1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ie te moeilijk voor je is, is dit niet het geval dan moet je gewoon minder snel opgeven

    PS: ik vond hem ook moeilijk maar heb em uitgespeeld :D
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    je moet veel blocken bij die ninjas... en dan op t goeie moment gewoon meppen hakken enz... :D
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Alma is wel chapter 7 hoor. Het einde, en als je haar verslagen hebt begin je aan chapter 8: Tairon under alert. En inderdaad, bij Alma moet je zeker veel bewegen. Blijven rollen en springen. En inderdaad inferno gebruiken, maar wel op het goeie moment want anders ontwijkt ze en dat is zeer jammer van je kostbare nimpo.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook nog een vraagje. Zit nu in chapter 15 en ben helemaal boven. Nu moet ik eerst tegen zo'n tentacle monster vechten. Daarna tegen zo'n lelijk mislukt beest. Daar kom ik dan weer net niet voorbij. Komen er daarna nog veel bosses of niet? Want ik wil de emperor eigenlijk wel eens een lesje leren.
     
  5. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij's wel moeilijk, maar ik moet gewoon geduldiger zijn en minder snel opgeven, dan lukt het denk ik wel

    maargoed, ik ga nu lekker Fable spelen :D
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb je PM gelezen.... Dat is dat witte ijsbeest toch? Die is ook wel makkelijk te halen als het goed is. Daarna krijg je de vigoor emperor, die kan nog wel eens lastig zijn... Maar dat vind ik dan. Ik had hier al een keer post over geloof ik... die zoek ik ff op, want ik ben een beetje te lam om na te denken. brb

    /Edit: Lees ff deze pagina :)
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    dat ijsbeest is makkelijk, net als dat andere tentakel monster.

    Tentakelmonster: Als maar naar voren springen en Y.
    Zo gauw hij beide armen kwijt is moet je Y ingedrukt houden en zuig je essense naar binnnen en kan je hem goed raken als je loslaat.

    Ijsbeest: Als maar van hem wegrennen totdat hij zijn armen bij elkaar slaat en hem dan in de rug raken met een flinke combo
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt jongens. Het is nu gelukt maar die Emperor is best wel pittig. Maar ik zal nog wel eens voor wat tips kijken.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt die Demon dus al verslagen, mooi zo.
    Tegen de Emperror moet je eerst Ninpo doen en af en toe met Dragon Sword.
    Tegen die schedels moet je eerst als je Ranged weapons gebruiken, als je grote schedel komt ff inferno en als die kleine schedels gewoon Fire-weels plus aanvallen met je Vigoorian Flail
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhh nee de demon nog niet. Ik heb net dat ijsbeest verslagen en ben nu met die demon bezig. Ik dacht dat dat de emperor was. Maar voor die Emperor die jij dan bedoelt moet ik een beetje dezelfde techniek gebruiken als die van de Bone Dragon?
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, bij de bone Dragon gewoon als maar naar voren springen en Y.
    bij die demon moet je zo te werk gaan:

    Eerst alsmaar voor hem vluchten en die Fiends mollen. zo gauw hij zich opkrult en op je af komt geschoten Art of The inferno. dan valt hij achterover en kan je hem een paar keer raken
     
  12. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik zal eens proberen. Ik vond chapter 14 erg kort. En die ghostfish vind ik de domste vijanden ooit. Die hoefden er voor mij niet in.
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ben ik mee eens. die beesten zijn zo frustrerend. maar dat hebben de makers natuurlijk expres gedaan
     
  14. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Gewoon de flail gebruiken en inazuma. Wel relaxed dat ze vaak nimpo hebben.
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    I.v.p. Inazuma zou ik Fire Wheels gebruiken. Dan kun je er gewoon doorheen blijven rennen ;). Dus Flails & Fire Wheels (y)
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    maar bij Inazuma raak je ze allemaal in de nabije omtrek.
    BTW: blijven die beesten het level in spawnen?
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze blijven iets van 5 keer respawnen en daarna houd het wel op. Maar dat is echt k*t. Want dan zweven er 2 gewoon 1 meter naast je zo'n 5 sec. en dan opeens vliegen ze met z'n allen op je af.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Daarom moet je de Flails (of nuchakus) & Fire Wheels gebruiken. Op die manier kun je gewoon door blijven gaan met aanvallen, zonder dat je hoeft te stoppen... En dan ben je zo weer op het volgende stuk waar het weer 'veilig' is.
     
  19. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is ook verrot als je net klaar bent met je combo en gaan ze opeens aanvallen.
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    daar wachten er dus meestal een stuk of twee, drie op
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina