1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gewoon goed de muren gebruiken. Je moet trouwens niet heel z'n levensbalk eraf halen dus dat zit al mee. Iets meer als 3 kwart.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf trouwens ook nog een vraagje. Ik zit nu in Chapter 12 en vlak bij die waterval kom ik weer bij zo'n roze soort shuriken die die door dat vrouwtje word gegooid. Daar staat in dat ik naar Maramusa moet omdat hij me iets wil vertellen. Hij kan er zelfs niet van slapen! Dus, ik ga naar Muramasa. En dan zegt hij helemaal niks. Voordat ik dat had gelezen was ik er wel al geweest en wou hij weten wat voor zwaard ik gebruikte. En toen kreeg ik zo'n heel verhaaltje. Mischien was het dat dan. Ik weet het niet. Weten jullie het?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    dat verhaaltje over dat zwaard word bedoeld ja.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, okee ik dacht al. Ik helemaal terug naar Tairon. Kom ik daar en dan zegt iet niets!!!
    Maar zoveel heb je er toch niet aan. Ik heb het tenminste niet echt goed gevolgd.
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij gaat dat verhaaltje over dat je naar het kerkhof moet gaan om die jewel te halen die je in je zwaard moet proppen, om zo het True Dragon Sword te maken.
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    En waar kan ik dat kerkhof vinden? Bedoelt ie dat kerkhof in de Hyabusa ninja village? Maar daar kan ik nog niet komen. Ik zit op het moment in dat Lava gedeelte dus.
     
  7. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    yup

    Dan moet je eerst maar de Caverns uitspelen, en daarna je zwaard de final upgrade geven :)
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, bedankt. Maar nog een vraagje. Ik zit dus in dat lava gedeelte. Ik moet dus in ieder geval 2 stenen hebben om die deur te openen. Waar vind ik die?
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet gewoon doorspelen, dan wordt het vanzelf duidelijk.

    De eerste vind je in de Ice Caverns, en krijg je nadat je tegen zo'n raar ijsbeest hebt gevochten. En de 2e zit in de Magma Caverns en krijg je nadat je de Fire Worm hebt verslagen.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al voorbij de Ice Caverns maar ik heb nog niet tegen iets moeten vechten. En in de Fire caverns ook niet. Maar daar ben ik nog niet uit.
     
  11. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet dat je iets moet kopen bij maramusa en dan een gratis ticket krijgt voor han's bar. Ik had het zelfde probleem maar toen ik goed opletten stond er voor every paying custumer.

    greetz wooly
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    waar heb je het over?
    deze hele pagina gaat over de Caverns
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over een pagina terug, ik zou volgende keer wel een citaat neerzetten waar ik het over heb. Sorry voor het ongemak
    Ik had het dus hierover:
    En toen gaf ik dit antwoord:
    Je moet dus eerst wat kopen en dan krijg je een ticket om han's bar in te mogen, dan kun je weer verder. Volgens mij bedoelt berrie dit.

    greetz wooly

    Zelf het ik nog een algemene vraag, als je het spel hebt uitgespeeld (ik ben daar nu bijna), kun je daarna vrij in de level rondlopen, ik wil namelijk nog die disc van de oude ninja gaiden's enz zoeken?
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2005
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, dat bedoelt hij niet.
    als je naar de Ice Caverns moet kan je ook eerst naar Maramusa. die vertelt je dan over de Dragon Swords.
     
  15. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je moet eerst de laatste Scarab pakken halverwege The Core Palace. Dan moet je in totaal alle 50 Scarabs hebben. Vervolgens kun je naar Muramasa gaan voor Ninja Gaiden 1. Waar je de andere Ninja Gaidens kunt vinden weet je vast al.
     
  16. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, er is jammergenoeg 1 probleem, in het hoofdstuk van alma, daar ben ik een scarab vergeten, ik weet dat je weer door de level kan lopen maar die scarab lag boven in zo'n halve koepel, die is nu ingestort en ik denk niet dat ik hem nog kan krijgen, of wel?? Kan iemand mij helpen.

    greetz wooly
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, die kan je nog halen. gewoon weer terug naar boven en dan kan je daar nog naartoe springen
     
  18. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het kan niet meer, ik ben er even heen gegaan en die koepel waar de scarab lag is totaal ingestort, dus ik zou hem maar een 2e keer moeten uitspelen.

    greetz wooly
     
  19. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de ice caverns moest je volgens mij ergens naar de buitenkant en dan glij je naar beneden en moet je tegen dat ding vechten.
    en die worm zit aan het einde van de fire caverns geloof ik, is alweer een tijdje geleden dat ik dit level gedaan heb
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb het gevonden. Ik zit nu bij die vuurdraak. Iemand wat tips? Hij is redelijk pittig. Dat gare beest in de Ice caverns is echt supermakkelijk. Alleen vind ik die wormen weer wat moeilijker.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina