1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er daar in The palace ook nog ergens een shop? Nimpo heb ik genoeg maar ik heb wat spirit elixers nodig. Of moet ik dan helemaal terug naar dat stuk in chapter 14?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    no, dat maakt het zo moeilijk. maar tegen Muria is een nieuw chapter dus dan is alles weer vol
     
  3. Splintertje

    Splintertje Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij chapter 16, die visjes zijn kut
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker, maar die zaten 2 chapters terug ook al hoor. Als je de ghostfish bedoelt tenminste.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dank voor uw nuttige post :mad:
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, inderdaad. Maar waar is The Dark dragon blade dan? Heeft Murai die dan? Want in het begin in 'The Hyabusa Ninja Village' had Doku die. Want Doku maakt jou eigenlijk af met 'The dark dragon blade'.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nadat je de game uithebt komt er een auto-save. gewoon saven. dan heb je een succesife play. als je dan helemaal opnieuw speelt. met alle scarabs die je al had dan ligt in de vernietigende Hayabusa Ninja Village, de 2e keer dat je er komt dus bij het luik naar Maramusa het Dark Dragon Blade. die is er gewoon voor de lol. hij klopt verder niet met het verhaal. gewoon een leuke extra.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar in het echte verhaal. Wie heeft ie dan? Doku had hem in het begin.
     
  9. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in Chapter 5! In de stad, ik heb geen idee waar ik heen moet...
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kan je iets beter uitleggen waar je zit. Die stad Tairon is redelijk groot.
     
  11. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben eigenlijk gewoon in de stad, kan het niet anders zeggen :) Ik ben overal geweest (denk ik) maar heb geen idee hoe ik verder moet! Ik heb ook op de plattegrond gekeken maar daar werd ik niet echt wijzer van! (waar staan die groene deuren voor op de plattegrond?) Moet ik misschien een soort sleutel voor een deur zien te vinden?
    Als je nog meer moet weten om mij verder te helpen moet je het ff zeggen (of PM)
    Alvast bedankt!
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Chap. 5 begint op het dak van Han's bar. Je moet eerst een sleutel bemachtigen, in Han's bar. Dan kan je een deur openen. op je kaart is deze blauw of rood. dan loop je gewoon door en kom je er weer zelf uit. (hoop ik) (mss niet) (kan ik nog meer nuttigs zeggen)
     
  13. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je hoe de sleutel heet? Heb namelijk wel de Lily key ofzo iets.....En die heb ik al ergens gebruikt op een doodlopende weg...
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    yip, die key. dan moet je gewoon door lopen. als het goed is kom je uit bij een save-paal. dan kan je ergens naar boven, gastjes afmaken en krijg je nog een deur. dan moet je nog een sleuten zoeken. met een lion symbool en kan je een hek openen om de brug naar beneden te doen. dan moet je gewoon verder lopen en kom in Dworku...
     
  15. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het deze week even proberen! Anders kom ik wel weer terug! :) Dank jewel...
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    GRRRR ik word helemaal gestoord van dat stuk met die eehm...op en neer zwevende knotsen/bijlen in dat level na dat skelet draak ding, tips iemand?
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt dus chapter 6 voor de duidelijkheid? Zo ja, dan moet je bij die bijlen met je boog op het stuk schieten waar ze mee aan het plafond hangen. Dan gaan ze trager zwaaien en heb je dus meer tijd. Zorg eerst dat je die zombies hebt met pijl en boog. Dan heb je daar in ieder geval geen last van.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    Doku gaf hem aan de Vigoorian Emperor (of hoe heet die gozer). Doku zelf gebruikte de Kitetsu nadat hij de Dark Dragon Blade had afgeleverd.
    De Dark Disciple en Gamov zijn op de Dark Dragon Blade uit maar laten Ryu het zware werk doen.

    De vigoorian emperor gebruikte de Dark Dragon Blade zelf niet, volgens mij. Maar hij had hem wel bij zich in z'n 'hok' .

    Hopelijk is het een beetje duidelijk
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    aah thx berrie :)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo, ja ik dacht al wat Doku er nou mee had gedaan. Maar ik heb dus net gezien dat de emperor hem had. Mooi filmpje touwens.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina