1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar nu kan ik daar nog niet heen. Volgens mij moet ik nog wat verder zijn.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, wel sjiek dat je nog terug kan als je hem eerst niet gevonden had.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    dan juist niet, dan moet je even wegrollen/springen.
    als hij zijn lichaam over de grond schuift moet je springen, en dan op zijn kop springen met Y(de flail)
     
  4. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Kep hem al verslagen, en die 2 Daarnaa ook (H)
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    mooi zo, maar je bent nog lang nie klaar
     
  6. Der Grosse

    Der Grosse Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    hey in level 4/5 krijg ik de Lily sleutel voor die lily deur! door die deur gekomen komt er de aanwijzing dat ik de muur op moet rennen en steeds hoger en hoger moet proberen te komen... is het de bedoeling dat ik op dat bruggetje kom die over dat steegje steekt?

    is dit iemand al gelukt? zo ja heeft iemand tips voor me?
     
  7. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik heb het wapen zelf ook niet, maar het is in deze thread al meerdere keren uitgelegd, het gaat over een geheim wapen:
    De windmill Shuriken
    Moet je ff de zoekfunctie gebruiken.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor die windmill shuriken kan je altijd nog terug in chapter 12 ofzo. Dus als je hem niet hebt gevonden kan je hem dus alsnog gaan halen. Erg effectief heb ik gehoord. Maar ik heb hem zelf nog niet.
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is echt bijna vereist als je het spel een beetje makkelijk uit wil spelen, om het maar even te benadrukken. ;)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nou, ja dat valt wel mee
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus, in welke chapter kan je hem dus alsnog gaan halen? En hoe pak je hem daar precies dan, want ik kon hem echt niet vinden in dat steegje.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nou, na chapter 12 geloof ik
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah dan ben ik er dus bijna. Wat is jullie moeilijkste eindbaas tot nu toe?
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Alma uiteraard, maar dat is algemeen bekend, dat is echt de moeilijkste van het spel.
     
  15. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het niet mee eens, Alma vond ik best makkelijk, als je haar aanvallen kent en weet welke aanvallen jij moet gebruiken, waar je bij ong de 3e keer achterkomt. Ik ben nu voorbij die 2 wormen, en het moelijkst von ik nog ie 2 tanken mat aarna die heli en daarna die Toren.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook. En in alle bladen staat het ook. Maar m'n neef vind die Samurai ruiter uit chapter 2 het moeilijkst. :confused: Zelf vind ik het toch een van de makkelijkste. Bij toch wel alma ja. Ik zit nu in chapter 11 dus er zijn nog wat grote eindbazen te gaan. De makkelijkste vond ik toch wel die van chapter 6. Heeft die draak eigenlijk ook een naam?
     
  17. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb nu net xbox live(gehad, want ik zit nu weer even zonder) en toen heb ik dus de 2 hurricane paks gedownd (2 en :cool: en een paar notices
    Wat kan ik hier nu mee, met die notices bijvoorbeeld en hoe start ik zon hurricane pak versie op(moet ik hiervoor online zijn?) want na het saven kan je het gewoon offline opstarten.
    Is dit eigenlijk gewoon het hele spel opnieuw, maar dan met moeilijkere vijanden ?
     
  18. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dit spel ook net nieuw en heb ook gelijk die hurricane packs gedownload. Ik had begrepen dat de graphics en de camera waren verbeterd hiermee, plus nog enkele andere bugs. Worden deze fixes ook automatisch in de normale single player doorgevoerd?? Anders wil ik toch liever die verbeterde versie spelen.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je weer vrij kunt rondlopen, kun je hem weer halen. Gewoon terug naar die stad lopen, naar Han's bar. Je gaat voor die steeg staan, dan zie je als het goed is blauwe lijnen lopen op de muren. Daaraan kun je zien dat je daar wall-runs kunt doen. Dus je doet een wall-run over die eerste blauwe lijn, springt naar de 2e en 3e en op het end van de 3e spring je, en dan moet je ff op Y drukken, anders haal je de sprong niet. Dan sta je op het stuk waar je moet zijn. Links is de Windmill shuriken, en rechts staat een "magic Xbox" waar je jezelf kunt healen :)

    Gewoon Bone Dragon :9

    Volgens mij kun je alleen of een hurricane pack spelen, of het gewone spel. Maar dan zou ik toch zeggen: Begin eerst met het gewone spel. Want als je het nog nooit hebt gedaan, en je begint met een hurricane pack is het wel heel erg moeilijk. En om de graphics hoef je het niet te laten. Ik heb nog geen mooier spel voorbij zien komen;)
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die huricane packs zijn toch gewoon aparte eindbazen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina