Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    beneden vechten!
    als hij met zijn vleugels zwaait en schreeuwt moet je naar voren onder zijn aanval door. rollen of springen voor zijn vuurballen.
    als hij je probeert te bijten gewoon weg springen. dan proberen op zijn kop te springen voor een hele sterke aanval!
    als hij zijn kop langs de vloer zwaait moet je over het vuur springen

2. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    En welk wapen raad je me aan?

3. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    @berrie
    Gewoon dragon sword, heel handig is ook de explosive arrows, hier verliest hij veel leven door, schiet op zijn kop.

greetz wooly

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind boven makkelijker hoor. Kun je em veel makkelijker kapot beuken. Hij doe maar aan paar verschillende aanvallen, die makkelijk te herkennen zijn. Na een tijdje zie je ook vrij simpel waneer er een bite-move komt.

Bij vuurspugen: tegen de muur (tegen de camara aan zeg maar) de andere kant oprennen. Slag met vleugels (ook vuur) gewoon blokken. En als hij z'n hoofd neerlegt Meppen met je Dabilahro. Bite-move is wegrollen, of wegsrpingen via de muur.

Laatst bewerkt: 7 mrt 2005
  5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik heb hem nu verslagen en hij valt best wel mee. En die Explosiv arrows zijn erg effectief. Beter als Inazuma helemaal upgerade! Maar ik deed dust eerst Inazuma. Dan gaat er wat leven af en is hij even gestunned en schiet ik wat pijlen op hem. En dat herhaal ik dan tot hij eraan is. Nou ja, op een gegeven moment zijn m'n pijlen wel op natuurlijk.

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    iemand nog tips om dat gare mormel bovenop de zeppelin (chaptre 3 ) af te maken?
    en ik heb ook nog in dit level 2 gouden kreeften ofzo gevonden, moet ik hier later nog iets mee doen ofzo?

Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  7. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met die *golden scarabs* kan je upgrades voor wapens vrijschakelen...
    en je moet dacht ik een beetje cirkelen om die eindbaas tot hij stopt met schieten en dan hakken en je zal wle merken dat hij in herhaling valt... (volgens mij)

8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    hoe gebruik ik die golden scarabs dan? moet ik dan weer naar die eehm..maramusa of zoiets?

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ roeltjuuh, bij mij werkte het het beste om veel me de X-knop aan te vallen, met de Y-toets ben je iets langzamer en kon hij telkens óók wat schade terug doen, maar je iig doen wat 'eL C!D' zei, wachten tot hij stopt met schieten en dan (in mijn geval met de X-knop) gaan hakken.

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    ok thx :) ik zal eens proberen ;)

11. eL_C!D

eL_C!D Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die scarabs zal je wel merken als je bij die verkoper bent (standbeeldje van een reiziger...)

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    nee dat merk ik niet...maar goed, weer zoiets:
    hoe maak ik nou weer die duer open met dat paarse ding in t midden (en amal andere soorte bollekes dromheen) in chaptre 4?

plz help :)

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je ergens een sleutel op het dak zoeken. Daar tegenover. En op het dak zitten ook wat Black spider ninja's.

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog een vraagje. Ik heb dus net in Chapter 13. Ik ben terug naar de Hyabusa ninja village gegaan en dus m'n zwaard zo upgegrade dat ie de 'True dragon sword'. Maar waar moet ik daarna naar toe? Moet ik terug naar tairon? Lijkt me niet echt want je moet toch terug naar Zharkan? En waar moet ik dan precies zijn om m'n volgende slachtoffer te ontmoeten?

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Naar de begraafplaats, helemaal bovenaan, daar ligt een soort van cirkel van stenen.

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee dan. Ik heb nu dus net Alma verslagen. En waar moet ik dan heen. Ik ben ook al terug in Tairon geweest en vlak bij The great bridge nog in die cirkel gaan staan zodat je op die plek komt waar je zo'n 1000 ventjes moet verslaan. Daar krijg je dus alleen live of the gods. Maar waar moet ik heen? Ik zit dus in Chapter 13. Of moet ik terug waar ik Alma heb verslagen. Want daar ben ik gelijk weg gegaan.

17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    yip, terug gaan.
    dan kan je die barst in die pyraimde mollen en naar binnen. dan moet je tabletten pakken en verwisselen. je moet er voor zorgen dat je eenvolle maan krijgt

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ah bedankt. Maar je kan niet meer die trap op, toch? Ik dacht al dat je daar nog iets moet doen omdat het daar zo groot was.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    neej, je kan niet verder omhoog

20. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    edit: laat maar ;)

Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
Topicstatus: