1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 8 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu ralf

Ryu ralf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ìk ben bij chapter 11 baas die maakt mij de hele tijd af en ja ik heb al heel vaak geprobeert.
    tja ik weet het ik ben sleacht maar zonder jullie hulp kan ik hellemaal niet verder komen.
    btw. ik heb me ook nu een abbonement op xboxmagazine gepakt maar hoe werkt dat krijg ik daar een e-mail van of komt dat boekje gewoon in mijn brievenbus voor de eerste keer? en euhm wat ik me af vraag is dat de eerste dag dat het boekje uit komt krijg ik hem dan die zelfde dag ook nog in de brievenbus?
    thanx

2. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
  3. Hamster 333

Hamster 333 Beest

Leuk Bevonden:
    0
    Ryu Ralf deze Thread is voor Problemen in Ninja Gaiden en niet voor Xbox magazine _0/

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    @ Ryralf; Ik heb het idee dat dit niet jouw spel is......

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    ik kom niet verder in chapter 2 the hayabusha village.
    ik moet op een brug vechten tegen een rode samurai op een paard.
    hij is uber moeilijk.
    please help!:)

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb toen als eerste die twee andere ventjes kapot gemaakt. Vervolgens diegene op het paard eerst met een ninpo (dat je vuur schiet, naam even ontschoten) en toen erop losgemept met het zwaard.

7. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst die gasten naast dat paard (die magic gasten) uitschakelen. dat zijn er in totaal iets van 15. als je dat gedan heb merk je dat die gast op het paard de hele tijd van de ene naar de andere kant van de brug loopt. blijf aan 1 kant staan en laad je wapen op met Y, als ie in de buurt komt laat je Y los, vervolgens loopt ie weer naar de andere kant en doe je precies hetzelfde opnieuw, dan is ie vrij snel dood. succes!

8. mike-xxx

mike-xxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die geheime wapen vinden in het donkere steegje staat er waar aleen een ninja kan komen maar ik kan hem niet vinden :'-(

Laatst bewerkt: 17 okt 2004
  9. mike-xxx

mike-xxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand pleas de code van de kluis zeggen die in de monike kamer :confused:

10. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    say what????!!!

owkay hmm dan hoop ik dat je wel flink beter gaat worden anders kom je niet veel verder...

11. mike-xxx

mike-xxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ken iemand mijn helpen alvast bedankt ik wou de code van een kluis en ik vroeg me af bij hans bar krijg je een pijltje te zien en er staat vind de geheime wapen in een donkere steegje die aleen een ninja kan berijken waar is dat

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Mike-xxx ik heb het idee dat je Ryu ralf bent maar goed...

dat wapen ligt op dezelfde plek als waar je dat briefje hebt gekregen... wanneer je tegen die muur namelijk aankijkt zie je een blauwe streep, kijk je naar rechts zie je er nog 1 op een andere muur en de derde zit verderop in het gangetje...

doe een wallrun tegen de eerste muur, spring naar de tweede, ren verder, spring naar de derde, ren weer verder en spring daar op het laatste moment zodat je op een plateau komt...

het is best tricky dus probeer het gerust een paar honderd keer (moest ik ook)... wat wel eens wil helpen is bij de laatste jump op Y drukken zodat je een aanval maakt waarbij je iets hoger en meer naar voren komt...

en die code is wel zo simpel doe even normaal er ligt een boek op de tafel tegenover de kluis daar staan in groen een datum (27th of december volgens mij) mag jij raden welke code erbij hoort... verder staat er nog links rechts rechts links...

de code is dus 2 7 1 2: 2 links, 7 rechts, 1 rechts en 2 links

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    @ The pulser.
    het is me gelukt ik ben nu aant vechten tegen de einbaas van chapter3.
    ik heb nu alle controles onder de controle dus nu is het eigenlijk best makkelijk.

14. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat idee had ik ook al

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Ben vandaag overnieuw begonnen en ben in minder dan 3 uur speeltijd halverwege level acht gekomen, toen ging ik voor het eerst dood (nou ja, niet dood want ik had mn talisman of rebirth uit level 1 nog), en toen ben ik maar gestopt om hem morgen uit te spelen.

16. mike-xxx

mike-xxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt
    _O_

17. mike-xxx

mike-xxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie is ryu ralf wie zijn jullie?dan en er zijn drie deuren met barsten erin 2 krijg ik opgeblazen met indery shuriken en de derde miet hoe krijg ik die open

en wat is dat voor geheime wapen in dat donkere steegje bedankt alvast

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    ja fuck dit het maakt me niet uit of je ryu ralf bent of niet je bent gewoon net zo irritant bezig...

je kan namelijk gewoon niet nog onduidelijk zijn dan dit: "er zijn drie deuren met barsten erin..." dat is fucking net als wanneer je bij fable zou zeggen van die ene demon door bij wat bosjes krijg ik niet open... het slaat gewoon nergens op...

maar goed... ik ben in een goede bui dus ik wil je best verder helpen... welk level heb je het over en op welke plaats in dat level staan die deuren?

dat wapen is trouwens the windmill shuriken dat is een krachtig projectile weapon die altijd terug komt (als een boemerang) en die kun je later nog wel eens nodig hebben bij bepaalde sub-bosses

19. AcidReign

AcidReign Guest

Ja ik ben daar ook maar die ijsworm versla ik makkelijk maar daarna die duivel ik wou proberen zo weinig mogelijk op het thread te vragen maar ik kom echt niet verder

Laatst bewerkt door een moderator: 19 okt 2004
  20. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    die eindbaas van level 3 is ook wel erg makkelijk....
    hij wordt nog moeilijker hoor ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina