1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor zover ik weet: Nee! En het zou imo ook heel erg zonde zijn. De uitdaging van dit spel is juist dat het soms pittig is! Als je dit met een 'god mode cheat' zou doen wandel je simpelweg door het spel heen, komen er hier en daar wat vijanden op je af, waar je natuurlijk helemaal geen last van hebt, en tadaaa! Uitgespeeld. Toffe ervaring... not.
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hier zijn gelukkig geen cheats voor. Dat zou heel jammer zijn. Bij dit spel moet je juist je skills met je zwaard laten zien. Dat is juist de kunst. Als je die niet hebt heb je pech. Cheats vind ik niet bij alle spellen erg.
     
  3. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nie winnen van die vent op het paard en naast hem dan 2 van die magie mannen(beetje vaag ja weet het) Wie kan me helpen?
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als hij in het begin naar je toegerend komt dan hou je Y al ingedrukt. Op het juiste moment laat je los en sta je als het goed is achter hem. Dan doe je een flinke combo op z'n achterwerk. Probeer verder gewoon Nimpo te gebruiken en pijlen werken ook goed maar dan moet je heel spel zijn. Verder die andere ventjes nog killen als je essence wil hebben voor b.v. leven of voor bij Y ingedrukt te hebben. Als je hem dan raakt gaat er veel leven af. Gewoon veel bewegen en goed die andere 2 in de gaten houden.
     
  5. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    He ik zit nu vast in chapter 10 bij de eindbaas. dat is in the underground sancturary (oid) met een groot skelet met vleugels, hij heeft zo'n vage laser aanval waardoor alles in de hens vliegt, en ik heb echt geen idee hoe ik hem moet afslachten want hij is behoorlijk taai.... Iemand goeie tips voor deze?
     
  6. DarkSasuke

    DarkSasuke Ninja Gaiden MASTER

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Your Answer

    Oke, ik ben net nieuw hier, maar ik help je er wel even mee.

    Dit is die prehistorische vogel toch? EASY!

    Wat je moet doen is Jump + Y dan vlieg je op hem af, op een begeven moment begint die te wankelen, dan als hij er ligt, ren dan op zijn kop af en doe een YXXXXX combo, die hem best wel veel schade doet.

    Deze eindbaas kent ook wel wat aanvallen

    - Een verticale vuuraanval, deze herken je dat hij een laser straal op je afvuurd. Rol gewoon aan de zijkant.

    - Een horizontale laser, simpel je rolt gewoon uit de weg door naar achter of voren te rollen

    - Windblast (zo noem ik hem), gewoon blokken, je krijgt nog wel schade, maar niet zoveel.

    Dus veel Jump+Y en dan op zijn hoofd rammen, meer kom ik even niet op


    good luck,

    DarkSasuke (or call me DS :p)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2005
  7. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    oke DS dankje ik zal vanavond wel ff proberen
     
  8. DarkSasuke

    DarkSasuke Ninja Gaiden MASTER

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg wel hoe het is gegaan :p
     
  9. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wtf het was echt zooooo makkelijk ik snap niet dat dat me niet lukte maar ik had ook steeds die dabilahro en daarmee kan je flying sparrow niet doen... maar ik heb m dus nu in een keer gehaald :D
     
  10. Victor

    Victor Guest

    Wat je ook kunt doen is als zijn kop naar beneden hangt, art of ice storm bij zijn hoofd casten. Hierdoor moet hij veel hits incaseren.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    ligt eraan welk niveau ninpo je daar heb, anders gewoon een combo ertegenaan.
     
  12. DarkSasuke

    DarkSasuke Ninja Gaiden MASTER

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer dat even uit. Heb nog niet gedaan met een lvl3 Ice Wind, maar echt veel schade doet die niet. Ik doe toch maar liever een combo. Beste is XYXXXX, vooral met Unlabored Flawn, als je die dan al hebt.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ice-Storm is zeer effectief hoor. In ieder geval al op 2 vind ik. Anders doe je het met de flail op level 2: XXXXXXX ofzoiets. Aleen maar X iig. Is ook Goed hoor.
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En weer een "nuttige" post van Berrie. Die vogel moet je gewoon met incendary shurikens en je pijl en boog verslaan, goed opletten en ontwijken wil ook wel eens helpen.
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Vooral die speciale pijlen moet je dan gebruiken. Als hij dan een beetje door zijn poten zakt kun je hem slopen en dan weer wegrennen en met die pijlen tekeer gaan.
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat ik altijd bij deze vent deed was dit:
    Dragon sword: De hele tijd van het ene been naar het andere de Flying sparrow. Op het moment dat die kop gaat hangen snel je Dabilahro equippen, en die sterkste combo (XXXXY geloof ik) loslaten op het hoofd voor massive damage.

    Ik heb nooit echt bezig gehouden met pijlen e.d. bij deze baas, omdat ik het zonde vond om te gebruiken. De aanvallen van hem zijn heel makkelijk te ontwijken. Dus met een betje geduld is het heel makkelijk te doen zonder dat je 1 pijl of nimpo kwijt bent. :)
     
  17. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Vraagje ik ben pa sweer overnieuw begonnen met ninja gaiden zit tegen het einde van capther 6. maar wanneer krijg je die tunder nippo of anderen?ik heb alleen die eerste uit chapter 2.je kan nog zo vuur nippo kopen bij die winkel. maar me vraag is nu wara krigj je die andere nippo's? en kun je die ook upgraden? ik heb dat houten zwaard op level 2 dat zwaard valt me best tegen. en me dragon blade op level 3 en die enne wat je in chapter 4 krijgt (dat ijzer ding met dat touw er tussen) En nog zo een in chapter 6 die kun je ook tot level 3. hoe ik nu bezig ben is dat goed of niet? anders begin ik weer overnieuw als dat handiger is.
     
  18. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    die ninpos die komen vanzelf langs
    je ziet ze vanzelf wel

    houten zwaard hebje gene flikker aan
    da ijzeren ding met touw (vigoorian flails) zijn best handig tegen vijanden die je omsingelen
    zoals ghost fish en eindbazen die schedels op je schieten

    je bent nu goed bezig, hou niet op :)
    en twijfel niet :)
     
  19. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat houten zwaard (staat er bij) is bedoeld voor training en je kan er niet mee blocken geloof ik dus daar heb je geen hol aan... Maar ik denk dat je wel wat gruwelijks zal krijgen als je die in zn geheel hebt ge-upgraded... Je kan m vast niet voor niets 8x upgraden...
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan krijg je een soort van roeispaan, inderdaad heel gruwelijk...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina