Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    He, iewts wat ik nog niet wist, das wel handig om te weten.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe kan je nou eigenlijk je wapens upgraden?
    iets met essesence wed ik
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Goed gewed, bij Muramasa kan dat tegen een vergoeding van gele essence, maar het kan nog niet gelijk aan het begin van de game.
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. ff een vraagje:

    in chapter 11 ofzo moet je tegen die gast met die blauwe vlam in z'n kop (sorry, naam ben k ff kwijt), welke tactiek gebruiken jullie tegen deze gast? Zelf gebruik ik vaak het dragonsword (maximaal geupgrade) met ninpo (de wervelwind, maximaal geupgrade) tegen hem. Dan nog, op normal, kan ik niet zeggen dat ik hem makkelijk kan verslaan. Hoe pakken jullie die gast aan?

    Ps: ik bedoel de 1e keer dat je tegen em vecht, niet de 2e keer.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Veel flying sparrow gebruiken, dan is ie een piece of cake, en natuurlijk zijn oplaad aanval ontwijken.
     
  6. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb het huricane pack gedownload maar ik weet niet hoe ik hem moet spelen.
    -ik ben een new game begonnen
    -ik ben verder gegaan met sucsesfull play
    -ik ben opnieuw begoonen met sucsesfull play

    ik heb wel xboxlive afgekoppeld (omdat de xbox op zolder moet staan en het modem beneden).

    dus hoe moet ik het opstarten
     
  7. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk zonder disk even kijken bij je memory usage en dat je het daar kan activeren.
     
  8. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ik kan daar alleen delete doen (er staat wel zo'n Vtje bij ik weet niet of dat altijd is).
     
  9. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet online beginnen tot je het eerste savepunt tegenkomt, daarna kan je offline verderspelen tot het einde.
    Als je de laatste eindbaas verslagen hebt moet je je game saven, daarna wordt je score geupdate.
    Dus nog even voor de duidelijkheid;
    1, ga naar master ninja tournament
    2, gamertag, je logt dan in op live
    3, als je hebt gedownload staat er master ninja tournament 1,2 en 3.
    4, je gaat op de regel met tournament 1 staan, druk op a, dan wordt er gevraagd of je met deze game wil beginnen.
    Dat wil je natuurlijk heel graag, dus je begint en speelt door tot het eerste savepunt.
    Ga je dus dood voordat je het eerste savepunt bereikt moet je bovenstaande stappen herhalen.
    Dit moet toch duidelijk genoeg zijn dacht ik, veel geluk ermee.
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  10. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ok thanks
     
  11. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop altijd rondjes om hem heen, niet te dichtbij.
    Als je dat doet is er 1 move die hij dan niet meer doet(ik weet niet meer precies welke).
    Dan moet je wachten tot hij zijn zwaard naar je toegooit, snel naar hem toesprinten, je kan hem dan geloof ik 3 keer raken en dan snel wegrollen en sprinten.
    Als je dat lang genoeg doet kan je hem verslaan zonder ninpo.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand of er een manier is om alle Scarabs te krijgen, of zichtbaar op je map?
    ik heb er op een succesfull game 43, en ik weet dat 50 het maximum is. wat krijg je dan?
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er nu 45 :mad: Ik kan er geen een meer vinden. Je krijgt de oude NG van de snes (?) als beloning; die kun je gebruiken in die speelkast in Han's Bar.
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En als je die hebt kun je nog een oude game halen door in Tairon tegen de kerkklok bel aan te schieten geloof ik.
     
  15. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog 1 in dat level met die water reservoirs geloof ik. na dat stukje met die challenge met die timer. daarna moet je op zo'n knop springen en dan gaat er een deur open. daar ergens lig nog zo'n oude ninja gaiden game maar alleen als je die eerste en die tweede ook heb. ingewikkeld hè!
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    je kunt in totaal ninja gaiden 1, 2 en 3 unlocken. 1 krijg je als je 50 scarabs inlevert bij die ouwe bok. 2 krijg je als je een pijl schiet op die klok inderdaad. Hij zit dan in die schatkist bij die toren waar je toen tegen die black spider ninja's moest knokken. 3 ligt bovenop een pilaar in het gedeelte waar je een 60 fiend challenge hebt tegen die sewerzombies.

    @Willem_Fable en xboxbezitter: ff met google zoeken. ik denk dat je dan zo een scarab faq te pakken hebt.

    /edit: omdat ik toch verder geen reet te doen heb: Scarab Location Guide
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  17. @juh

    @juh Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Als in level 8 die kanonnen uitgeschakeld en die helikopter ontweken moet je dat hek bij die legerbasis openmaken.

    Hoe moet je dat doen en waar?

    K kom er niet mee verder.

    Alsvast bedank!!!
     
  18. illuvatar

    illuvatar The Alpha, The Omega

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    @juh: Als het goed is zaten er in het raam bovenin het gebouw tegenover de military gate ook wat mannetjes met mortier. Die schiet je neer, en vervolgens ga je terug en ga je dat gebouw in (ik geloof dat je dan het lplein aan de rechterkant moet verlaten, door de deur zonder rode stenen, en dan links het hek in. (daar ligt ook de strongbow), dan schiet je uit het raam in de controle toren van de militaty base een knop om waardoor de gate open gaat.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet na dat je die 2 gasten hebt afgeknald door die ruit schieten met de strongbow.
    En dan zit daar ergens een knop waar je op moet richten en dan gaat het hek open. Dan word het een stukje pittiger! Hint: Gebruik de vigoorian flail.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Berrie bedoelt: gebruik de flail met de aanval naar voren springen + Y
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina