1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    kzit vast in chapter 12, eindbaas tegen een vuurdraak
    kheb ter beschikking: (wat handig is)

    3 kleine elixers
    1 groot elixer
    (kheb nog meer, zoals van die legendarische beeldjes)

    ninpo:
    level 2 inazuma
    level 2 ice storm
    level 2 fire nogwat(niet fire wheel)

    ik kan 4 keer ninpo gebruiken

    ook een vraagje nog: wat heb je aan die beeldjes die je vind, voor de eindbaas met die vuurdraak vind je zo`n vuurdraak beeld. Wat heb je hier in godsnaam aan
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  2. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze heb ik ook nog maar net verslagen maarja ik probeer te helpen.
    Als je net begint staat die gast vlak voor je ,gebruik ninpo en val hem aan dan heb je al een groot deel van zijn gezondheid weggenomen dan ga je je even bezig houden met die k*t ninja's want als je die verslaat krijg je ofwel heath bij of ninpo(rol weg als de gast met het paard eraan komt)Als je deze ninja's verslagen hebt dan heb je meestal genoeg healt en ninpo voor die gast met het paard .En dan is het ''a piece of cake''.

    Veel geluk! *) ;)

    Edit:Nog een tip:veel blokken tegen die ninja's en als ze gedaan hebben met slagen snel aanvallen ! want ze teleporten(als ze zo'n magie bol op je afvuren gewoon springen) ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  3. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje.Ik zit nu in de zeppelin ( hoofdstuk 3 ) en ik ben bij zo'n soort brug die je naar beneden moet laten ok ik doe die naar beneden er komen 4ninja's ... Maar nu?ben ik dicht bij de eindbaas ofzo?

    Alvast bedankt voor de hulp. :)

    En wanneer kom je bij een winkel om mijn dragon sword te upgraden? :{ Ik weet dat er in hoodstuk 2 ,1was maar daar had hij zogezegd geen spullen om mijn zwaard te upgraden :{
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou het level is niet zo lang, ik zou zeggen je zit op de helft/driekwart van het level.
     
  5. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord graag..
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    1 Gebruik de bovenste platformen. Dus sla met je zwaard op zo'n rond ding waardoor je naar boven kunt. Hier is de boss makkelijker. Alleen uitkijken voor die bijtmove. Als dat beest met z'n oren gaat wapperen weet je dat hij met z'n vleugels een lading vuur over je heen gaat gooien. Hier gewoon blokken. Er gaat bijna niets af. Als hij vuur gaat spugen van links naar rechts, dan spring je er gewoon overheen naar links (en andersom). Ik zou sowieso heen en weer blijven rennen, en die kop van dat beest in de gaten blijven houden. Als hij namelijk gaat bijten, is het niet fijn;). Ontwijk dit dus door heen en weer te springen.

    Nimpo maakte in mijn geval weinig uit. Ik gebruik het niet bij deze baas. Wel een zo goed mogelijk upgraded Dabilahro. Zodra dat beest z'n kop neerlegt kun je aanvallen. En de Dabilahro geeft zware klappen. Dus elke keer als hij z'n kop neerlegt kun je er een goeie combo tegenaan gooien.

    2 Die beelden heb je nodig om chapter 15 door te komen. Dan moet je ze gebruiken om elke keer een verdieping hoger te komen. Meer zeg ik er niet over anders wordt het een spoiler;)

    Succes
     
  7. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    2 Die beelden heb je nodig om chapter 15 door te komen. Dan moet je ze gebruiken om elke keer een verdieping hoger te komen. Meer zeg ik er niet over anders wordt het een spoiler;)

    Succes[/QUOTE]

    thnx, maar uhm... het is dus wel zeker dat je ze allemaal hebt he :)
    anders sta je daar op de een na bovenste verdieping en kom je er 1 tekort :)
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die gasten moet je afmaken. Dan verder de brug laten zakken. Er komen aan de overkant nog een paar gasten. Die maai je neer met je pijl en boog. Dan moet je via de rechterkant springen zodat je aan die kabel blijft hangen, en zo naar de overkant gaan. en daar weer verder spelen.

    Je moet idd nog wel een stukje in dit lvl.
     
  9. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow,ok bedankt!
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja, die beelden liggen wel op aardig duidelijke plaatsen. Maar als je er niet uit komt (en je hebt tijd teveel :9 ) kun je ook deze faq lezen. Of als je alleen moeite hebt met een baas, dan kun je deze gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Die beeldjes zijn voor later in het op een na laatste level, bij die draak moet je even uittesten welke ninpo de beste is en dan alleen die gebruiken en voor de rest de windmill shuriken gebruiken.

    We zijn hier geen helpdesk maar proberen je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden, een beetje geduld dus aub.
     
  12. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    heel erg bedankt, kijk dat is eens een goede gozer :)
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb geen idee waarom, maar de links komen niet goed in beeld te staan.... Als ik em wil editen, staat het er gewoon goed. Vaagheid.

    Maar als iemand de goede links wil hebben, moet hij / zij maar even een PM sturen.
     
  14. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    de links doen het wel hoor, anders had ik wel gezegt, kijk dat is pas een noob hij kan niet eens links plaatsen :9
     
  15. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iem. potions liggen in chapter 3 nadat ge die machine kamer hebt vernietigd? :{ want mijn health is bijna leeg
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik weet niet of je er al geweest bent, maar zeg maar als je begint in dit level, en je loopt de deur voor je uit is er rechts van je een deur waar je op dat moment nog niet door kunt. Later (als je de keycard hebt, of als je die machinekamer hebt gemold) kun je deze deur wel door. Hier zijn allemaal containers opgestapeld. in deze ruimte ligt wel het 1 en ander (o.a. talisman of rebirth, potions, devil elixer, en een scarab geloof ik).
     
  17. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) Ok bedankt maar dan moet ik daar eerst ook nog wel zien te geraken ;) mijn levensbalkje is nog maar een halve centimeter lang
    :{
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    je komt op de terugweg niet zo veel vijanden meer tegen hoor:) En als je een beetje geld hebt gespaard heb je ook nog dat standbeeld van Maramusa (weet nooit hoe je zijn naam schrijft). Als je een van die 2 ronde trappen afgaat. Daar kun je ook wat elixers kopen.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  19. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb er een ribirth ding gevonden,golden scarab,devil elixer ma geen potions dus waar zijn die ronde trappen?

    Edit:K'heb ze al gevonden bedankt he! _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  20. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb lvl 1 op normaal gespeeld en met linker trigger ingedrukt (nieuw pak en saber). Maar ik heb het idee dat als je speelt met je pak en saber dat het dan moeilijker is, klopt dat of ben ik gewoon gek :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina