1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de dark dragon blade licht dan toch in dat huisje waar Muramusa zit in 'The hyabusa ninja village'? Als je er voor de 2e keer komt. En kan je die ook nog upgraden?
     
  2. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja.

    nee.
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me nu gelukt met dat pak. Maar ik heb het gevoel dat je die binnen de kortste keren weer beu bent. Past niet in die sfeer.
     
  4. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat light-saber pak ook niet leuk. Er zijn toch ook andere nieuwe pakken?
     
  5. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    in hurricane pack zit een doa pakje en een vaag pakje, wat wel cool is maar ook niet hemaal past
     
  6. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je de linkse en rechste trigger ingedrukt houd krijg houd je toch de hele game dat paarse pakje? Dat is ook wle strak. Dan zie je er echt uit als een ninja.
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat zwarte pak het vetste!
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik eigenlijk ook. Met dat eerste pak zie je er net als zo'n amateurtje uit.
     
  9. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Dat zwarte pak ziet er gewoon heel vet en 'proffesioneel' uit. Vind dat paarse pak zo nep.
     
  10. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ik vind dat paarse pak ook wel grappig hoor :p maarja, natuurlijk is die andere wel veel vetter :D
     
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dan vind ik dat zwarte pak juist nepper. Dat paarse is nog realistisch maar dat zwarte is zo earobic. Het ziet er wel vet uit hoor.
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag, ik zit nu in chapter 4 (in de stad, na de zeppelin) en ik zit muurvast|:- Ik ben nu bij Ham's Bar ofzo, en voor die deur staat zo'n uitsmijter die om een pasje vraagt. Die heb ik niet en ik zou mijn god niet weten hoe ik nu verder moet:{??? Weet iemand van jullie het?
     
  13. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.306
    In een steegje moet je effe walljumpen. Best lastig, daar bovenop een dak vind je iets. Misschien dat de rest dan ook lukt...
     
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ff die flyer op de muur lezen.. Dan ga je ff die walljumps maken (zoals taab zegt) vervolgens ga je naar de shop van maramsussasmdmasa (die ouwe vent) en daar koop je wat. Maakt niet uit wat, als je maar iets koopt, als je dan weg wilt gaan geeft hij je het kaartje. Dan moet je weer terug naar Han's bar, en dan kun je wel naar binnen.
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, er zat toch ook een scarab of iets anders boven op de kerklok? Bedoelen jullie dan gewoon de Monastary of niet?
     
  16. Hamster 333

    Hamster 333 Beest

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor chapter 15, het einde waar je door die vele ruimtes doormoet en veelvijanden moet verslaan in die soort kerk?
    Ik heb het spel al 2x uitgespeeld maar ik kan me niet meer herinneren hoe ik daar ook alweer langs kom
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ik bedoelde die klok waar je voor het eerst die black spider ninja's tegenomt (in de stad).

    Voor de trappen met die ghost fish: Art of the fire wheels nimpo, en flails gebruiken. Vergeet niet rode essence te verzamelen om je nimpo aan te vullen. In de ruimte's met die draken erin je dabilahro gebruiken. 1 combo op lvl 3 is genoeg om 1 draak te slayen. In de ruimte's met die clipperfiends je dragonsword (werkt bij mij het beste). En als je daar ff in het nauw zit zou ik ff je art of the inazuma aangooien.

    En dan ben je zo boven:)
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet niet meer waar ik voor de eerste keer die ninja's tegenkwam. Kan het niet zijn dat dat in pleasure street is? Maar daar heb ik nog nooit een toren gezien.
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is gewoon in de stad. In de buurt bij die winkel van die Maramusa. Kleine ingang, trap omhoog. Toen je hier voor het eerst kwam, en je liep daar boven, kwam er een ultrakleine cutscene waarbij die ninja's van de toren naar beneden sprongen op de plek waar jij op dat moment ook was. Na het killen van die dudes liep je een stukje verder voor een schatkist. en ging je weer naar beneden.

    Die kloktoren. ;)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaah, die. Bedankt. Was me nog nooit opgevallen. Ik kom daar normaal ook nooit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina