1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha, gelukkig dat ik de save game nog heb, en als ik dan alles op Master Ninja uitspeel, onthoudt hij dan die scores ipv diegene die ik de 1e keer had ?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    je speelt gewoon opnieuw, dus als je scores haalt en je gaat saven ergens slaat hij gewoon op wat je dan als laatste hebt gehaald. Maar als je ze allebei wilt hebben moet je gewoon even een ander save blok gebruiken. Je hebt er toch 10;)

    ik heb nu 2 saveblokken van very hard (1 met, en 1 zonder light saber) en zo ook voor hard en normal + ik heb er 2 met evil-ryu ofzo.
     
  3. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een savepaal net voor die spirit doku in lv 14 , want de laatste die ik heb gezien was voor die irritante ghost fishes
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De savepaal die het dichtst in de buurt is, staat bij dat punt vlak voordat je dat "doolhof" ingaat met al die ghostfish. Dus als je moeite hebt met de spirit Doku boss, dan adviseer ik je eerst alles te halen tot vlak voor die boss, en dan teruggaan naar die savepoint. het enige wat je extra moet doen zijn dan die ghostfish en misschien nog een clipperfiend.. Maar je kunt dan wel gelijk doorlopen, omdat je dan de sleutels al hebt. succes :)

    Als je hem hebt gehaald, is gelijk achter de deur pas weer een savepoint.

    Nog wat leuks op dat punt: verderop bij de savepoint (voor doku) kun je vleermuizen killen die altijd weer gerespawned worden. Op die manier kun je dus unlimited essence binnen halen. En dus alles kopen wat je maar wilt om makkelijkker Doku halen.

    Hier kun je trouwens nog terecht voor hulp bij de Spirit form van Doku.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  5. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik namelijk doodga bij die doku, dan moet ik weer langs al die spook vissen
     
  6. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx, maar respawnen die spook vissen niet steeds?
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    ja dat wel maar als je em ff saved nadat je de sleutels hebt gehaald, hoef je dat in elk geval niet elke keer te doen voordat je weer naar Doku gaat. En die ghostfish pak je het makkelijkst met je Fire Wheels nimpo en je flails.

    en ja ze komen wel terug maar ze blijven niet terugkomen als het goed is. Maar ik zou er niet op wachten, en er gewoon doorheen rennen met je Fire Wheels aan :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  8. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb namelijk niet zoveel potions en geld meer
     
  9. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thnx ik zal het proberen
     
  10. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    k ben nu bij de lion deur, k ga nu naar de tweede sleutel
     
  11. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ah nee, k ben dood, en ik had net die tweede sleutel
     
  12. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    k probeer t morgen nog wel ff. k heb nou geen zin meer.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha het is niet de bedoeling om te gaan chatten denk ik.. Gewoon nog een keer proberen ga anders eerst al dat geld halen voor potions e.d..


    Trouwens gebruik ook de Edit-knop, dan hoef je niet elke keer opnieuw te posten. Strax krijg je nog een mod op je dak;)
     
  14. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    wat valt er eigenlijk allemaal te unlocken als je het hebt uitgespeeld?
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3

    Er is gèèn reden om 5 keer achter elkaar te posten :{. Gebruik voortaan de Edit-knop,rechtsonderaan je post om je post te veranderen, zodat we het overzichtelijk houden!
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    haha, tsja die zat eraan te komen

    Nieuwe oufits, en wat extra dingen waar je al mee kan beginnen in een nieuwe game, zoals bracelets (je moet je wel ff halen bij die oude vent). En als je op normal hebt gespeeld unlock je geloof ik hard en very hard.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  17. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    is het eigenlijk zo dat als je niet alle scarabs hebt gevonden, je ze alsnog kan pakken ( omdat er nou allemaal teleports zijn )
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  18. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een irritant K*nk*r kind ben jij zeg _0/

    /Mod Zucht..zulk gedrag is niet gewenst.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 jan 2005
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat is waar, op deze manier doe je een essence attack. Je ziet je wapen een beetje gloeien als je dit doet. Dus als je aan komt lopen haal je er 2 naar beneden met shurikens, dan houd je Y ingedrukt met je wapen (het best hier voor: Dragon sword of Flails), zodat je de essence absorbeerd. Dan laat je Y los en je begint automatisch te slashen op de overige vleermuizen. Je ziet dat de essence die achterblijft is stuk groter in omvang is. That means more cash! :)

    Hij is net nieuw, en er is toch geen reden om te schelden. :{ Als hij voortaan gewoon de edit-knop gebruikt is er niets aan de hand. Ik bedoel als al die vragen in 1 of 2 posts hadden gestaan had je denk ik ook niets gezegd... ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  20. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar, hier stond wat zinloos ;)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina