@ Bijt Move doen. Elke keer heb ik twee poten en dan ga ik dood, aangezien ik geen potions heb :mad:.

    Damn, wat werkt deze eindbaas agressie op.
     
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij lijkt op het eerste gezicht niet zo heel moeilijk, maar irritant is die monster wel en je kan er een tijdje mee bezig zijn.

    Ik heb hem verslagen door de hele tijd heen en weer te springen en dan gebruik maken van dat ding met vier punten (als je hem gooit komt hij de hele tijd terug). Af en toe ging ik naar de poot toe en hakte er flink op los.
    Als je de hele tijd heen en weer springt hoef je alleen maar te letten op de staart die heen en weer gaat en soms die botten die hij naar je gooit.

    Gewoon blijven proberen. Je haalt m vanzelf wel.
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb je de windmill shuriken? Zo ja gebruik die. Je moet ervoor zorgen dat je niet de hele tijd in het midden blijft staan (tegen die bijtmove). En je windmill blijven gooien. Als die draak botten naar je hoofd begint te slingeren moet je gewoon en beetje heen en weer springen en rollen en je shuriken gooien. Echt je kunt deze halen zonder 1 keertje geraakt te worden:)

    (als je deze bijtmove al irritant vindt, heb je nog een leuke kluif aan een latere boss)

    edit: Gryphon je was me weer eens voor :9
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  15. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen Windmill Shuriken. Maar ik heb het gevoel dat iedereen op dit punt veel betere dingen hebben dan ik/mij.

    Maar bij mij wordt die eindbaas gewoon moeilijk gemaakt door die camera (@$!*^). Ik zie die Tail Whip en die Bijt Move vaak niet aankomen :).

    Bedankt voor de reacties.
     
  16. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die camera is echt flink k*t bij deze eindbaas.

    Dan moet je al springend naar die poot toerennen en een korte combo doen. Dan ontwijk je weer wat aanvallen en ga je weer naar die poot toe. Ik weet ook niet wat je anders moet doen. Of ninpo gebruiken, die vuurbal werkt ook wel goed.

    Die windmill Shuriken kon je in die grote stad vinden. Je moest dan wat muren oprennen en toen kwam je ergens en daar lag hij.

    Ik weet al die namen niet meer. Het is al zo lang geleden dat ik hem voor het laatst gespeeld heb
     
  17. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok Chapter 6 :)
    Ik ben net zombies tegen gekomen. (iets verder dan dat je een nieuw wapen vind. Je moet dan weer terug naar boven. (met zo;n grote lift door in het midden ergens op te drukken. Afijn dan komen er weer zombies 8)
    En dan moet je naar boven lopen. (telkens springen op die rotsen)

    Alleen dan zijn er weer zombies met van die schietdingen. Ik word echt gek.

    - Hoeveel zombies staan er te schieten als je telkens naar boven springt? (ik spring soms ook mis en dan kan ik weer opnieuw beginnen. |:-

    - Duurt het nog lang voor ik weer ergens kan safen. |:-

    - Zijn er al ergens van die drankjes. Anders red ik het niet lang meer. :D

    - WTF is een windmill Shuriken, waar iedereen het over heeft.

    Alvast bedankt als iemand dit kan zeggen.

    _0/
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
  18. RM!

    RM! Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.
    Ik ben net aangemeld op dit forum en ga meteen al een beroep doen op jullie expertise.
    Ik zit in level 3, Ben de trap opgerend, alle vijanden in de pan gedaan. En nu wil ik de ladder op die boven dat blok hangt (get it?). Het lukt me niet. Ik wordt gek.
    Hulp!
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit bij die onbruikbare lift in chapter 7 nadat je een stuk gezwommen hebt. k'an de lift niet gebruiken, of wel?

    en als ik naar Alma ga moet ik eerst drie ninja's verslaan, aangezien ik geen elixers meer heb is dat irritant aangezien m'n health helemaal vol is. Kan ik voordat ik Alma bevecht nog ergens zo'n winkeltje vinden?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    alles weg
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina