Op een gegeven moment kom je bij een soort onderwater doolhoof met allemaal gangen. Je moet daar helemaal door zwemmen totdat je bij die flessen bent. Daarmee kan je onneindig zwemmen.
Neen. De zuurstoftank ligt in die half gezonken boot, zoals Glue zegt. Die kun je als het goed is zien vanaf een platformpje. Er zit een gat onderin de tralies van het hek dat ervoor ligt en daar moet je doorheen zwemmen. Op die boot zelf moet je op het gedeelte dat boven water ligt eerst nog wel even aan die hendel draaien.
Had ik wel effe moeite mee met het draaien, want als ze je raken kom je direct in het water te liggen en moet weer opnieuw beginnen. Probeer eerst meteen een paar van die dingen uit te schakelen gaat een stuk makkelijker dan. Vond het maar een irritante stage. Al dat gezwem
Tip voor mensen die kampen met een te krappe beurs (in het spel dan): Zorg dat je de brace of celerity hebt: de armband die ervoor zorgt dat je veel gele essence opslurpt na het doden van vijanden In hoofdstuk 11 of 12 (weet ik niet zeker meer) als je je in de ruimte bevindt waar alles onder water is gelopen en er is een lift omhoog terug naar de monk's room. Schiet de walvis achtige beesten dood met je speargun zodat je maar liefts 6000 goud krijgt. Ga omhoog met de lift. Doodt eventueel de ninja's, ga daarna weer terug naar beneden en de walvissen zijn er weer! Ga terug omhoog, ninja's zijn nu weg, ga weer naar beneden etc etc Dit is echt relaxed als je je zakken helemaal vol wilt plempen met elixirs of je wapens wilt upgraden. Ook handig (als je geduld hebt) om talismans of rebirthj te verzamelen!
ey mense, kijk wat ik laatst gevonden heb; een handige walktrough om de mini-bazen en einbazen te verslaan. KLIK HIERRRR
Het is een (mini-)eindbaas walktrough, niet voor hoe je ieder poppetje in het hele spel het beste kunt verslaan, in korte woorden: Alles wat je nodig hebt om de eindbazen makkelijk te verslaan.
Ik zit vast bij de Peristyle Passage. (level: aquaducts, het is die passage die je opent nadat je de statue of balance hebt gevult) Ik kan nu niet verder, omdat de deur naar de underground sanctuary op slot zit en die naar de magma caverns ook. Weet iemand wat ik nu moet doen? (ps, ik heb die fiend challenge en de scarab in die room al gehad)
Je moet dat schild halen om in de deur te doen naar de magma caverns. Is te vinden door de weg te volgen in die hal waar het savepoint is. Even tussendoor, gisteren eindelijk uitgespeeld op hard .
Je moet dacht ik nog niet naar de magma cavern... In het gebied waar de deur naar de underground sanctuary op slot zit (dus waar die 60 Fiend challenge ook is) moet je naar dat beeld lopen wat ook in die kamer staat. Als je dan op X drukt dan kan je iets lezen wat aangeeft wat je moet doen. Je moet via de walljump helemaal omhoog gaan en dan helemaal bovenaan op Y drukken. Dan druk je een knop op de grond in en gaat die deur open. Dat moet je dacht ik doen.
Sorry voor de dubbelpost, maar ik heb een vraagje over Ninja Gaiden: Black Ik heb Black nu bijna op Hard uitgespeeld. Ik heb nu ook de 50 scarabs gevonden, maar als ik die inlever krijg ik geen Arcade Ninja Gaiden, ik dacht dat je die disc dan zou krijgen als je 50 scarabs gevonden had. Hoe krijg je die Arcade Ninja Gaiden dan? Edit: Ik heb de Arcade Ninja Gaiden inmiddels nu wel, ik heb de game op Hard uitgespeeld en toen was ie er ineenkeer.
Het is me al gelukt voordat ik jullie antwoorden zag, ik zag eerst die knop niet doordat die kist ervoor stond... iig bedankt voor de hulp!
Op Normal zou je van Muramasa een disc krijgen van de Arcade NG, die je dan in Han's Bar kon gaan spelen, had ik gelezen. Ik dacht dat dit ook het geval zou zijn op Hard, dus toen ik die disc niet kreeg na het inleveren van 50 scarabs, wist ik verder niet hoe ik die Arcade NG zou krijgen. Vandaar de vraag hier en de PM :b:
Da's bij de oude Ninja Gaiden, niet bij BLACK. Ondanks dat ik die ene Scarab daar in 'The Sewers' nooit gevonden had, dat je tussen twee pilaren moest springen ofzo. Ga ik ooit nog wel 's doen dan denk ik.
Je krijgt wel een vet wapen als je 50 scarabs inlevert: Spoiler Dark Dragon Blade Ook een Plasma Saber MK. 2
Spoiler Dark Dragon Blade kon je bij Ninja Gaiden ook halen, dan moest je op een Succesive Play het hele spel nog 's spelen en dan kon je het zwaard vinden in Chapter 14, boven Maramusa's Shop. De Saber MK 2 kreeg je ook al in Ninja Gaiden, dat was dan de Ultimate Dragon Sword van de normale Saber. Die had je als je een ander pak koos om in te vechten.