Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat je gewoon gek bent..... :) ;)
     
  2. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ziet die saber er eigenlijk uit?is dat zoals die enemy's in chapter 3? :{
     
  3. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo,ik zit in chapter 4 in de ''stad'' ma dan kom ik die black spider ninja's of zoiets tegen en dan ben ik dood iem. tips om deze te verslaan?en hoeveel kom ik er zo tegen? :{En is hier in de buurt geen savepaal want de enige die ik weet staan is de 1ste :{
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  4. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand zeggen wanneer je het True Dragon Sword krijgt, want mijn zwaard is al level 3 maar meer levels kan niet.
    Maar ze zeggen dat je die kan upgraden of zoiets in een True Dragon Sword.
     
  5. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast in Chapter 12. Ik zit in de Magma Caverns en ik heb net een 'Eye of Ice' gevonden. Deze heb ik in die deur gestopt, en nu moet ik waarschijnlijk een Eye of Fire vinden. Alleen ik weet echt niet waar ik die moet zoeken. Iemand die kan helpen?

    Alvast bedankt.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn zo ongeveer 2 kamers na waar je die keycard voor nodig had. Onderaan een van die trappen is een shop ! Flink inkopen maar niet al je nimpo opbruiken voor die baas want die is zo makkelijk als de t#ring. Alleen wat elixers en je verslaat hem de 2e keer al !
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goeie manier om die Black spider ninja's te verslaan: Counter Attacks. Dus blokken en Y of X. Omdat ze incendeary shurikens in je gooien. (en dat is zwaar klote). Maar ook kan je met Y en naar boven de hele tijd zodat je hem in de lucht slaat en dan weer naar beneden hakt. Dan kunnen die Ninja's ook geen shuriken in je gooien. Maar in chapter 6 krijg jij die lekker ook! En ben je al bij dat feest geweest waar je een kaartje voor nodig hebt? Die straat rechts daarvan staat een savepoint. en dat kaartje krijg je trouwens in de shop. Maar dan moet je eerst een keer naar dat feest geweest zijn.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  8. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Feest?kweetni,maar ik ben wel in zo'n winkel geweest wat potions gaan kopen

    Edit : hoeveel van die black spider ninja's moet je eig verslaan want ze zijn echt kl*te
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Star Wars zwaard:) groen

    black spider ninja's zijn het makkelijkst te verslaan door de walljump toe te passen. Spring tegen een muur, loop recht omhoog, en druk op Y. Easy.:) Het zijn meestal setjes van 3 van die gasten.

    True dragon sword komt later pas. Ik weet niet uit m'n hoofd welk chapter, maar op een gegeven moment zegt die Maramusa het tegen je. En dan ga je naar het kerkhof om je jewel in je zwaard te doen. Zo krijg je je True dragon Sword.


    Deze krijg je door de Fire Worm te verslaan dacht ik. In de magma caverns moet je op een gegeven moment een schild hebben, die je in de deur moet doen bij het Maramusa beeld in de buurt (de linker deur) Je kunt trouwens rechts van het beeld. Ook tegen de muur oprennen, waardoor je weer op een ander stuk terecht komt. Hier moet je eerst heen om iron te verzamelen, zodat je het schild kunt maken.
     
  10. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Op een gegeven moment krijg je iets waarmee je door die deur met al die gekleurde bolletjes kan. Dan kom je bij Han's Bar geloof ik, en daarnaast staat een savepoint.

    En weet iemand een antwoord op mijn probleem? :)

    /edit: Ik heb in totaal 5 stukken ijzer gevonden, en moet ik daarmee een schild maken dat ik in een van die deuren stop? En als dat zo is, hoe moet dat dan? Toch niet bij die pot waar je de eerste 3 stukken in heb gedaan want daar kan het niet. (hoop dat je het begrijpt)
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  11. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar krijg je da ding om door die deur te graken?toch niet in de buurt van die black spider ninja's hoop ik _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    Ik heb zo'n stone tablet ofzoiets gevonden ik stop dat daar bij die twee slangen maar wa gebeurt er als ek da onderste erbij toevoeg?is da de eindbaas? :{
     
  12. Versuvio

    Versuvio Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Code..

    Ik zit vast in een stuk van een level je moet de juiste combinatie doen maar alles wat ik doe is fout:confused:



    Iemand Help Plz
     
  13. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke chapter?
     
  14. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind ik een key ofzo om de poort naar die bar te openen in chapter 4?
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  15. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet door de deur rechts van murasama (de winkel) gaan, een deur met een oranje ding erop geloof ik, als je daar doorheen bent ga je rechtdoor dan aan de linkerkant zo'n trappetje op bocht om en dan moet je naar boven walljumpen tussen 2 muren, vanaf daar vindt je het zelf wel ;)
     
  16. Versuvio

    Versuvio Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ....

    weet niemand wut je moet doen bij die codes wunt et is egt raar er ligt un boek op un tafel en daar staat allemaal shit in maar ik snap et nog steeds niet weet iemand toevallig wat de code is?
     
  17. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm,ben er zelf nog niet maar dit heb ik gehoord :p :Je moet in het boek die code lezen (onthouden)dan ga je naar da ding waar je die moet intypen en dan typ je ze in met de triggers :)
     
  18. Versuvio

    Versuvio Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar er staat geen code in alleen maar un datum :confused: en die voer ik in
    en dan doet ie nog steeds geen malle moer :mad:
     
  19. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ok w8 even ik zoek even dat bericht en dan edit ik het even

    Edit: Dit heb ik gevonden ik hoop dat je er wat aan hebt ;) :

    Als je op dat tafeltje kijkt, daar ligt een dagboek met de code erin. Als je het gaat lezen zie je het groen. Dan staat er ook, rechts, links, links, rechts bijvoorbeeld. Dan moet je bijvoorbeeld naar links drukken(met de linker trigger) totdat je op de 4 komt ofzo. De code weet ik niet, maar dat staat in die dagboek. :p

    Weet iem. mssch waar je dat kaartje krijgt dat toegang geeft voor het feest van han's bar?

    Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  20. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    koop alleen van je geld levens potions dat is het beste, maa rik zit nu vast me ninaj gaiden. bij dat water met dat grote gat in de muur waar eht skellet dood licht in die tempel:mad:ik weet niet waar ik heen moet gaan als ik onder water zit :mad: kan iemand me helpen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina