1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik ben er dus weer net geweest. Dus op de plek waar ik de 2e versie van Alma heb verslagen. Daar kan ik verder niks... Wie helpt?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Pak ff een sterk wapen, en ram die opening in de pyramide kapot. Ga naar binnen los het simpele puzzeltje even op.. en de pyramide stijgt omhoog. Dan ga je door de deur - waar op dat moment een volle maan opstaat - en kun je weer verder. Vergeet hier niet ff voor de spiegel beneden de art of fire wheels aan te zetten voor een beloning:)
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, jongens. Hoe zit dat met die puzzel? Ik ben niet geweldig in puzzels. Hoe kom ik ooit die piramide uit? Of hoe moet ik daar verder in ieder geval met die tabletten? Telken als ik in die linkse kamer een tablet plaats komen die gare kevers weer. En daar word je best hyper van. De jewel of the demon seal heb ik al. Wie helpt?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2005
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    je moet tabletten omwisselen. op welke manier weet ik niet precies. dan kan je naar buiten.
    BTW: dat was de enigste Jewel of the Demon seal die ik nog niet had. en haal die ene in de kluis bij de Dworku monastery ook ff
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al. Maar er zijn toch maar 3 tabletten? En in welke kamer moet je dan die combinatie doen. En die statue heb ik al.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ja, er is er één die leeg blijft.
    BTW: je kan het juiste tablet zien aan de tekening die onder de opening staat. erg handig
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo. Nog niet opgemerkt. Ik zal zo eens kijken.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Indd naar de tekening kijken. Tablet of fire plaatsen bij die fire tekening op de muur. Water bij water, en blad bij blad. Je moet inderdaad een paar keer tegen die beesten vechten, maar dat is wel te doen. En doe je fire wheels aan beneden bij die spiegel, zodat die pilaren gaan branden.
     
  9. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat heb ik al gedaan>zie boven. Maar er moet dus gewoon een vakje over blijven?
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja. Als elke steen op z'n plek zit, dan heb je toch een volle maan gemaakt op die deur, en dan is de pyramide toch omhoog gestegen? Als je al die dingen hebt gedaan kun je dus weer verder door door de deur met die 'volle maan' erop te gaan.
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik snap het nu. Bedankt. Ik dacht eerst dat je 4 tabletten nodig had.
     
  12. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog steeds muurvast in chapter 4...
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit je precies vast? Chapter 4 is me nog net wél gelukt :p Ik heb het al een hele tijd niet meer gespeeld, vooral omdat je de savegames niet op een memorycard kan spelen. Ik zit in chapter 7 ofzo vast, bij die paarse dame als eindbaas...
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Chapter 8 is dat en die boss is Alma. Best goed te doen, je moet het alleen doorkrijgen. Op een gegeven moment als je haar aanvallen kent is het vrij makkelijk. Bij het schieten van die 'paarse ballen' en het gooien van die pilaren is het wegrollen/springen. Als ze een geluidje maakt, en ze gaat boven je hangen smijt je de art of inferno aan. Hier doet ze namelijk haar grab-move, die het meeste schade aanricht. Met die nimpo ben je tijdelijk ontkwetsbaar dus die aanval gaat mis. Met een beetje geluk kun je haar er ook nog mee raken, en als ze op de grond valt, kun je er een combotje tegenaan gooien. Soms doet ze ook een aanval door de lucht, probeer dan de flying sparrow (naar haar toe springen + Y). Ik zou dit sowieso vaak doen, omdat je haar dan uit de lucht kunt slicen, en zo als ze weer op de grond zit een combotje te plaatsen. In elk geval veel bewegen bij deze boss.
    Succes:)
     
  15. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    he stoewie: waar zit jij vast dan? ik ben ook nog niet zo ver, maar ik ben dus wel in chaptre 6, dus ik denk dat ik je wel kan helpen :)
     
  16. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon, het begin van Chapter 4, ik kom al met moeite bij die ninjas in de bruine pakkies...
    Telkens als ik bij die ventjes aankom, is m'n halve HP al naar de klote enzo...
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wederom een super duidelijke omschrijving. :{

    Ik had toch een paar pagina's terug, best duidelijk, uitgelegd hoe je die ninja's moet killen?? Lukt het daar ook niet mee??
     
  18. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niet echt...

    de laatste tijd kom ik amper bij die ninjas :+
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je blijft de hele tijd zo onduidelijk. Nu zeg je weer dat je amper bij die ninja's komt, maar waar het dan wel misgaat vermeld je er niet bij. Is deze game niet gewoon een beetje te moeilijk voor je?
     
  20. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ik al weet wat er is, ik ben de laatste tijd nogal ongeduldig en geef de laatste tijd ook heel snel op als het misgaat, dus misschien ligt het daar aan

    I know, ik ben vaag ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina