tja het gaat tegen men principes in maar ik help je toch maar (volgende keer koop je de game gewoon in de winkel)
die arrows kun je vinden in bepaalde rechthoekige kratten. Voor de explosive arrows staat er 1 voor naast de deur voordat je die treinenhangar in gaat en 1 aan de rechterkant op dat pleintje met die tanks (hint)...
maar die moet je niet gebruiken... (tenzij je de machinegunner wil dood schieten maar dat vind ik een beetje onnodig). Je hebt dus de apfsdcs (of hoe ze ook heten) pijlen nodig...
Die kun je vinden in de hangar op de eerste verdieping (aan de andere kant van waar je de trap op komt en aan de linker kant van dat pleintje met de tanks...
wat je moet doen is dus al je 15 arrows afschieten terwijl je de loop van de tank ontloopt (dus je blijft de hele tijd op een afstandje om hem heen rennen terwijl je af en toe schiet...) zijn je pijlen op dan kun je voor de explosive arrows gaan, maar zoals ik al zij staat er bij die tank ook nog een krat met die apfsdcs pijlen dus daar zou ik voor gaan...
Laatst bewerkt: 9 okt 2004