Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: fck man ik haat dat rollend mensen hoofd :mad:
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nog niet voorbij? Je moet gewoon langs en rand gaan lopen, dan hoef je maar een klein aantal keer te springen.
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    @evisu, een Ninpo is het tegelijk indrukken van a en b.
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Het schiet niet echt op he :9
    Als je bij wat stekels bent gewoon op de muur rennen, moet zeker wel lukken

    Ninpo was toch y + b tegelijk indrukken.
     
  5. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    pff ik word veel zenuw8ig van da mensen hoofd

    Alle ik zal nog eens gaan proberen ... dat duurt veel te lang jom die gang en die stekels dan man maar wat zij je centurion van langs de kant te lopen dat ik dan maar een paar keer hoef te springen?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha kom op joh! na zo veel keer proberen moet je toch wel de route in je hoofd hebben zitten? En zoals Gryphon zei; je moet veel langs de muur rennen. En wat ik ook altijd doe, maakt niet uit waar ik ben, is springen, en als je land gaan rollen. Zo vlieg ik het hele spel door. Dit gaat namelijk sneller dan gewoon rennen. Dus ook als je langs de muren rent, en je landt, gelijk rollen, zodat je geen moment stil komt te staan.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben je een beetje bang voor dat mensenhoofd? :D zo ja, zal dan toch een makkie zijn, dan wil je zo snel mogelijk weg.
     
  8. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik ben er voorbij heb vigoorian flail gevonden enz. maar dit spel is gewn te moeilijk voor mij :'-( eerst van die kl*te wespen zeg maar en dan nog gigantische zombies en waarschijnlijk (weet ik niet)daarna de eindbaas...
    heb de eindbaas trouwens al gezien (niet bewegend maar die lag daar ) man die is pas gigantisch

    Edit :evisu jij kan naar mij komen om dat hier uit te spelen :9 ;) als je ze tog zo makkelijk vind :confused:
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    het is ook makkelijk! Alleen niet als je overal voor de 1e keer komt. Als je het op een gegeven moment doorhebt, dan is het goed te doen. Die wespen kun je pakken me je flails; gewoon door blijven rammen met goeie combo's. Die zombies die je daarna krijgt, val je aan met je dragonsword, en dan eerst met de flying sparrow om die hoofden eraf te halen, zodat ze je niet kunnen bijten. Probeer veel essence attacks. Dat werkt heel goed bij die gasten :)

    1 geruststelling. Die baas (de bonedragon) is een van de minder moeilijke bosses uit het spel. Alleen wel zorgen dat je je windmill shuriken hebt.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  10. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Op welke moeilijkheidsgraad speel je het dan?

    Met de windmill shuriken is het idd wel te doen, de weg naar die boss toe is ook niet zo heel moeilijk (vind ik).
    De eerste 7 eindbazen vond ik wel pittig, daarna versloeg ik ze allemaal na 2 of hoogstens 5 keer (behalve die 2 eindbazen achter elkaar, ik zat toen te kloten bij die eerste die tweede had ik na 2 keer). Ik vond dus alleen het begin van het spel wel pittig.
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje offtopic maar ik moet het even kwijt.
    Ben nu bij Han's bar in hurricane pack 2, heb net mijn lunar(een lange vechtstok) geupgrade in die shop.
    Als je daar een xxxy combo mee maakt weet je niet wat je meemaakt, draait als een waanzinnige rond en is zeer dodelijk :9 .
    Een aanval met essence is net een soort tornado.
    Ik ga echt helemaal uit mijn bol, wat een waanzinig spel is dat toch Ninja Gaiden _O_ .
     
  12. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je eerlijk zeggen, ik had neit gesaved en moest hem nog eens doen.
    het was dat ik genoeg van die flesjes had, anders had ik het niet gered. gewoon springen als die ze staart beweegt en verder gewoon hakken op ze hand.

    de 1e keer had ik moeite met daar naar boven te komen |:- :+

    die wespen moeilijk? gewoon met dat nieuwe wapen dat je daat vind XX doen of XXY dan word je bijna niet geraakt en die blauwe rondjes raakt je balkie weer vol.

    dan komen die zombies. die zij ZOOO makkelijk met je zwaard. eerst deed ik het ook met dat nieuwe wapen, dat lukt bijna niet. gewoon hoofdjes eraf en je zult bijna niet geraakt worden.

    En geloof me, ik ben ook neit bijster goed :D

    ik ben btw maar een paar gangen verder als jouw _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wespen kan je het best aanvallen met je dragon sword. Daarna als je voorbij de zombies bent en als je de holyg grail hebt dan moet je helemaal terug naar de plek waar je vandaan kwam. Terug naar de plek waar de draak ligt te slapen. Dan ga je naar dat verotte altaar bij die draak en zet je de holy grail daar. Dan word ie wakker en moet je hem in elkaar jassen. Hij lijkt heel moeilijk omdat ie zo groot is enzo maar hij is heel makkelijk or. 5 elixers is al ver genoeg en nimpo helpt niet zo super tegen hem. Wel Art of the inferno doen dan. Ook een goed wapen zijn de Incendary shuriken. Probeer ze allemaal op te maken. En verder z'n staart proberen te ontwijken en zeker die aanval met z'n bek. Daarna moet je weer verder door zarkan en dan naar Dworku om Alma te verslaan. Maar eerst moet je nog tegen zo'n tentakel monster. Best rottig stukje or voor die tentakel gast.
     
  14. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    idd maar wel leuk :)
     
  15. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    jah ok die wespen hak ik allemaal neer met viggorian flail maar die zombies man ...

    Ik wil de hurricane pack prob... ik heb al ergens gelezen dat die gast in hurricane pack v1 alma kon verslaan en in de gewone niet ,is dit pack mssch gemak en leuker door de nieuwig heden?want eerlijk gezegd als je zo een baas hebt verslagen dan krijg je zo een gevoel van trots ;) maar als je dan indenkt dat je volgende eindbaas 1 van de moeilijkste van het spel zal zijn... :'-(

    Edit : Als je nu een New Game start met de hurricane pack v1 moet je dat dan over je bestaande saves saven?????
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  16. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Online beginnen tot je eerste save, daarna kan je gewoon offline verderspelen.
    Gewoon een nieuwe save aanmaken.

    edit: als je de wespen met je dragon sword aanvalt heb je veel minder hits=minder punten.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2005
  17. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Man ik ben ff eens begonnen met pack v2 maar man dat is toch niet zoals in de single player?of moet dat nog komen?want dan kom je in kamers en word je aangevallen als je die allemaal gekild hebt ga je naar de volgende kamer etc.hurricane pack1 is wel als in de single player maar dan met andere fiends...

    Edit :die lunar is een bangelijk wapen maar em Total,die lunar staat sowieso op lvl 2
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  18. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt er 3 :hurricane pack 1 = singleplayer (hard)
    hurricane pack 2 = very hard, met nieuwe vijanden.
    hurricane pack 3 = very hard, maar dan met stages, heeft niets met het
    normale spel te maken.
    Je schijnt het in zo'n 40 minuten uit te kunnen spelen

    edit: in pack 3 staat die op twee sterren, pack 2 op 1 als je begint.
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  19. MasterlyFlame

    MasterlyFlame Last Man Standing

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    mm,bij mij staat er alleen hurricane packv1,en ....v2 en v2 is met die stages :confused: Strange.....
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2005
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben je ook een Belg voor natuurlijk. :+ ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina