1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    i dunno daarzit ik nog ni

    Maar waar vind ik dat legendaris wapen in de buurt van han's bar ergens in een steegje ofzoiets en hoe graakt ge daar dan?door te springen?
     
  2. Versuvio

    Versuvio Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx Ik ben er voorbij ;)
     
  3. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Np,ik ben nu ook voorbij da steegje :cool: En ik heb windmill shuriken ,ik vind dit een zalige combinatie:nunchaku met windmill shurikken _O_ ;)
    hier maak ik 3black spider ninja's mee af en ik verlies maar de helft van mijn health *) _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 jan 2005
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1

    Dat kaartje krijg je door terug tegaan naar Muramasa (die gast die potions en al die shit verkoopt, volgens mij heet die shop Muramasa). Hij zegt dan dat hij wat vergeten te geven is. Je krijgt dan een ticket voor naar Han`s Bar.

    En dan kom je (voor een computerbabe) een vet lekker wijf tegen. 8)
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet er wel bij zeggen dat je wat bij muramasa moet kopen, anders geeft hij het niet.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En daarbij maakt het niet uit wat, doe maar wat goedkoops dus...
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok dat was ik ff vergeten. Het is een tijd geleden dat ik Ninja Gaiden gespeeld heb. Je koopt er toch altijd wel iets, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
     
  8. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    thx,ben nu in chapter 5 ofzo city of fiends maar is da gevecht met die eindbaas onderwater?want ik denk dat ik zodadelijk tegen hem moet vechten en ik heb bijna nog nooit gezwommen(op da spel dan he;))

    In welke chapter krijg je de vigoorian flail?En kan iem. hier een prentje van posten?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    De vigoorian flail krijg je in chapter 6, een plaatje kan ik zo niet vinden.
    Geloof maar hij is heel mooi, snel en sterk. Als je m upgrade kent hij veel vette moves en ziet hij er nog vetter uit.
     
  10. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Man in chapter 5 wtf man juist als je terug load staan er al direct 3 black spider ninja's voor je neus!!!!!!je krijgt nog eens geen tijd om je te bewegen,en is die eindbaas van chapter 5 onderwater?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach, die zijn niks in vergelijking met later....
     
  12. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ow man meen je dat :'-( dan kan ik beter wat oef. maar die kt pijltjes dat ze gooien he man!!!!!!!!!!!!!!
     
  13. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    @Gryphon,ik zie dat je nogal veel post hier dus misschien ben jij een expert.
    Ben begonnen met hurricane pack 2, maar die eerste eindbaas slaat gewoon dwars door mijn blocking heen.
    Y move met tegen de muur opspringen werkt hier dus niet.
    Tips????

    Edit: Heb hem al verslagen, je krijgt allemaal nieuwe dingen die ik over het hoofd gezien had.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  14. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Man dit word me te moeilijk vier van die black spider ninja's die allemaal tegelijk aanvallen komaan jom dit is onmenselijk bij die ene save staan ze daar al te w8en en ik ben direct 4potions kwijt,als ik dan block gooien ze een ontploffende shurikken en dan ga ik daardoor dood :confused: iem. tips om deze te verslaan?Is dit echt zo moeilijk of ben ik gwn slecht?kan ook he ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  15. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    @masterly flame
    Die eindbaas van Chapter 5 is niet onderwater, ik weet niet waar je dat gehoort hebt. Voor die eindbaas van chapter 5 kan je beter wel je dragon sword op 2 sterren hebben. Anders kan hij onnodig moeilijk worden, net zoals die ninja`s.

    Pak die ninja bij hun nek en flikker ze weg en maak ze dan af met een speciale move. Trouwens dit level heeft verder geen savegames, dus veel geluk (zal je nodig hebben). Je kan ze ook wel verslaan door op de muur te rennen en dan op Y te drukken.


    @totalsolo
    Wat een eer dat jij mij als een expert ziet. Dat ben ik niet. Ik heb m 2 keer uitgespeeld en ik probeer gewoon de mensen hier te helpen die niet verder komen.

    Ik heb geen xbox live dus ook niet die 2 hurricane packs, daar baal ik wel van.
    Dus ik ben bang dat ik jouw niet kan helpen. Iemand anders mssn wel
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  16. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ;) Dragon sword is op 2 sterren ;) maar ik gebruik vooral nunchaku tegen die ninja's (ik dacht ja een tentakel monster=octopus=onderwater ;) )
    of kan ik beter dragon sword tegen die ninja's gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  17. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die nunchaku is zo slap als de ..... . Je moet gewoon blijven bewegen en ze neerhakken. Op de muur rennen enzo. Deze ninja`s moet je toch wel kunnen verslaan zonder al teveel leven te verliezen, je komt er namelijk in dit level wel wat tegen.

    Als je de eerste 4 ninja`s verslagen hebt moet je de rechter kant op, niet links. Als je rechts gaat vind je nog een scarab en potion.
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  18. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt ik heb het al maar is er nog ergens een save in de buurt daar?WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!komen daar nog 3 van die stomme dino's aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i give up :'-(
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  19. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Nope in het hele hoofdstuk maar 1 savepoint, die aan het begin.

    Wat zal er na die dino`s komen?....wie weet :p :D
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die ninja's moet je gewoon blijven blocken, dan kunne ze die shurikken ni gooie. Bij mij werkt eerst springen en dan op y duwen goed. Dan heb je maar twee aanvallen nodig om zo'n ninja om te legge.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina