1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Astublieft.
    Maar heeft iemand nog tips voor de 2e versie van de emperor? Hij pakt me de hele tijd met z'n rotk*p en bijt hij me dood nadat al die doodshoofden op me zijn gevlogen. Iemand?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dude, Je hebt de rest gehaald en dan is deze knaap een probleem?? Is het niet stiekem een excuus om weer een post neer te knallen?? ;)

    Anyway, flail voor de doodskoppen. Als je ziet dat hij gaat happen (is best duidelijk zichtbaar als je dat beest een beetje op de achtergrond blijft houden) dan pleur je je nimpo aan (onkwetsbaar). Als de kop weer terug gaat ram je al je arrows z'n lijf (sterkste eerst uiteraard). Als je pijlen op zijn gooi je nog wat ontploffende shurikens, en dat moet meer dan genoeg zijn. Zijn leven gaat er trouwens ook vanaf als je die vliegende doodskoppen raakt.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor Goiz *) . Die eerst versie is makkelijk maar ik zie gewoon nooit duidelijk wanneer hij met z'n kop komt omdat ik dan met die doodskoppen bezig ben. Maar ik zal proberen op te letten maar die explosives arrows waren me al opgevallen. Nu m'n Incendary shuriken nog.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ben ik weer. Ik zit dus in Chapter 16 en mijn vraag is: Hoe block je die draak die Murai op je af stuurt. En is nadat je Murai verslagen hebt de chapter klaar? Dan zou ie erg kort zijn.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet gewoon met Het Dragon sword als maar naar voren springen en Y. (je weet wel, dat hij zijn zwaard horizontaal door de vijand heen haalt) als je dit goed doet kan je dit blijven herhalen totdat hij dood is. hij heeft BTW ook geen kans meer om dan die draak op te roepen. als je daar alsnog een probleem mee hebt dan moet je gewoon helemaal naar een zijkant.
    en ja, daarna is het chapter, en het SPEL klaar! Uit!
    save 'm ff en dan heb je een Succesive game
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vind het zo verrot dat je steeds dat hele stuk naar Rachel toe moet lopen. Maar je zei ook nog dat er ergens een shop was. Waar is die dan? Want die heb ik eigenlijk wel nodig.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    nee, er is nergens een shop. maar dat stuk lopen kan je gewoon overslaan als je het één keer tot het zwaard heb gehaald. als je dan het zwaard oppakt komt meteen het filmpje
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat wist ik niet. Zal wel eens kijken. Maar ik vind het echt k*t dat je nergens kunt shoppen. Nadat ik hem heb uitgespeeld ga ik eerst eens even lekker naar 'The Movie theater'.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    doe dat zou ik zeggen!
    BTW: ga dan lekker op Hard en Very Hard spelen als je mij wil beeten!
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu bezig op Hard. Ben nog niet zover, maar je merkt wel het verschil opzich. Zal zeker proberen om het uit te spelen op die moeilijkheids graad, lijkt mij heel vet!
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als je new game selecteert moet je L ingedrukt houden, dan krijg je een ander kostuum en een sterker zwaard: Plasma saber alla Star Wars
     
  12. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, heb ik gezien. Ik heb die Hurricane Packs gedownload, maar het lukt dus niet. Die lightsaber en dat andere pak is wel gelukt, maar moet het anders nog een keertje proberen. Heel raar.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee! Ik heb NG dus net uit. Super vet! Maar bij mij lukt dat pak ook niet. Ik selecteer dus new game en houd bij hard L in gedrukt. Of moet dat alleen als je new game selecteerd?
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je moet verder gaan in de succesive-play mode... Met new game krijg je het pak niet. :)

    / Hmm ik bedenk me net dat ik het niet meer zeker weet (pokkelamheid :+ ). Maar dit dacht ik in elk geval.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  15. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is succesive-play mode?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je het spel uitspeelt kun je het opslaan. En als je met dat opgeslagen bestand wilt verder spelen kun je een unlockable costume aantrekken. In dit geval een futuristisch pakkie in combinatie met een plasma saber. Ook kun je nu de scarabs die je al verzameld had inleveren om zo al vroeg in het spel een lading goodies te ontvangen van die ouwe bok.

    Je kunt ook met de Evil-Ryu versie spelen, alleen geloof ik dat je em dan wel eerst op very hard moet halen :)
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet alle scarabs nog vinden in die succesive play mode?
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee juist niet. Alles wat je daarvoor gehaald hebt neem je mee. Dus stel je zit op 40 scarabs, dan kun je in chapter 2 (daar kom je toch voor het eerst bij zo'n beeld?) de 40 inleveren. Dan krijg je al wat goodies, zoals wat bracelets, life of the gods etc.. Alleen de dabilahro krijg je pas veel later zoals het hoort zeg maar.

    Ook kun je in deze modus de Dark Dragon Blade halen.
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Scarabs kan je ook de oude Ninja Gaiden krijgen.
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja met 50 scarabs ja. Ninja gaiden II & III kun je op andere manieren krijgen. Als mensen willen weten hoe dit moet (kan op verschillende manieren), is dat heel makkelijk na te gaan via google.

    II zit geloof ik bij de kloktoren (of je haalt master ninja rank in elk level op normal) en III zit bij een van de 60-fiend challenges tegen die sewer zombies, waar je die wall-jumps moet doen tussen die pilaren (of je haalt in elk level de master ninja rank op hard of very hard).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina