Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij is geen Fiend technisch gezien. Hij staat buiten het geheel, hij is iemand die ook achter het zwaard zit. Hij is the Dark Disciple.
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    da klop niet wat je zegt. Murai is de Dark Disciple, want hij word voorgesteld door Gamov.
    en als dat grote ding geen Fiend is, want zijn die twee eindbazen dan wel
     
  3. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden julie volgende keer Spoilers willen gebruiken? Danku :cool:

    Edit: Ik ben in het level met die elektrische wormen, en ergens in het begin van dat level kom je van die insecten tegen, van die bruine dingen, nou kan ik ze wel verslaan, alleen kost me dat weer 2 Elixers. Dus heeft ieman een tip? hoe je deze beesten kunt verslaan zonder zelf veel level kwijt te raken, en welk wapen enz. Ik gebruik nu Vigorian Flails, omdat die lekker snel gaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2005
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je bedoelt zeker die irritante pissebed-achtige beesten...
    Meestal heb ik daar toch het dragonsword equipped. Ik doe bij die lui vooral veel wall-attacks, flying sparrows, als als ik even de ruimte heb essence-attacks (dan kun je er een lading tegelijk pakken)! Vergeet trouwens later niet hier de 60-fiend challenge te doen, voor een goede beloning;)

    Succes iig.
     
  5. evisu

    evisu Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    HUH ... Ik ben daar maar 1 keer geweest, en toen ben ik daar nooit meer gekomen... wormen en dan ga je alleen maar verder.
    Wann moet je dat dan doen, want ik heb nog eeen save van dat level.


    Ik ben ook in dat level, alleen heb nu net een 60-fiend challenge gehad met van die gele beesten op boten. Toen moest ik een beetje springen/denken.
    Misschien dat iemand het herkent. Je moest hier een wall walk doen tegen 4 muren. Dus jezelf omhoog werken in een soort van 4 kant stenen gebouw.
    Afijn dan moet je daar boven een sleutel oid pakken.
    Maar dan komt er een baas. Maar ik heb nog maar een paar flesjes. Door al die dingen die daarvoor komen.
    Is deze baas moeilijk?
    Alvast bedankt :) _0/
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    1e keer ga je naar beneden, maak je de schatkist open, en als je weg wilt gaan komen ze tevoorschijn. Als je ze hebt afgemaakt, en je gaat weer naar boven, kun je daarna gewoon weer naar beneden gaan voor de 60 fiend challenge. dan verschijnt er naast die oude opengemaakte schatkist een nieuwe.


    Volgens mij bedoel je die Skeletal Dino Bird. Deze is niet zo heel moeilijk. Gewoon heen-en-weer flying spaarows op z'n benen, en als z'n hoofd gaat hangen (dus als je de kans om goed aan te vallen krijgt) je Dabilahro equippen en op z'n hoofd slashen. Moet lukken!
     
  7. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar wat is een 60-Fiends Challenge :-o?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    dan moet je dus tegen, hoe anders 60 fiends. in chapter 10 zijn dat dus een soort pisse-bedden
     
  9. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, daar was ik dus mee bezig :cool:
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh die zijn verrot die beetsen jongen. Nee, Art of the inferno!
     
  11. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb 3 ninpo, maar daarna moet ik tegen die worm, dus kan ik aar toch beter mijn ninpo voor sparen?
     
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    je hebt niet veel aan ninpo bij die wormen.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee je moet geen nimpo voor die worm gebruiken. Niet nodig. Alleen goed proberen om z'n aanvallen te ontwijken want dan gaat er verrot veel leven af. Gewoon je flail gebruiken. Dus als je net op de muur bent gelopen en dan naar beneden gesprongen en hebt gemept is ie waarschijnlijk heel effe gestund. Dan kan je nog ff een paar slashes doen. Veel succes!
     
  14. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjulie :cool:
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    het best is om stil te blijven staan met de Flail, zo gauw een worm zijn lichaam over de grond slaat spring je met Y. dan beland je op het hoofd. (wel oppassen voor andere attacks natuurlijk)
     
  16. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet stilstaan als hij ie ballen afschiet?
     
  17. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Rol-spring, dan kan die je net niet raken.
    Als je een aanval ziet komen dat hij met zijn kop jou richting opkomt, kun je deze aanval ook blokken.
    Je raakt dan niets van je gezondheid kwijt, en in tegenstelling tot ''Berrie flails ;)'' zou ik je aanraden je zwaard te gebruiken.
    Zelf had ik hier het meeste sucses mee, en natuurlijk de windmill shurriken gebruiken, als je die hebt.
     
  18. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee :mad: , ik heb ze niet jammer genoeg, maar om daarvoor nou overnieuw te beginnen. Mar beankt voor de tip, ik ga het proberen.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je kan em alsnog gewoon halen hoor. Je hoeft niet opnieuw te beginnen, Gewoon even terug gaan naar die steeg bij Han's bar.:)
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Is zeker aan te raden want hij is erg sterk die windmill shuriken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina