1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik neem aan dat je voor dat steegje staat. 3 keer van muur naar muur springen, bij de laatste sprong op X drukken :)
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ow :)
    Ik zat bij zo'n vierkant "kamertje" aan het einde van dat steegje, kwam daar wel vrij hoog... maar je moet dus al vanaf het begin van het steegje via de muren steeds hoger springen. zal het zo ff proberen.
     
  3. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha komt me bekend voor :cool: Je moet dus voor het steegje gaan staan. Op de muur links is op ooghoogte een soort balk "geverfd" daar spring je als eerste tegenaan. Dan naar rechts springen en dan naar links. Na de laatste sprong op X duwen zodat je het platform haalt.
     
  4. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Volgende vraag :)
    Ik heb chapter 4 nou zo ongeveer gehaald (hoef alleen dat toegangskaartje nog te halen bij het winkeltje). In de straat van dat winkeltje komen steeds als je daar terug komt weer nieuwe vijanden. Zo kan ik dus in een vrij korte tijd veel geld verzamelen. Ik zit nou op 20.000. Zal ik doorblijven gaan totdat ik het maximale geld heb of kan ik beter doorgaan naar het volgende level (die speelt zich toch deels in het zelfde gebied af dus kan ik dat truukje in chapter 5 ook nog doen?)
     
  5. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, als je daar weer terug komt is het nog een veel heftigere boel ;) Wel een goed punt om geld te verdienen, ook met dat xboxding en savepaal in de buurt
     
  6. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
  7. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in de vierde level, kben overal geweest en kan niet verder, er is zo'n deur waar zo'n rare barst in zit met blauw spul erachter, op de kaart is deze groen maar ik weet niet hoe ik er door kom, verder is er nog een poort waarboven een plataeu zit waar ik ook niet op kan!

    greetz wooly
     
  8. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kunt in Chpt. 4 nog niet door die blauwe steen heen, je zal dus ergens anders naartoe moeten.

    Je bent zeker wel bij Han´s bar geweest? Dan moet je daarna naar de ophaalbrug om naar de Monastery te komen. Ik weet verder niet welk platform je bedoeld...
     
  9. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor dat je naar zo'n winkel kan om wat te komen kun je ook nog een andere kant op , daar ligt iemand met wurgstokjes, op die splitsing ligt precies in het midden een deur daarboven op het gebouw kun je op (dat plateau bedoel ik), daar zie je een kist en verder op naar rechts kun je een steegje in waar je ook ziet waar je kunt lopen!

    greetz wooly
     
  10. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Let niet op mijn vorige posts, ik ben al verder, alleen als je voor die bar staat komt er zo'n werpmes met zo'n paars ding eraan die een briefing/hint geeft, ze zegt dat ze een wapen heeft verstopt in de stad in een donkere steeg op een plek die alleen een ninja kan bereiken, weet iemand welke steeg dat is???
    alvast bedankt

    greetz wooly
     
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    kan iemand iets precieser uitleggen waar die plaats precies is want ik zit nu de monastery en ben zo'n plaats geloof ik nog niet tegengekomen (ben op het einde van het level).
     
  12. fastshorty

    fastshorty Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan mij helpen met de helikopter in chapter9?????
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2004
  13. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou ons al kunnen helpen door wat meer info te geven. Hier kan ik iig weinig mee. Wat vind je moeilijk? Weet je niet welke wapens je moet gebruiken etc.

    Ik heb 'm iig gewoon verslagen door met m'n stronbow, explosive arrows te schieten als de Heli ver weg was (explosive arrows zijn sneller). En als de Heli dichtbij kwam overschakelen op afd... cores (meer damage maar wel langzamer). Er staan twee kratten met pijlen dus je komt nooit zonder ammo te zitten.

    Verder moet je de raketten goed ontwijken door te rollen en springen. De chaingun is practisch onmogelijk om te ontwijken maar die doet ook niet zoveel damage.
     
  14. mo-star

    mo-star Predator

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat je op het einde bent ? heb je de ´´Holy Grail´´ al ?
    en ben je helemaal naar boven gelopen en dan kan je een grot in .. er is een soort trap, grote treden en net voordat je die grot inloopt stat er een save point. daar is het .. de grot is hoog en je moet helemaal boven in die grot zijn om verder te kunnen.

    weet niet of je weet waar het is .. maar beter kan ik het niet uitleggen.
     
  15. fastshorty

    fastshorty Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel de boss van chapter 9 die je moet neerhalen na die tanks lukt me niet echt heeft iemand nog tips om hem te verslaan want het lukt mij nie echt
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Ik heb die holy grail al ja, zal vanmiddag ff kijken of ik dat stukje kan vinden. Maar wat voor vijanden zitten daar en hoeveel? in die kamer bij de holy grail kon je allemaal van die vliegbeesten afmaken waarvoor je veel geld kreeg maar dat kan je niet een 2e keer doen
     
  17. ZerafeX

    ZerafeX Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Da lukt me ni om die saber te krijgen.Ik druk op linkse trigger meer dan 1 min. en er gebeurt niks :'-( oe komt da?
     
  18. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    lvl 1, die boss, ik versla em gewoon niet :'-(
     
  19. fastshorty

    fastshorty Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    tegen de muur op lopen en Y in drukken zo versla ik hem altijd
     
  20. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    k ga t proberen, thnx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina