1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    gewoon doorgaan op je laatst opgeslagen file. Waarmee je het hebt gehaald dus. Dan wordt het vanzelf duidelijk. Als je dit doet blijf je trouwens wel op normal spelen.
     
  2. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Tecmo heeft nooit eraan gedaan om save games op MU (memory units) te zetten, bij DoAU doen ze dit wel, maar dan met dikke bug, niet aan te raden dus.


    Conclusie:

    bij Tecmo games, is Memory Units gebruiken -> Onmogelijk
     
  3. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Een paar vragen (heb al gezocht maar kon het zo snel niet vinden).:
    Als je vijanden verslaat komt er essence vrij. Als je erdoor of erlangs loopt absorbeer je dit en telt het op bij je essence waar je wapens etc van koopt.
    Klopt het dat als je op Y drukt dat je dan met je wapens deze essence absorbeert? En dat je dit gebruikt als je in een gevecht Y indrukt? En dat je dan nog meer essence verdient?
    Verbruik je geen essence als je in een gevecht de Y indrukt? (zolang je net daarvoor geen essence hebt geabsoorbeerd in je wapen met Y)

    Ik kan het zelf momenteel niet testen omdat mijn box in reparatie is. Vervelend.

    Alvast bedankt
     
  4. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt allemaal, maar als je die essence absorbeert terwijl je y ingedrukt houd kan je niet bewegen, misschien even handig om te weten.
     
  5. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    en Bedankt! :)
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    En bedankt! :)

    shit, dubbelpost
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    _O_ offtopic: zozoz, Dubbel bedankt zelfs _O_ , graag gedaan.
     
  8. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog en laatste vraag. Al je dan de met Y geabsorbeerde essence gebruikt,
    dan gaat Ryu dus een mooie combo laten zien?
     
  9. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    correct. en het ligt erook aan hoeveel je absobeert. bij 2 gele bolletjes is de combo vetter dan met 1. een blauwe bol staat weer gelijk aan 2 gle bollen. en dan heeft dus elk wapen ook nog verschillende!
     
  10. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, this keeps getting better and better!
    Jij ook dubbel bedankt... :cool:
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooral bij de vigoorian flails heb je vette combo's
     
  12. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen probleempje zit nu bij het chapter 4 maar die ninja,s die dode me de hele tijd iemand een techniek er voor telkens moet ik vet veel overnieuw doen omdat ik nog geen standbeeld tege ben gekome op te save:confused:
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, wat is je probleem...
    als het om die ninja's gaat moet je heel veel blokken en counterattack's uitvoeren
     
  14. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    maar welk wapen dat maakt niet uit? ik gebruik nu gewoon het zwaart?
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    het aller-aller-aller makkelijkst :+ om die ninja's te killen is door simpelweg je zwaard te gebruiken, en dan wall-attacks doen. Ik ga er vanuit dat je in die toren zit met die black spider ninja's. Je rent dus (recht omhoog) tegen die muur op, en dan druk je op Y. Dan doe je een aanval, en terwijl je dit doet ben je ook nog eens tijdelijk niet kwetsbaar voor die ontploffende shurikens die ze op je gooien.

    Ook is het zo dat als je wapen een hoger niveau heeft dat de combo weer anders wordt. True Dragon Sword heeft bijvoorbeeld een veel (imo) dikkere combo dan het normale Dragon Sword.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  16. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ehhm wil niet lastig zijn maar heb nog 1 vraagje
    er word gezegt dat ik ergens een uitnodiging kan halen voor dat feest
    er word gezegt vlak bij de clock tower ofzo maar ik heb het nie kunne vinden
    kan iemand mij zegge waar ik die uitnodiging kan krijgen?
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    je doelt denk ik op die ticket voor Han's bar? Je moet dan ff die flyer lezen op de muur naast de bar. Vervolgens ga je naar Maramusa's shop, en koop je iets (al is het maar 1 pijl) en voordat je weggaat geeft hij je het kaartje.
     
  18. masterofthegame

    masterofthegame the best saiyen

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    owh okej dank je wel

    trouwens, bij die man kan je een houte zwaard kopen en k heb ergens gelezen dat als je die volledig upgraid dat je dan een vet goed zwaard krijgt klopt dat?
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  19. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zijn prijs absoluut niet waard. Je koopt beter drankjes en upgrade je dragon sword, vigoorian flail en dabilharo. Iig, als je er eenmaal essense in hebt gestoken, moet je wel verder blijven doen, anders is het totale verkwisting.
     
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad waar, als je het houten zwaard helemaal upgrade is dit het beste wapen in het spel.
    Waarom?
    Als je weinig gezondheid hebt, zeg maar waar je ninpovlammetjes beginnen gaan de tekens in je zwaard rood oplichten.
    Op dat moment is je wapen echt ongeloofelijk sterk.
    De truck is om dan met de goede combo's veel schade aan te richten zonder zelf geraakt te worden.(expert only)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina