Graag gedaan . Ja dat kan. Je kan dan met die laatste saved file verder gaan, en je begint dan weer bij level 1. Je behoudt je verzamelde scarabs waardoor je al vroeg in het spel een aantal belangrijke dingen kan krijgen van die oude vent. Als je ervoor kiest om door te spelen, speel je wel verder op dezelfde moeilijkheidsgraad als waar je het spel op hebt uitgespeeld.
zo vet maar heb je dan ook al die wapens??? maar zo ja wordt het dan niet te makkelijk bij de eindbasen omdat je al de beste zwaard hebt enzo
Nee, je hebt niet gelijk al die goede wapens, dat blijft gewoon hetzelfde. Je krijgt dan al die 'life of de gods' dingen enzo. Plus die armband die langzaam je levensbalk weer vol maakt (als je 40 scarabs hebt). Het wordt dus inderdaad makkelijker, maar op die wapens moet je dus nog wel wachten...
ok dan is het goed want ik d8cht al dan wordt het wel heel erg makkelijk die armband moet ik nog hebben ik heb er maar 34 sacrab tot nu aan toe dus ik red die 50 niet meer maar ik hoop wel die 40 dus als ik het goed begrijpt krijg je je life of gods allemaal terug en ook life of thousend sands ???? heb je ook dan die srolls ?????
Ik snap heel dat scarab systeem niet, de 1ste keer krijg je life of thousand gods en dan? ik heb er nu 5 of 6 en ik krijg niks meer wat moet ik nou met deze dingen doen? (en btw ik heb geen zin om topic door te spitten of dit al gevraagd is)
Je moet er gewoon nog meer verzamelen. Je krijgt niet bij elke Scarab iets. Maramusa is niet gek! Als je er weer 10 hebt ofzo dan krijg je weer iets.
Je moet gewoon zoveel mogelijk van die scarabs verzamelen. Het zijn er in totaal 50. De scarabs moet je inleveren bij Maramusa door gewoon met hem te praten. Elke keer als je een bepaald aantal scarabs hebt ingeleverd krijg je bepaalde dingen zoals life of the gods, verschillende armbanden, je Dabilahro etc.. Ook kun je d.m.v. het inleveren van 50 scarabs Ninja Gaiden 1 (NES) unlocken.
Armlet of Benediction: 35 scarabs Armlet of Fortune : 10 scarabs Armlet of the Moon : 20 scarabs Armlet of the Sun : 30 scarabs Armlet of Tranquility : 45 scarabs Dabilahro : 25 scarabs Dark Dragon Blade : 50 scarabs Jewel of Demon Seal :40 scarabs Vigoorian Flail : 15 sacarbs Wooden Sword : 5 scarabs
volgens mij klopt dat niet. Armlet of tranquility is volgens mij 40. En dark dragon blade gewoon als je voor de 2e keer (dus als je em uitgespeeld hebt) langs de huyabusa ninja village komt. Flails kom je tegen in level 6 en je wooden sword kun je gewoon kopen
A dammit diej ouwe rimpelchinees heeft gewoon mij lopen oplichten de 2de keer dat ik tegen hem praatte zei hij dat ik 3 scarabs had, hij pakt ze en ik krijg er niks voor terug. Dus ik denk...ff nog 7 bij dan heb ik er 10 ingeleverd dan krijg ik wel iets.....niet dus je moet er in een keer 10 inleveren. sneaky bastard...
Ik heb ze ook in delen gegeven. Echt geen 10 scarabs in 1 keer. Ik kreeg volgens mij wel wat (of je moet meerdere hebben), maar tis alweer een tijd geleden dat ik dit spel heb gespeeld.
ik kan zelfs via de zoekpagina's van google of hier bij xbw geen voldoende antwoorden vinden. 1.Ik wil namelijk graag weten hoe ik uberhaubt een ander kostuum kan dragen? 2.Hoeveel kostuums er beschikbaar zijn? 3.En hoe kan ik kiezen welke ik aan wil trekken tijdens een mission? Ik las al iets bij hur pack dat je zwart ingedrukt moet houden na een boss te hebben verslagen. Ik heb ninja gaiden een aantal maanden terug bijna uitgespeeld (chap. 15) maar toen wist ik dat van die knoppen indrukken niet dus ben nu overnieuw begonnen. Kan iemand mijn bovenstaande vragen PLEASE zo duidelijk mogelijk beantwoorden? alvast bedankt!
Keep the Original Blue Ninja Costume Hilight "New Game" and hold down the L + R triggers and press the A. You will hear a scream to confirm entry. You will now keep the original blue costume that Hayabusa starts with beyond the second chapter. Unlockable: Futuristic Outfit Complete the game on Normal or Hard difficulty and start a new game while holding L. Unlockable: Evil Ryu Complete the game on Very Hard. Toch heel makkelijk via google hoor, maar deze thread bestaat ook niet voor jan lul idd. Van deze pagina. Er staan nog meer leuke dingen voor je om te unlocken... Je kan trouwens niet per missie kiezen. Als je een kostuum kiest zul je de game daar ook mee moeten uitspelen.
Volgensmij is die lijst van Harron007 van het Hurricane Pack, want daarin veranderen alle prijzen en rewards. Life of the Gods - Give one scarab to Masamura Sprit of the Devils - Give 10 scarabs to Masamura Armlet of Benediction - Give 15 scarabs to Masamura Dabilahro - Give 20 scarabs to Masamura Armlet of Fortune - Give 30 scarabs to Masamura Armlet of Tranquility - Give 40 scarabs to Masamura Ninja Gaiden 1 - Give 50 scarabs to Masamura Het kan zijn dat ik er wat vergeten ben.