1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 2 mei 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Dit is een redelijk moeilijke, aangezien hij één aanval heeft waarmee hij zijn health grotendeels heelt.

Je kan het best Flying Swallow gebruiken. Ninpo werkt bijna niet, maar het is wel redelijk krachtig áls je hem raakt. Ook zou ik na elke aanval weer wegspringen, want als hij je eenmaal heeft...

...dan kan je het wel schudden. Hij geneest echt zo'n groot deel!

Maar als je een beetje Xboxer bent, Ryu Hayabusa laat zich niet te pletter slaan door een geest! Niet Master Ninja Ryu Hayabusa, laat hem maar 's zien met wie hij te maken heeft!

2. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet dicht bij hem blijven en als ie op je afkomt dan moet je wachten tot ie uithaalt en dan moett je snel naar achter springen en dan doe je snel je flyingnogiets attack en dan kun je een xyy combo doen..inferno werk ook wel goed

maar het lukt me steeds niet |:-

3. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    uhm..
    hij heeft een paar gevaarlijke combo's, die moet je proberen te ontwijken.hij heeft ook een aanvall die je super veel health kost maar doku krijgt daar zelf ook health van bij,als dat gebeurd moet je buttonsmashen dan laat hij je eerder los.. je moet bij hem in de buurt blijven en als hij ou wilt slaan moet je die ontwijken en hem slaan, het beste kan je dan springen + Y doen en erna XYY. Inferno is ook handig.. succes;)

4. GundamBlade

GundamBlade Broken,Beat&Scarred

Leuk Bevonden:
    0
    En je moet vooral niet vergeten genoeg te verdedigen want de aanvallen van Doku zijn sterk.

5. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat dat veel nut heeft,als hij zn ultimate attack gebruikt dan kun je die eerste 3 hits van hem wel blocken maar die laatse niet..dus dan moet je snel wegrollen of springen.

welke wapen kan ik het best gebruiken tegen hem?

6. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij gooide zijn zwaard en toen bleef het in de lucht draaien,doku zat daar maar vast tussen de pilaren en ik kon hem niet attacken :confused:

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat zal dan wel een foutje in je nadeel zijn, en dat is zeker niet leuk aangezien je dan heel het doolhof weer opnieuw moet doen!
    Maar ik zou het Dragon Sword gebruiken, is eigenlijk het beste wapen in het spel.

8. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al verslagen :) hehe. nu ben ik door die poort en heb ik gesaved wat moet ik nu doen?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je bent er net door heen en je stelt al vragen! Probeer het eerst zelf eens!
    Als je toch vastzit:
    Je kan 2 kanten op. Je moet eerst terug naar Tairon, dus je zoekt naar een grote poort. Daar kan je een hartvromige sleutel vinden die je nodig hebt om de toren binnen te gaan. De toren kan je vinden in het pad waar je vandaan kwam. Het is een pad door de 'ruimte'.

10. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nou en dat ik al vragen stel..mag dat soms niet?

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Yo, ik probeer niet moeilijk te doen hoor! Maar is het niet leuker als je het eerst zelf probeert?

12. live gamer

live gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil geen ruzie maken.maar dit moet je even weten: mijn xbox staat uit want ik speel morgen verder en dan wil ik weten waar ik naartoe moet snapje.

13. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    het is idd wel leuker om het zlef te ontdekken, hoewel het niet erg moeilijk is;)

die toren daar is iig wel moeilijk daar heb ik hele tijd vast gezeten..

14. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    als je het spel nog een x speel zal je zien dat het best meevalt hoe moeilijk dat stukje is ;)O-)

15. sungod

sungod linkin park!!

Leuk Bevonden:
    0
    nou.. ik heb altijd ruzie met die visjes ;)
    iemand n tip anders om makkelijk daarvoorbij te komen ? ik gebruik meestal
    nimpo, aleen hebk daar te weinig van..

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Je kan het best Art of the Inazuma gebruiken.
    Dit vernietigt alle Ghost Fish in de omgeving, en aangezien dat er redelijk veel zijn (lees: gigantisch veel) krijg je hoogstwaarschijnlijk Rode Essence; Ninpo.

17. Victor

Victor Guest

Er zijn verschillende manieren om de Ghost Fish te bestrijden, maar de simpelste (maar ook minst belonende) manier is om steeds door te springen en op het moment dat je neerkomt öp X te rammen. Dan kunnen de Ghost Fish je niet pakken. Dit moet je wel doen met de Dragon Sword.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik snap niet dat je deze manier gebruikt.. Waarom niet Art of the Fire Wheels?

Met Inazuma blijf je stil hangen in de lucht en met de Fire Wheels kun je gewoon door blijven rennen / springen / aanvallen.. Die Ghostfish blijven toch nog wel een tijdje doorspawnen..

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    of bij die ghost visjes, pak je Nunchaku.. rennen en springen, sta stil, ze komen naar je toe.. als een gek gaan hakken, en dan weer rennen en springen ect.

20. Victor

Victor Guest

Dit kun je beter doen met de Vigoorian Flails, deze zijn sneller en hebben wat snellere combo's.

Deel Deze Pagina