eigelijk he.... Heb ik alma nooit moeilijk gevonden alleen mn xbox is overleden dus heb het spel nooit uit kunnen spelen .. moest nog 3 levels ofz0.. imo een goede moeilijkheidsgraad
Ik zit nog steeds vast (naja ik heb het spel al wel een maand niet meer aangeraakt, net 2 keer geprobeert om der langs tekomen). Kzit vast bij die plek waar 2 wurmpkes uit de muur komen. Hebben jullie een tip? of moet ik eerst heel wat beesten mollen zodat ik geld krijg en van dat geld weer potions kan kopen? Of is der makkelijker manier?
Vigorian Flail: Als er eentje zijn lichaam over de grond zwaait springen + Y. en daar achter nog een combotje. Voor die schoten rollen en dan springen. Good Luck!
Ik zou ook veel je windmill shuriken gebruiken. Ideaal bij die wormen. Daarnaast is het handig om je eerst op 1 worm te concentreren. Want het is daarna een stuk makkelijker om alleen nog die resterende worm af te maken.
Ik heb net die Alma verslaan, zij was echt pittig. Nu ben ik bij die militairen. Ik heb alleen geen potions meer. Iemand een tip?
Ja, als je aan het begin van de act staat, loop je gewoon terug naar rechts. Daar staat die oude vent. Ik ben ff de naam kwijt. Maar ik ben net dat level voorbij en ik vind dit 1 van de makenlijkste levels die er geweest is.
Gewoon naar rechts lopen. Hierna zie je op een gegeven moment een trap. Ga die op en als je niet blind bent zie je daar een Maramusa stateu.
Hoe gebruik je ninpo aanvallen? Wat zijn de knoppen? Enuh, hoe krijg je bij chaper 6 die enorme kurk uit de grond onder dat skelet van zo'n draak ofzo die vastzit met 3 grote kettingen, merci bien.
Eerst moet ge natuurlijk een ninpo geselecteerd hebben (in uw menu) en dan tijdens een gevecht op X en Y tegelijk drukken. Daar moet ge nog nix mee doen. Die gaat later vanzelf open Spoiler Als de draak dood is, valt hij naar beneden en breken de kettingen
Bij chapter 6 krijg je eerst van die soort bijen en daarna allemaal zombies die heb ik verslagen en wat moet je daarna doen
J hebt toch net dat skeletmoster verslagen of niet? Zo ja, dan ga je naar onder waar dat beest is gevallen, en is er een lange gang. Vervolgens val je van de brug en moet je 2 schakelaars aanzetten. Zo niet, kun je even zeggen waar je precies bent.
Als je die schakelaar heb en dan gaat de vloer omlaag en dan moet je door een hal lopen dan moet je tegen die soort bijen vechten en dan zo'n soort drinkber pakken en dan tegen zombies
Terug door de lift en versla de vijanden. (Let op, ze remmen de lift ook wel eens. Start hem dan gewoon weer op.) Dan moet je terug naar de draak en doe je de Holy Grail in het altaar.
H.P.2 vraagje. Hoe versla je Dynamo eindbaas van level 3 (zeppelin level) hij was de makkelijkste baas (gebruikte alleen Flying Swallow) maar nu is het gewoon niet te doen.
Je moet die ene slag doen waardoor je door hem heen vliegt. Zo heb ik m meerdere keren verslagen. Het is een tijdje geleden dat ik Ninja Gaiden voor het laatst gespeeld heb dus die namen weet ik niet meer.
Wacht tot hij zijn gun oplaadt en hak een paar keer op hem in. Dan rol of spring je direct weg en herhaal je dit proces.