Legendary weapon in dark alley of tairon... Ik ben al een stukkie verder maar volgens mij heb ik nog nooit "The Legendary Weapon in a dark alley in Tairon where only a ninja is able to reach it..." is dat in t steegje tegenover Hans Bar? en hoe kom ik daar dan?
Ja dat is in dat steegje. Je ziet blauwe strepen op de muur, daar moet je op lopen. Dus eerst tegen de muur lopen dan springen naar de andere muur, doorlopen weer springen en weer doorlopen. Dan op het laatst weer springen en dan snel op X drukken. Een beetje oefenen en je komt er wel.
Ik zit nu in Level 5 maar ik wi ldat geheime wapen hebben.. in dat steegj meot ik vanmuur naar murr springen maar ik kom r maar niet uit.. tegen welke muur moet ik nou opspringen en heovaak moet ik springen?
Je ziet (zoals Gryphon al zie) blauwe strepen langs de muur. Je springt op de eerste muur waar blauwe lijnen staan en blijf rennen en springen tot je niet verder kan. Dan spring je +X of Y. Dan spring je + een sprongetje naar voor. Dan haal je het!
Ehhh ik heb dus net die Skull key bemachtigd en heb een stukje moeten zwemmen en ben nu bij de NC 17 Queen? die behoorlijke sexy bitch zeg maar... maar ik heb geen spiritual potions en devil elixirs over... dit gaat niet lukken... moet ik terug die grot in zeg maar bij Monks room... ook al heb ik ook niet zoveel cash?
Bedoel je Alma? Die roze/paarse fiend zeg maar? Zo ja: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1406032#post1406032 Vanaf post # 1284.
Ik wil graag weten, of er iets, een item ofzo iets onder de kerktoren, tegen over de poort met het oog naar han's bar, het gat dat op de hoek zit, of daar wat in is? Zo ja, hoe kom ik er? greetz wooly
hoe kom je aan die ninja gaiden 1,2 en 3? iets met alle scarabs of zo tog, maar is er geen andere manier?
Nee hoor, als je alle levels op master ninja of hoger haalt krijg je ninja gaiden 2, dan moet je volgens mij de kerkklok kapotschieten dan krijg je ng2, de derde weet ik niet, moet je even googlen naar walktrough's. greetz wooly trouwens mensen nog een antwoord op mijn vraag: Ik wil graag weten, of er iets, een item ofzo iets onder de kerktoren, tegen over de poort met het oog naar han's bar, het gat dat op de hoek zit, of daar wat in is? Zo ja, hoe kom ik er?
volgens mij moet je dan eerst de ''klok eraf schieten''. teminste dat stond in de xbm maar als ik op die klok schiet gebeurt er bij mij niks, of moet je op een bepaalde plaats op die klok schieten? btw.woolyonline;goede muziek
Wooly, voordat je NG 2 haalt, moet je toch echt eerst NG 1 halen hoor. En 1 haal je dus door 50 scarabs in te leveren. @ sungod; Linkje
dus je MOET ng1 eerst hebben voordat je die andere kan spelen?:{ is het eigelijk wel de moeite waard om die ng's te halen want miss is dat spel wat je dan krijgt wel super saai!
Ik weet niet of jij het de moeite waard zal vinden. Ik vond het wel grappig op zich, het zijn gewoon de NG versies van de NES. Maar ik wilde sowieso alles halen uit dat spel .
ja dat wil ik ook wel,aleen lukt dat soms niet helemaal maar is dat net zulk soort grx als bv. ''mario de allereerste'' want dan ga ik er geen moeite voor doen.:{