1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @fastshorty, volgende keer iets beter uit je oogjes kijken.

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongens ik heb ff een vraagje: ik heb Ninja Gaiden al een tijdje geleden uitgespeeld (een paar x vaker zelfs), maar is het niet mogelijk dat je gwoon met dezelfde wapens begint als waar je aan het eind van het spel mee eindigde? 't Zou namelijk wel vet zijn als 't mogelijk is.

3. ZerafeX

ZerafeX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok,in militaire basis in het where house er zit daar een scarab op een trein ma ik kan er niet aan.Oe kan ik hem pakken?

4. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Op de trein ernaast gaan staan (via bewegende platform) en dan proberen erop te springen. Druk nadat je op A drukt meteen op X dan haal je de wagon wel :)

5. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat is die HP1 toch fokking moeilijk zeg. Ik wordt er zooooooo ziek van. Nou ben ik voor het eerst bij die grote rooie draaken en mijn elixers zijn al op door die KUT catwomen en black spiders.

Waarom zo fokking moeilijk zeg, ligt dit nou echt aan mij :mad:. Het is toch te fokking zo voor woorden dat je niet eens een moeilijkheidsgraad kan instellen :{

6. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    @firstblitzer: Je kan een moeilijkheidsgraad instellen (normal of hard), en als het is natuurlijk wel een spel voor de hardcore gamer :)

7. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    ahum, bij het hp 1 kan je helemaal de moeilijkheid niet instellen.
    maar die catwoman zijn echt niet moeilijk, gewoon zo snel mogelijk achter elkaar de blok indrukken, dan kan je die nieuwe intercept doen en druk je snel op y. zijn ze zo dood.

8. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    iemand tips voor het verslaan van de eindbaas van level 15? in de eerste vorm wel te verstaan. heb geen potions of devilelixers, heb nog 3 ninpo. ik snap totaal niet wat je moet doen met dat platform enzo.

9. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry for my post, ik had even over de HP1 gelezen, van die zaken weet ik niks,(geen live) sorry

10. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Je moet inderdaad je ninpo gebruiken, maar 3 is denk ik niet voldoende. Je moet dat vuur op hem afschieten. Dat is de makkelijkste manier die ik weet. Ook de enige ;)

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook het platvorm bewegen en op die blauwe blollen inhakken

12. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    moet je dan met dat platform naar voren leunen en dan aanvallen? want naar voren springen en dan aanvallen lukt volgens mij niet..

13. Godless Devil

Godless Devil *666*

Leuk Bevonden:
    0
    ... :confused:

Laatst bewerkt: 22 sep 2004
  14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Het schijnt dat je idd na de intercept op y drukt de ultimate techniek doet tohc?

Ik heb hem nog nooit gedaan op die manier 8) , Moet je dan y inhouden of gewoon ff aanraken?

Alvast bedankt. (gebruik je ook de lunar)

15. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Gewoon indrukken, de ult. techniek wordt dan direct uitgevoerd. Erg handig dus :9 Je ziet een blauwe soort van flits als het lukt en dan Y indrukken :) Helaas is die HP echt te moeilijk voor me :'-(

16. the game is on

the game is on Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo

Kan iemand mij vertellen hoe ik voor bij die zwevende stenen kom die met hendels te bedienen zijn als je Doku verslagen hebt(chapter 12)? ik heb wel die scarab en die kist gevonden maar kom niet verder omhoog.

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    haha, als je NG op normal hebt kunnen uitspelen dan moet HP ook wel lukken (met ongeveer evenveel moeite als eerste keer uitspelen van Normal)
    Ik speel niet zo vaak als ik zou willen dus ik ben ook niet zo'n Master Ninja, Helaas...

18. the game is on

the game is on Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die vast zitten met Ninja Gaiden heb ik hier een goeie walkthrough gevonden.

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Helaas heb ik nog niet eens tijd gehad om hem de eerste keer uit te spelen :p :eek:

20. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    heb m uitgespeeld! die laatste eindbaas was echt supermakkelijk! ben nu weer opnieuw begonnen op hard, met dat vage pakje. zijn er nog meer speciale dingen als je m de tweede keer speelt? behalve dat je die dark dragon blade kan krijgen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina