1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ''slag'' kan je dus blokken, nadeel is dan dat je hem niet meer kan raken met je zwaard.
    Heb geduld en het lukt.
     
  2. destefan

    destefan Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je als je spel hebt uitgespeelt opnieuw spelen en scarabs van vorige game behouden? Heb gehoord dat dat kan.
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je hem uitgespeeld hebt staat er successive play boven je save.
    Als je met die save weer opnieuw begint zit je goed.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik zit nu bij één of andere eindbaas in The Core, een gigantsiche...
    ja, wat is het eigenlijk. nou ja, je ziet een het Dark Dragon Sword en moet dan gaan vechten, maar ik weet niet hoe ik hem goed schade toe breng. het is me 1 keer gelukt en daarna kwam er zo'n reuze schedel! help
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Zijn dat die bosses uit chapter 15 die bedoelt? Dus die reuze schedel een soort spin?
     
  6. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Pijlen schieten als ie op afstand is. Als de schedels komen of rondje+Y combo of ijs ninpo gebruiken. Dan is ie zo dood.
     
  7. @juh

    @juh Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja gaiden level 5

    K zit vast in level vijf van ninja gaiden.
    Heb de bovenkant van de steen en ben bij het einde in de stenen tunnel waar een deur op slot zit (komen ook drie ninjas). Hoe kom k verder?
    Heb k daarvoor het tweede gedeelte van die steen nodig (waar ligt die)? En wat zijn die stenen deuren met die glinstering erin (op de kaart groen).

    Kan iemand mij helpen?!
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2005
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik denk dat je de pegasusdeur bedoelt? Dan moet je de tunnel uitlopen. Voor je zie je dan een rode deur, en links een savepaal. ff saven als je dit nog niet hebt gedaan. Die deur kun je negeren, want je moet hier naar rechts, die 2 trappen op. Als je hier uit komt zie je een paar guards. Die sloop je gewoon even. En als je dan omkeert zie je naast dat stuk waar je net uitkwam een deur met een blauwe stip erop geloof ik. Daar moet je in. In dit slukt zitten nog een paar ventjes, die sloop je ook even. Maar halverwege dit pad.. is ergens aan je linkerhand geloof ik een schatkist. Openschoppen, en sleutel eruit halen. En voila, de pegasuskey is van jou. Nu even terug naar die stenentunnel en je kunt weer verder.

    Voordat je weggaat trouwens, kun je op het stukje aan de overkant van de schatkist waar de pegasuskey in zat, nog een scarab halen als je dit nog niet hebt gedaan.

    Gebruik anders ook de faq als je problemen hebt. Maar natuurlijk kun je hier ook met vragen terecht :)
     
  9. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey gasten,

    Ik heb vanmiddag ff een memory-unit gehaald en wilde mijn Succesive Play file er ff op pleuren. Hij is op very hard dus ev. kwijtraken wil ik hem niet. Het enige probleem is: Als ik die save open in men XBOX Dashboard staat er alleen dat ik hem kan deleten. Is er een manier op Ninja Gaiden save games toch op je Memory Unit te krijgen???

    Thanks in advance,

    Piwi
     
  10. @juh

    @juh Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen nu zit k weer vast bij dat altaar in level 6!
    In die kerk, wat moet k daaraan doen :confused: ????

    Alvast bedankt!
     
  11. dickjustice

    dickjustice Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet als je binnen komt in die monastery rechts nadat je de trap op komt een deur in, dan moet je naar boven daar staan wat etalages die moet je slopen dan krijg je incendiary shuriken en kun je een muur opblazen
    dan moet je die kluis openmaken, de code staat in het boek dat op tafel ligt
    met de inhoud van de kluis moet je teruggaan naar dat altar in die grote hal
    de rest zoek je zelf maar uit :p
     
  12. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    ellow?:confused:
     
  13. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    het spijt me maar die is er niet...
    blijkbaar
     
  14. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord of gelezen dat het spel het saven op een unit moet ondersteunen en dat lukt niet bij ninja gaiden. Mijn box ging vorige week kapot en heb dus ook een unit gekocht. Was in level 8 of 9 en heb het ook niet kunnen saven......damn it
     
  15. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je zien op de achterkant van het doosje van je XBOX spel, staat er memory unit oid op.
     
  16. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is totaal onmogelijk om een save game via een memorycard over te zetten helaas.
    Is ook een soort beveiliging dat je de downloads niet over kan zetten.
     
  17. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bullshit,

    IK ben toch degene die het uitspeelt!!!! Wat geeft hen het recht mij mijn games te ontnemen als men XBOX het F*cked

    Weird
     
  18. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraag:

    Ik probeer nu alles op Master Ninja te halen en alle overige scarab's te halen.
    In lvl 8: Tairon under alert kan ik maar niet Master Ninja halen (alleen head ninja). Ik heb bij alles de volle aantal punten (tijd/kills/essence/ninpo) maar zelfs dan is het head ninja |:-
     
  19. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit ook met een geheime tijdslimiet, dus snel uitspelen zou het kunnen zijn.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb NG uit en bedank jullie voor de hulp
    alleen nu nog op Hard en Very Hard
    en BTW, ik heb geen succesfully game of zoiets bij het menu staan, hoe krijg ik die wel
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina