1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Wallrun en dan als je op het hoogste punt bent op y drukken.

2. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen hij weet mij dan uit de lucht te pakken?

3. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    je moet gewoon de hele tijd via de muren naar m toe, als je dan geslagen heb (of je nou raakt of niet) moet je snel wegspringen zodat ie je niet raakt. gewoon in beweging blijven en via de muren naar m toe

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    idd, want anders pakt ie je en doet hij veel damage.

5. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik probeer nu steeds om die Alma te verslaan maar het lukt mij echt niet. als ze in de lucht zit en ik doe a+y dan doe ik bijna nooit damage :confused: en dan komt ze weer met irritante kut combo waardoor ik weer bijna dood ben en dan werkt die camera weer niet echt mee en dan ben ik dood :mad:

iemand misschien hele goede tips?

6. mster_ninja

mster_ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heey mense
    ik las op dit forum dat je bij de tanks in level 9 exploderende pijlen nodig hebt... ik heb die dus nog niet kunnen jullie het me ff vertellen??? alvast bedankt :) btw. ninja gaiden is top _O_ _O_

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    die krijg je vlak voordat je er bent. Er liggen explosive arrows bij de ingang van het warehouse, naast de deur dus. En die andere pijlen die je moet hebben (arsp-cores --> weet niet meer hoe ze heten 8) ) liggen op een van die trappen waar je op een gegeven moment op loopt. ALs je bij die tanks bent liggen ze er ook. Tegenover elkaar in die soort van containers, je moet tegen die containers aan gaan staan en dan op x drukken.

8. mster_ninja

Leuk Bevonden:
    0
    je moet alsmaar in beweging blijven en ninpo doen als ze vlak naast je staat (anders weert ze hem af) verder moet je na dat ze een aanval heeft gedaan op haar af rennen en dan a + y drukken. zelf heb ik haar verslagen met de geugrade vigorian flail en steeds deze combo gedaan: xxx->xxxx werkt goed bij haar!! s6 heh :) :)

9. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    ik gebruik niet de flails. Als je een beetje handig bent in ontwijken moet het geen probleem zijn. Als ze vlak bij je in buurt is, of boven je hangt, en je hoort een geluidje, dan betekent het dat ze je naar boven haalt en haar gevaarlijkste aanval gaat doen. Op het moment dat je dat geluidje hoort gooi je je nimpo er tegenaan. Zo word je niet geraakt, en kun je haar tegelijkertijd neerhalen. Op het moment dat ze ligt even 1 of 2 combo'tjes met je zwaard. en als ze weer met spullen gaat smijten: ontwijken. Voor de rest probeer ik haar met het dragonsword uit de lucht te halen. Dus richting haar springen en dan Y(wel met upgraded dragonsword uiteraard). dan valt ze ook nog wel eens, dus weer alle ruimte voor een combo. succes.

PS: Hier is nog een Boss-faq voor als je meer hulp nodig hebt. :)

10. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    waaaa bedankt man.... tering zij is irritant, ik stond gewoon steeds achter zo'n pilaar en als ze er aan kwam chopte ik haar neer }:] 8)

11. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, als ik die eindbaas van level 1 met die ijzeren ketting met 2 handvaten heb verslagen, leert hij mij nog wat dingen, en dan zegt hij: I have nothing more to teach you. Go, and protect your people! Waar moet ik dan heen?

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    dan moet je weer helemaal terug naar het begin. Zeg maar dat punt waar je begint in level 1, je moet daar alleen niet omhoog, maar laag blijven en doorlopen. Dan loop je vanzelf tegen het volgende stuk aan.

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd, dan kom je in de Hyabusa ninja village en dan maak je al die Samurais af en dan de eindbaas. Die is heel makkelijk. En die van chapter 3 ook, maar dan word het toch wat moeilijker.

14. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is die houten poort waar je eerst niet door kon.

15. mster_ninja

Leuk Bevonden:
    0
    my godd hee kan iemand me maby ff helpen...ik weet egt neit wat ik alemaal moet doen in level 10 kan aub iemand me ongeveer ff vertellen wat ik meot doen ( sorry voor deze nutteloze vraag... maar tog alvast bedankt _O_

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    @ Mster_ninja:
    Formuleer even wat duidelijker op welk stuk je precies zit, en wat daar je probleem is... zo blijft het een beetje te vaag, en kunnen we je moeilijk helpen...

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  17. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem dus uitgespeeld op normal en ben nu in lvl 4 voor de 2e keer, is dit de successive play mode ?? Of moet je daar nog wat speciaals voor doen ? Want alle scarabs die ik de eerste keer heb gepakt liggen er nu weer, en ik dacht dat je alleen de missende er nog lagen.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    dan is het niet de successive play mode. Als je scarabs die je al eerder hebt gepakt er opnieuw liggen, is het er niet goed gegaan. Je hoort ook te zien als je een spel laad dat er succesive play o.i.d. bij staat.

Als je em hebt uitgespeeld, moet je met diezelfde file weer verder gaan met spelen. Hij begint alleen standaard opnieuw, op dezelfde moeilijkheidsgraad als waarop je hem hebt uitgespeeld.

Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  19. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Huh, wat doe ik fout dan ?

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    heb even mijn vorige post ge-edit. misschien dat het nu wat duidelijker is :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina