1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet, ook tijdens het spel zijn er al nieuwe vijanden, en niet de minste.
    Vanaf level 11 bijvoorbeeld krijg je al ghostfish die je het leven al flink zuur maken.
    Aan het einde kunnen de eindbazen met een spell ook nog eens een hele zooi extra vijanden op je los laten, wat ze dan ook doen.
    Je krijgt ook maar drie elixers voor je magie en niet meer wat het er ook al niet makkelijker op maakt.
    Oh ja, het moeilijkste stukje van het gewone spel vind ik als je weer omhoog moet als de holy grail geplaatst hebt en je moet dan langs die drie boogschutters, wat is dat een klotestukje zeg.
    Je hebt dan meestal niet heel veel gezondheid meer over, en als je daar kapot gaat moet je echt weer een heel stuk terug.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad. Dat is echt zo'n klote stuk. Zeker als je er bijna bent en je pleurt weer naar beneden. Maar die huricane packs zijn dus gewoon de hele campaign zeg maar maar dan zijn de eindbazen aangepast? Maar verder zijn de levels hetzelfde? Of zijn er ook nog extra levels. Maar hoe kan je dan ook je score op live laten zien. En wat voor score dan?
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    De levels van hurricane pack 1 en 2 zijn hetzelfde, pack 3 is met fases en is ook veel korter dan de eerste twee.
    De meeste eindbazen zijn nog wel te doen met die packs, het zijn juist de nieuwe tegenstanders tijdens het spelen die de packs zo ''hard'' maakt.
    Je score is tijdens het spelen in beeld (linksboven), als je nou een nieuwe groep vijanden tegenkomt krijg je een paar seconde om ze te killen.
    Lukt dat binnen de tijd krijg je extra bonuspunten, zo niet dan worden aan het eind van dat gevecht de gehaalde punten aan je totaal toegevoegd.(zonder bonus)
    Maar punten krijg je dus altijd, ben je nou helemaal klaar en je hebt de laatste eindbaas verslagen dan wordt jou eindscore vanzelf op de live scoreboards gezet, met een mooi Nederlands vlaggetje erbij. :)
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    joepie
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, dat is wel vet. Maar ik zag vaak screens dat Ryu op een soort donkerblauwe binnenplaats was in de ruimte en dan telkens met een andere eindbaas.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, dat is denk op het Feared Fiend Realm. daar kom je later nog, als je alle Stone tablest hebt verzameld en geplaatst hebt op de Twin Serpent Plaza. daar moet je tegen allerlei Fiends. Tentakelmonsters etc.
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, heb jij die nog niet dan? Je hebt het tenminste uitgespeeld.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    tuurlijk wel, ik heb hem toch uit!

    BTW: heeft iemand een tip voor Alma op VERY HARD
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen tip voor de samurai ruiter uit chapter 2 nodig?
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, niet meer. hij was toch iets makkelijker dan ik verwacht had, maar ja op Normal had jij gespeeld en ik mocht verder bij die samurai als Ninja in training
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je had hem op hard toch ook al uitgespeeld. Dus als je opnieuw begint bij hard heb je alle wapens gelijk en dan ook nog eens helemaal upgegrade? Als je dat tenminste op normal gedaan had dan.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, dat is niet waar. ik dacht eerst van wel, maar dat kan niet. als je op de zelfde moeilijkheids graad doorspeelt behoud je alleen essense en Scarabs
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah, anders zouden ze Hard in ieder geval nog moeilijker gemaakt hebben. En heb je dan ook nog Extra hard?
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, na Normal komt Hard, en dan VERY HARD waarop in nu Alma niet door krijg
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jongen! blijven proberen he.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    maar het is zo moeilijk. ze gooit 4 pilaren achter elkaar op je kop als je niet snel genoeg weg bent
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeh, en ik vond alma op normal al zo moeilijk. Ze is nu zeker NOG sneller?
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    het is zo snel dat het niet meer leuk is :mad:
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet jij laten zien dat je nog sneller bent willem! }:]
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    maar aangezien ik net gezwommen heb, zitten m'n air-nikes vol met water }:]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina