1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Die boss na de dino's is erg makkelijk, gewoon flying sparrow doen op die tentakels

2. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die dino's zijn ongeveer het makkelijkste vn het hele spel. Gewoon 1 voor 1 en als je een beetje blokt en spring Y doet tegen de muur krijg je alleen maar van die blauwe dingetjes waardoor je balkje helemaal gevuld word. Dan komt er nog een inktvis. DIe is ook zeer makkelijk gewoon in ze rug spring Y doen en zo dat je door hem heen hakt.

Ik heb deze 4 beesten met een half balkje gehaald zonder flesjes of wat dan ook te gebruiken en toen ik klaar was had ik een heel balkie vol _0/

suc6 want je komt dat wijf weer tegen als je ze heb verslagen :+

3. MasterlyFlame

MasterlyFlame Last Man Standing

Leuk Bevonden:
    0
    ok maar ehm moet ik met da wijf vechten?maar jom ik weet dat dino's ni zo moeilijk zijn maar ik had nog maar 1 potion en ik kreeg geen blauwe bolletejes,ok ik zal nog eens prob die kt ninja's enzo te verslaan ''wish me luck''

Laatst bewerkt: 5 jan 2005
  4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet niet met dat "wijf" vechten, je ziet wel waarmee je moet vechten, ik hou niet van spoilers :)

5. MasterlyFlame

Leuk Bevonden:
    0
    thx die black ninja's gaan er in ieder geval sneller aan door veel te blokken thx _O_ ben weg salu _O_

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey kvind iets bijzonder bagger: sommige lui zeiden een tijdje terug dat je met het zwaard (black dragon sword dacht ik dat ie heette, je weet wel; dat zwaard wat je in het laatste level van het spel kapotslaat) wat je aan het eind in chapter 16 ofzo vindt, weer in chapter 13 van je volgende game kunt kopen bij zo'n winkeltje. Ik overal zoeken, maar k kon nergens dat zwaard kopen. Ik ben wel gewoon verder gegaan met m'n oude game, dus: uitspelen, opslaan en doorspelen onder dezelfde savegame. Help me please..

7. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je wel vlakbij geweest, hij ligt namelijk op de tweede verdieping van de shop.
    Gewoon in de grond gestoken, maar zo'n geweldig wapen is het niet hoor, weinig moves en behoorlijk langzaam.
    Met je true dragon sword kan je een hoop meer schade aanrichten.

Laatst bewerkt: 6 jan 2005
  8. MasterlyFlame

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dan eindelijk bij de eindbaas in chapter 5!

9. MasterlyFlame

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie zeggen alemaal dat die baas van chapter 5 zoooo makkelijk te verslagen is maar ik vind da ni |:- ik probeer heel de tijd flying sparrow maar hij slaagt me telkens uit de lucht en als hij er dan bijna aan is ga ik zelf dood.....iemand nog tips? :{

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Net nadat hij geslagen heeft met 2 tentakels moet je die flying sparrow gebruiken, en als je te weinig health hebt moet je even wat kopen bij de Muramasa shop

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    En hoe kan het btw dat je 1 minuut nadat een bericht post waarin je zegt dat je eindelijk bij de boss van level 5 bent al een bericht post waarin je zegt dat je "telkens" weer op het laatst wordt verslagen.
    Als je het zelf oplost is het veel leuker hoor....

12. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind zelf de A+X move veel beter werken, je rost die tentakels er beter af dan met A+Y.
    Als de tentakels er allebij afliggen dan de A+Y move gebruiken.
    Je kan het wel, let maar op.

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Als allebei de tentakels eraf zijn gebruik je de art of fire wheels en doe je snelle flinke combos achter elkaar. Met een ge-upgrade dragon sword gaan die tentakels er veel sneller af, ik heb m verslagen met 1 potion en geen ge-upgrade dragon sword.

Het lukt na een tijdje wel gewoon blijven proberen.

En eigen risico als je dit leest, ik weet niet of je het wilt weten
    Die octopus kom je later in het spel nog een paar keer tegen

@centurion
    Mssn was hij er al eerder, maar post hij dat nu pas. En Masterly flame, gebruik dan de Edit knop rechtsonderin. Want dat is wat irritant 2 post achterelkaar binnen 2 min.

14. MasterlyFlame

Leuk Bevonden:
    0
    Nee je ziet het verkeerd ik had perongeluk tweex dat tweede bericht gepost dus maakte ik van dat 1ste maar iets anders srry voor de verwarring

Wat kom je die gore octupus meerderemalen tegen?Haha maar nu versla ik hem van de 1ste keer :cool:

Ik ben trouwens nu bij dat rollende mensen hoofd haha dat was lachen tot ik er door dood ging :p maar heb nu even geen zin meer omdat te proberen *)

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    ok dan, sorry voor de misvatting.

16. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fuck, moek weer het hele spel doorspelen. Kan ik dat zwaardje (dat lompe zwaard van het einde van 't spel) niet gewoon pakken als k weer in dat stadje ben?

17. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het iig nog nooit tegengekomen bij herspelen met uitgespeelde save, misschien ligt hij wel ergens, maar ik denk dat je weer door moet tot het einde.

18. MasterlyFlame

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijgt ge die vigoorian flail eigenlijk ,ben veel te niewschierig kweet het ma ik zou het toch graag weten waar ergens in chapter 6? :p :+

19. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Als je voorbij dat rollende hoofd bent schat ik dat het nog een kwartiertje/10 minuten duurt.

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    rond platform, waarmee je naar beneden gaat. als je beneden bent schatkist aan je rechterhad (om een hoekje geloof ik).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina