Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Flails hebben wel vettere moves :)

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet toch zeggen dat nu ik de vigoorian flail heb de Nuchaku niet meer gebruik. De vigoorian flail is inprincipe precies hetzelfde als de Nunchaku maar alleen istie sterker met de zelfde moves. alleen heeft hij nog een paar betere moves. Ik gebruik m'n nuchaku nu niet meer or. Wel in chapter 4 en 5 tegen die blackspider ninja's, maar toen had ik m'n flail nog niet.

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    maar juist omdat de flails sterker zijn dan de nuchaku's kun je met de nuchaku's hogere combo's neerzetten. jeej! :)

4. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh.... :mad:

Die eindbaas van chapter 6 is echt helemaal niet moeilijk (wel groot), maar waar moet ik in hemelsnaam naartoe als ik die gast gemold heb? Ik wil naar die safepoint, maar ik lazer nu al voor de 4e keer de diepte in.

Bij de FaQ's over dit spel wordt er nergens naar verwezen. |:-

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    je moet terug naar de bodem... daar is ergens een gat waar je dan in kunt...

6. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de duidelijk voor dat je naar beneden springt. :D

Terug hoe je bent gekomen. Dus dat je moest springen op die rotsen. Dan kom je ook gewoon bij die safe. en naar beneden maar _0/

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit in chatpter. 15 en moet naar de Emperror of Vigoor in het Imperial Palace of zoiets. Maar er zijn van de dode visjes en als ze je bijten val je op de grond en ga je er zo ie zo aan, hoe kan ik ze het best doden?

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Art of firewheels als ninpo, en met je flails xxxxx, en je wandeld er zo doorheen.

9. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Chapter 9 hiero _0/

Ik ben bij die tank, alleen heb geen pijltjes meer.
    Even wat info, bitte!

Voor je bij die tank bent (neem aan boss?) krijg je van die bijen ben die blauwe lichten. Die moet je verslaan met je pijltjes toch? Alleen als ik dan ik die bak pijltjes ga halen komen ze dan weer terug? Want ik moet ook nog die boss verslaan. Hoorde zelfs dat het er 2 zijn 8)
    Liggen er nog ergens pijltjes of heeft iemand een tacktiek?

_0/

10. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Er liggen pijlen bij de tanks, het zijn er idd 2 en daarna komt de echte boss pas:
    een apache

11. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon op de grond waar die tank rijd?
    Kan ze niet vinden. :confused:

12. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Staan aan de voet van de masten, in kisten aan beide kanten.

13. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb die 2 tanks en die boss nu gedaan,

Maar zit nu na goed zoeken weer vast :confused:
    Als ik dit heb gedaan, allemaal kan je saven en je krijg weer zo'n paal waar je spullen kan kopen. Daarna moet je stuk of 15 ventjes van een soort Eifentoren afknallen, maar dat heb ik gedaan, maar nu zijn alle deuren dicht, en kan nergens naar toe. Heel miss een raam, maar dat lijkt me niet, kan daar nooit inspringen.

Wie helpt me uit de brand??? :D

14. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet al die lampen die je op die "ijfeltoren" ziet kapot schieten, lijkt me sterk dat je dat nog niet gedaan hebt. Anders vind ik het knap dat je die mannetjes dood hebt gekregen.

15. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Nee heb het zonder die lampen gedaan,deed er niet op niks 20minuten voor en als me flesjes. Ga dit dan wel ff over doen.
    Heb ze nu gezien dus zo maar ff raggen.

16. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik kwam er na een tijdje ook pas achter dat je die lampen neer moest knallen.

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    tip op dit stuk: Als er nog 1 mannetje dat op de grond staat: Niet afmaken. zo komen die gasten in die toren helemaal niet. En kun je al die panelen kapot schieten met je bow. Je wordt dan alleen een beetje in de rug geschoten door dat laatste poppetje.. Maar als het goed is loop je hierdoor bijna geen schade op.

Dit is een heel stuk simpeler dan Al die dudes dood maken die in die toren hangen :)

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd GoiZ.. dat probeerde ik laatst ook pas voor 't eerst en 't werkt veel beter :) Kheb trouwens wel ff een vraagje: helemaal aan 't einde van het level (je weet wel, in die militaire basis), heb je een kaartje ofzo nodig (achter de deur zit een schakelaar waarmee je het level hebt gehaald), maar hiervoor moet ik eerst weer met de lift omhoog om 3 man die daarboven in een gangetje staan voor een tweede keer verslaan. Waarom krijg ik die pas/kaart niet meteen als k die lui voor de eerste keer versla?

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Geen id waarom dat zo is... vind dat ook een beetje suf. Ach ja duurt het spel weer langer he...;)

20. evisu

evisu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    YES, ben er voorby :D
    Nah vond het wel wat hebben dat je nog een keer terug moest, dacht alleen dan ik heb weer iets moest zoeken ofzo maar gelukkig niet:)

OMG dat filmpje dat daarna komt dat echt zo mooi he 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina