1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden Helpthread [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 2 mei 2005.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De Ghostfish blijven niet oneindig spawnen!
    En met Fire Wheels heb je als hij stopt net de kans om gepakt te worden. Dan is het ook einde verhaal.

2. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon blijven hakken met je vigorian vail. Gaat soms wel fout , maar meestal lukt et wel.

3. Victor

Victor Guest

Ze blijven wel oneindig spawnen. Het zijn echter wel vijanden die gebonden zijn aan een bepaald gebied, dus als je steeds verder doorloopt houden ze op met aanvallen. Dat heb je waarschijnlijk verwisseld..

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zei ook 'een tijdje'. :cool:

Ik deed altijd Fire Wheels aan, doorrennen,beuken en vlak voordat de firewheels uitgingen een combo/vliegende aanval met de flails inzetten.

//edit; @ Victor; Op de ene plek gaat dat wel oneindig door en op de andere niet. Dit dacht ik tenminste :)

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  5. Victor

Victor Guest

Echt, ze spawnen oneindig veel, de frustraties die ik heb gehad.. Ik verzeker je het, ze komen oneindig. ;)

6. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    tegen de ghost fish is er 1 tactiec die echt goed werkt als je hem goed uitvoert:
    gebruik je dragon sword!! druk X,Y en als je dan weer neerkom meteen weer X,Y en weer en weer en weer. op deze manier hak je al die etters kapot, en sta je niet stil dus kunnen ze je niet pakken. :cool:

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ze spawnen dus echt niet oneindig, meestal zijn het er 30 of 40. Tip: druk je witte knopje in om de karmameter aan te zetten en je ziet hoe ver je ongeveer bent.
    De beste taktiek vind ik gewoon springen en X, werkt altijd bij mij, je bent even onkwetsbaar namelijk als je neerkomt. Ik snap niet waarom jij ook Y gebruikt?
    Enige irritante is dat je soms per ongeluk over muren loopt en dan doe je een verkeerde move, maar dat is alleen in kleine ruimtes (mag ik hopen).

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Ik lees het nu nog eens, volgens mij bedoelen we 2 verschillende dingen. Ze blijven niet oneindig doorspawnen als je in een bepaald gebied blijft, als je ze alle XX hebt gedood komen ze niet terug, totdat je dit gebied verlaat en later terugkeerd. Dan zijn ze er in de meeste gevallen weer (bv. trappen chapter 15)

9. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ik bedoel daar in dat doolhof en rondom het paleis en ik vond het gewoon het makkelijkst om mijn manier te gebruiken want dan zuigen die irritante beesten zich tenminste niet op je vast :)

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem eindelijk uitgespeeld, nu wil ik graag verder spelen om alle scarabs te zoeken. Op internet las ik dat je gewoon met een 'voltooide save' verder kan spelen om alle items etc. te zoeken. Hoe doe je dit, ik kan niet saven nadat ik laatste vijand heb verslagen...

11. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niemand die mij kan helpen? (Sorry voor deze nutteloze schreeuw om aandacht ;) )

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Je hebt het denk ik over Dark Murai?

Als je hem verslagen hebt kom je automatisch in een Save-Menu. Het lijkt op het eerste gezicht op het Load-Menu. (Heb ik ook meerdere keren over heen gekeken).
    Als je daar je game opslaat kan je in het Load-Menu een Savegame selecteren waar boven staat: Succesive Play.

Je begint met het aantal Scrarabs waarmee je eindigde. Je hoeft dus alleen de nog niet gevonden zien te vinden.

13. Jest3r-NL

Jest3r-NL Firefart

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je makkelijk Alma 'overleven' en verslaan. stom kadaver

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hey Willem;

Ik heb hem nu weer verslagen, maar ik kom niet in een save menu? Ik heb het filmpje en de credits geskipt en toen kwam ik automatisch in het hoofdmenu weer?

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1406032#post1406032 vanaf post 1285 ;)

@ Blanqua: Bij het uitspelen kom je geen savepaal meer tegen geloof ik. Maar vlak voor of vlak na de credits komt er dacht ik een tekstje in beeld met de vraag of je je game wilt saven. Dat moet je doen en dan kun je verder in succesive play mode.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Goiz:
    Bij mij niet? Best gek, hoorde van Willem hetzelfde als wat jij zegt. Heb het spel onlangs weer uitgespeeld, alle filmpjes laten afgaan, credits etc. en dan plopt hij zo, HUPPA, naar het hoofdmenu? Misschien dat het aan Black ligt? Een vriend van mij heeft precies hetzelfde als wat ik heb, ook geen 'save scherm' o.i.d. na het uitspelen. Toch bedankt voor jullie hulp!

17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Hmm weird. Of het Black ligt weet ik niet; Ik heb het iig over de normale versie. Black heb ik (helaas) nooit gespeeld omdat m'n Xbox al weg was voordat deze uitkwam. :mad:

Misschien dat je het ff kunt checken in de NG Black thread?

Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  18. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thnx, ik zal die draad eens grondig doorlezen. (Black is echt een aanrader, alleen al om de extra 'mission-mode' die erin zit :D)

19. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ff een vraagje, ik zit in chapter 11, waar je moet zwemmen..
    ik ben zo'n gat in gegaan, dat je weer ondergronds komt, zwemmend, met dat grote beest in het midden, maar ik las dat ergens dat je een breathing tank nodig hebt.. maar waar kan ik die vinden..?

20. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Bem je al in die boot geweest? Kan me niet herineeren, dat ie verstopt was ofzo.

Deel Deze Pagina