1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh My god! In CHapter 11 al en geen upgrades.... Dat is gewoon knap 8)

    Maar goed, je kan upgrades halen bij die oude vent (Muramasa). Dus bij zo'n standbeeld, waar je zooi koopt, kun je wapens upgraden, maar ook in z'n winkel in de stad.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb wel al heel m'n Inferno ge-upgrade. Maar iets van wapens heb ik nog nooit zien staan. Staan die bij de Blacksmith of hoe heet het?
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja. En omdat je in chapter 11 kun je voorlopig alles even flink upgraden. Ik zou het Dragonsword ff omhoog gooien, en je Dabilahro, als je die hebt. Je kunt je flails ook doen uiteraard, maar ik ben zelf niet zo'n fan van die dingen.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik wel! De flail is een van m'n lievelings wapens. Maar op nr. 1 toch wel m'n Dragon sword. En ik heb ook net m'n Dabilahro. Ook wel lekker. Maar welke is nou eigenlijk beter? De warhammer of de Dabilahro? De Dabilahro is volgens mij toch wel sneller.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dabilahro is beter. De Warhammer kun je 1 keer upgraden, en de Dabilahro 2 keer. De Dabilahro heeft ook betere combo's. Qua snelheid is het vergelijkbaar.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus beter gezegt: De Dabilahro is beter? Dus als je je wapens upgrade, upgrade je ze qua snelheid op? Of qua power of allebei ofzo?
     
  7. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    als je je wapen upgrade wordt ie sneller en krijg je nieuwe moves voor dat wapen. druk op start en ga naar je wapen en duk op Y. dan krijg je een lijst met alle moves en een antal zijn nog doorzichtig. als je dan je wapen upgrade worden sommige moves zichtbaar en staat er bijv. level 2 achter. dat zijn dan dus nieuwe moves. verder is je wapen gewoon sterker, dwz dezelfde vijanden gaan sneller dood. duidelijk zo?
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    weet iemand waar alle Spirit of the Devil zijn en de Jewel of the Demon Seal.
    de Spirit of the Devil die ik heb: Altar: chap.2 Kistje op toren: Tyron. Maramusa: scarabs. Red water reservior: chap. 10

    Jewel of the Demon Seal die ik heb: Hayabusa ninja Clan: steen
    Locker: Dworku monastery. Kistje: chap. the caverns.
    Kamer: chap. 10
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Uit m'n hoofd weet ik ze niet allemaal, maar als je met een nieuwe game begint en je gebruikt de faq/walktrough dan loop je er in elk geval geen 1tje mis...
    Je kan natuurlijk ook gewoon gaan lezen en kijken wat je gemist hebt.

    Beter een beetje hulp, dan geen hulp he.. :+
     
  10. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    bij mij doetie het gewoon hoor:)
    Maar hier op school inderaad niet :{
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  12. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    nog een keer deze vraag
    wat kan ik met de notices die ik downde bij de hurricane packs?
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet. Maar in chapter 10: The aquaduct. Waar moet je dat water ding plaatsen. Ik heb het net gevonden en ik ben al bij dat water geweest maar ik zie nergens waar ik het kan plaatsen. Help!
     
  14. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Heavenraiser, die notice waren aantekeningen wanneer de packs beschikbaar waren.
    Zijn nu dus verder onbelangrijk, je kan de drie mastertournaments gewoon spelen.

    @ Berrie, dat stukje waar je die stenen lift naar beneden hebt, vlak bij dat savepunt,
    heb je die lange gang omhoog.
    Rechts van die gang is weer een ingang met die stenen deur met die ligger ervoor, daar moet je wezen.
    Oh ja, equip je flails maar vast voor als je door de deur bent, maar ja dat hoef ik jou niet te vertellen toch. ;)
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik al upgegraide en hij is nu heerlijk. Maar ik snap het nog steeds niet echt. Moet je nou in die kamer met dat grote standbeeld zijn met dat water. Want ik zie nergens iets waar ik dat ding kan plaatsen.
     
  16. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Offf, Je Koopt de Ninja Gaiden Guide.
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daag. Voor een klein beeldje dat ik ergens op moet zetten ga ik geen guide kopen.
     
  18. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Tips voor die @#%*^!^* Vissen in level 14?
     
  19. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het je nu al gelukt Berrie, je moet dat standbeeld op de deur plaatsen (goed lezen).
    Voor die vissen gebruik je de art of inferno en je flails, niet bang zijn om dat te gebruiken want de vissen laten redelijk wat rode balletjes achter.
     
  20. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    En al ze op je zitten gewoon Keihar op alle knopjes drukke :D?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina