1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    da's BTW level 2.
    maar hier wat tips.
    je moet zo ver mogelijk naar achter staan. als de ruiter op je afkomt moet je één keer verdedigen en dan wegrollen, zo gauwde ruiter omkeert om naar de andere kant gaan kan je zijn paard van achter raken.
    je moet gewoon wegrollen voor de magische dinges die de handlangers afvuren
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    het is chapter 2 ;)

    1) Heb je voordat je begon die dooie ninja op de grond gechecked? Die heeft nog 1 great spirit elixer voor je.

    2) Als het gevecht begint komt die gast op je af rijden, meestal kun je voordat hij bij je is nog een pijl in z'n kop knallen (alle beetjes helpen;)). Vervolgens loop je richting die muur. Het makkelijkst bij deze boss is wall-attacks te doen. Dus gewoon recht tegen die muur omhoog lopen, en op Y drukken. Dan slice je meestal wel wat van die wizard-ninja's kapot. Ik geloof dat het er in totaal 12 zijn. Dus als je moeite met deze baas hebt zou ik eerst deze ninja's afmaken. Soms vallen ze je ook gewoon aan met een aantal slices, dan moet je die gewoon blokken, en na hun laatste slag gelijk een combo er tegenaan gooien. Die lui zijn best snel dood. Maar als je die wall-attacks doet, dan kun je naast die "handlangers" ook die gast op het paard raken.
    Je moet eigenlijk proberen een goeie combinatie te vinden tussen je wall-attacks en je gewone aanvallen.

    succes iig :)


    Helemaal vergeten!! :eek: Lees post van ErectionJackson 2 naar beneden! Dat moet je doen :D
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2005
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin meestal als hij op je af komt gereden gelijk Y ingedrukt houden en op tijd los laten zodat je door hem heen schiet zeg maar. Dan stopt z'n paard en stijgert ie even. Dan kan je nog even een mooie combo op z'n r**t doen. Verder als je goed timed en gelukt hebt pijlen schieten maar dat is wel moeilijk. En probeer z'n hulpjes een beetje te ontwijken. Als je leven er bijna af is kan je er wel een paar afmaken en hopen dat je blauwe eccense hebt.
     
  4. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij level twee maak ik altijd eerst ff 1 of twee mannetjes af (met XYXXY), dan komt die mafkees op z'n paard er weer aan en vang ik met Y de bolletjes op. Dan maakt Ryu een ultimate attack op de eindbaas en gaat er ong een kwart van z'n levensbalk eraf. Paar keer doen en je bent klaar.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar je moet het dan wel flink mee hebben zitten. Dat gaat niet elke keer zo gemakkelijk wed ik.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Jawel, je rent omhoog tegen de muur en sliced ze met Y, of nadat ze jou hebben aangevallen maak je ze dood met 1 combotje, en dan is het simpelweg Y ingedrukt houden. Het enige wat je moet doen is een beetje dat paard in de gaten houden. Het valt echt mee :)
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okee, maar het vervelende is dat je dat paard niet echt goed in de gaten kan houden vind ik. Je camera zit vaak verkeerd.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    da's inderdaad echt tering. als je geen Xbox live heb.
    dan kan je namelijk iets downen tegen die camera (dacht ik)
    tegen dat paard BTW: als je eerst genoeg pijlen bij je hebt (pijlen pakken bij dat lijk) kan je ook eerst een aantal pijlen schieten, redelijk sterk
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, niet dat ik het zelf gedaan heb maar ik heb het 1 keer geprobeerd maar het is niks voor mij. Ik gebruik het liefst alleen m'n melee weapon. Tenzijn het Incendary shuriken zijn.
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik krijg m vandaag binnen (ja vandaag pas jaa :eek:) en als ik dit allemaal lees bennik er wel even zoet mee denk ik zo :)
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dan ben je een van de eersten! Haha, nee inderdaad dit spel is super!
     
  12. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mede ninja gaiden spelers, ik zit met een vraagje namelijk:

    Ik zit nu in chapter 15 en heb nog even in tairon een paar scarabs naar maramusa gebracht, dan zegt hij ineens:

    Nu vraag ik me af, bedoelt hij nu "the core of the fiend" (of zoiets) of bedoelt hij als je bij maramusa in tairon verder loop naar the great bridge die portal waar je doorheen gaat en heel lang moet vechten in een ring (wat ik nog niet heb gehaald)???????????

    alvast bedankt _O_

    greetz wooly _0/
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, hij heeft over die ring waarin je tegen al die Fiends moet vechten.
     
  14. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat krijg je dan als je tot het eind volhoud?

    greetz wooly
     
  15. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Op normal lukt t zonder problemen, je moet wel ff oefenen om de timing voor elkaar te krijgen. Op very hard is t iets lastiger idd, maar t lukt ook wel. Het is volgens mij de snelste manier om die baas te halen.

    Een Live of the Thousand Gods *)
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    eehm...ik heb ook een vraag hee:
    ik heb t spel dus pas en t is dus egt een ubercoole game (dooh ;)) ik ben nu ook nog maar in chaptre 1: the way of the ninja.
    mijn probleem:
    na zon savepoint (dat komt naar zon kamer waar je voor t eerst van die 'witte ninjas' tegen komt, en die steeds van die draaiende muren komen)
    loop je zo de trap op en dan kom je 2 ninjas tegen, na die afgemaakt te hebben loop je door tot een deur/poort: this door is locked komt er dan. Maar hoe kom ik daardoor? of moet ik via een andere weg ofzo?
    edit: weet t al, ik kwam er achter toen ik naar deze post weer verder ging spelen ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2005
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    je moet in die kamer waar die witte Ninja's komen moet je op een luik stappen, dan val je naar beneden. als je dan goed zoekt vind je de Fang of the Samurai. die moet je plaatsen in dat beeld van die Samurai. dan krijg je The Key of Courage en kan je die deur openen.
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja ik kwam daar achter toen ik het na de post weer ging spelen :p
    nu bennik bij zon 'eindbaas'...
    ik dacht even tactisch te zijn om van die 'sterretjes' te gooien...ik kreeg ze gezellig weer trug :D iemand nog tips om deze gast af te maken?
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    de muur op rennen en dan Y. ook in zijn rug werkt goed
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    oke, thx :) ik zal t zometeen eens uittesten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina