1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    k moet nu tegen die vigoorian empire of zo ( die hele grote ) maar ik heb geen
    potions meer en ook bijna geen levens meer, en als ik terug wil moet ik weer langs die spook vissen, weet iemand hoe ik vlakbij zo'n winkeltje kan komen?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    dan zul je toch echt langs die vissen moeten;)

    Maar gelukkig zijn die laatste bazen niet zo moeilijk. De 1e gewoon de hele tijd art of inferno, tot hij bijna dood is en dan een beetje slicen met je dabilahro. bij die 2e moet je eigenlijk toch wel wat zooi hebben. Vollop explosive arrows en alles wat een beetje sterk is en naar z'n hoofd(en) kunt gooien. Als je ziet dat die grote schedel op je af komt, moet je ff je nimpo aangooien, want dan ben je tijdelijk onkwetsbaar:) en bij de rest van die schedels zijn je flails zeer bruikbaar.

    Maar als je weinig spullen hebt zou ik je adviseren om toch terug te gaan langs al die ghostfish helemaal tot het punt waar je voor het eerst achter Doku aan het labyrinth in gaat. Daar heb je een shop en een savepaal. Maar aan het eind van die grot zitten vleermuizen die blijven respawnen, dus daar kun je unlimited essence halen, en dan alles kopen wat je maar wilt. Dan moet weer terug gaan via die ghostfish ook lukken.

    succes wieder
     
  3. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waar kun je die art of inferno krijgen, want k heb m namelijk nog niet
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    'kan gewoon kopen bij Maramusa
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mischien waar je 'The statue of the water spirrit' kan plaatsen? Ik zit dus in chapter 10: The aquaduct.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    yup... Dat is op dat stuk waar je naar boven kunt lopen. Als je in die open ruimte bent kun je zeg maar een aantal kanten op, zoals richting de chamber of balance, naar beneden met dat lift-ding (waar je tegen die pissebedden moet matten) en ook een stukje naar boven. Als je naar boven gaat en je kijkt aan het begin van dat stuk naar rechts, dan zie je een doorgang. Daar ligt een dooie ninja op de grond met daar links naast een deur. Daar moet je je statue op plaatsen..
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij die dooie Ninja kan je alleen die trap op en door die deur waar die roze beesten zitten. Ik snap nu nog steeds niet waar je hem moet plaatsten. In de 'Bleu water reservoir' staat er ook nog zo'n ding waar je zo'n C vormig iets in moet plaatsen. Maar daar kan het ook al niet. En in de Chamber of balance ook al niet. Vaag.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2005
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit komt uit de faq (vanaf het stuk dat je je statue pakt).

    Maar eigenlijk is het hetzelfde als ik al zei. Maar misschien is dit iets duidelijker voor je :p

    "Snatch the Statue of the Water
    Spirit, and go back down to the water tunnels on the lower floor. Save your
    game, then head back out to the tunnels. Go straight up, but make a sharp
    right where the water meets the ground level. Check the ninja's body for
    Taro's Diary.

    Head to the end of the hall, and press X to place the Water Spirit Statue on
    the door."
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt man.
     
  10. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    is er mischien een snellere manier om in chapter 15 al die trappen af te gaan langs die spook vissen?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    wil je terug ofzo? 'af'

    maar, je kan je Vigoorian Flail of Nunchaku gebruiken en Art of The Fire Wheels
     
  12. Mercury

    Mercury Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    k moet terug omdat k geen potions meer heb en ook nog niet art of inferno voor die
    grote eindbaas. je kan dus niet een stuk overslaan begrijp ik
     
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan op een gegeven moment wel een stukje van die trap afspringen. Dan kom je op een rots en daar ligt nog een golden scarab. Als je dan weer naar beneden springt ben je weer op de trap, maar dan 1 verdieping lager. Voor de rest moet je gewoon de weg nemen die je ook heen nam.
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Save-Point vlak bij 'The hall of balance'. Is dat nou de enige centrale of niet? Want ik ben er verder nog geen tegengekomen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, 't is wel de gene waar je steeds terugkom. maar er zijn er uiteraard meer
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje. Ik zit nu eindelijk in Chapter 11. Hoe maak je die irritante robot gevallen af die boven het water vliegen en met van die laserstralen schieten. Sommigen kan je killen met je zwaard. Maar sommigen vliegen hoger. Hoe kill je die?
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Het makkelijkst is met je Windmill shuriken. Anders gewoon wat andere troep gebruiken dat je kunt gooien / schieten.

    Dat had je zelf toch ook best kunnen bedenken? ;)
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar m'n probleem is. De windmill shuriken heb ik nog niet. En Incendary shuriken gooit hij niet. Dan slaat hij. En met de Spear gun schiet hij er ook niet op. En als je met gewone shuriken gooit stopt hij opeens na een paar keer. Net ofdat hij ze niet meer binnen z'n bereik heeft. Ik word echt hyper van die dingen.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    je kan ook gewoon wegzwemmen, duh 8)

    anders naar vore springen met Y. dan sla je ze zo stuk
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik zit dan bij het stukje waar het wrak van dat schip ligt. En telkens als ik daar net op sta schieten ze me er weer af. En wegzwemmen is voor mietjes. Ik zal ze laten zien wie Ryu Hyabusa is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina