Ninja Gaiden Hurricane Pack #2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zephyrus, 8 sep 2004.

1. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik ook wel, maar die mensen moeten toch gewoon eerst het origineel uitspelen (op z'n minst 2 keer op normal) alvorens aan de slag te gaan met enkele uitbreidingen.

Jij gaat toch ook niet met bv Call of Duty+Uitbreiding eerst de uitbreiding uitspelen?

2. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel helemaal geen Call Of Duty! Dacht je daarvan! :cool:

nee ff serieus: daar heb je wel gelijk in,maar ik vind dat Team Ninja ook wel even rekening mag houden met de wat "minder begaafte" Ninja`s :9

niet dat ik er last van heb hoor...ben al in stage 8 geweest..dus :D

3. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    JA tuurlijk Zep.

Ik ga eerst ff 2 keer NG uitspelen, dan ff HP2, wellicht nog een weekje oefenen dan kan ik lekker afgemaakt worden in HP3

Niet iedereen heeft weet ik hoe veel vrije tijd om te gamen. Ik heb hem uitgespeeld. Ben nu met HP2 bezig (wat ik al veels te moeilijk vind af en toe). Hp3 heb ik ff bekeken maar vind er gewoon weinig aan. Hoe kan ik nou beter worden als ik toch na 10 min. elke keer kapot ben. Dan moet je ook nog keer op keer opnieuw insignen ;{

Waarom DC maken dat maar 10 % van de NG- fans aanspreekt. Juist ja, je hoeft niet supergoed te zijn om een fan van NG te zijn.

4. Dik KlootWijk

Dik KlootWijk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wie speelt da hier nog? ik zit in fase 4

5. Solid_Snake14

Solid_Snake14 I'm A snake!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoort dat Pack 2 nog moeilijker is als Pack 1 is dat zo? Ik heb hem zelf nog niet gedownload want ik vondt 1 eigelijk al niet meer te doen. Ik kwam met moeite de eerste Stage door. Ik vindt dat ze bij die packs gewoon weer verschillende moeilijkheidsgraden hadden moeten maken net zoals bij het orginele spel.
    Ik hou wel van een beetje uitdaging en gaiden uitspelen op hard vondt ik nog wel te doen, maar dit begint echt gewoon ziek te worden.

6. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Heey vraagje over al die packs in het algemeen
    Ik heb namelijk zelf geen Xbox live
    Maar voegen die packs ook iets toe als je geen Xbox life heb?

Als dat zo is hoe kan ik die dan ook krijgen? :)

7. Southern Way

Southern Way Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmm mooi verhaal..... Ik heb gisteren NG gekocht en gelijk alle downloads er op gezet. Had ik dus beter niet kunnen doen. Ben nu in level 5 en daar heb ik al 7 uur over gedaan, wist niet dat alles ook moeilijker zou worden..... Misschien slim dat ik ze er weer af gooi?

8. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    neehj, want je bent ze niet eens aan het spelen, je speelt de extra downloads via Master Ninja Tournament, en het gewone (ook moeilijk) spel via new game. Dus waarschijnlijk ben je het gewone spel aan het doen en niet de NOG moeilijkere downloads :)

9. smarty_peanuts

smarty_peanuts Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    waarom heb ik toch geen xbox live gewoon alleen voor NG

10. Southern Way

Southern Way Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok, nu snap ik em! Mmm begin nu dus echt een ouwe lul te worden..... Alles in 2d heb ik zo uit (dus ook NG op de NES) Maar sinds ik de DreamCast heb en alles 3d wordt krijg ik steeds meer moeite met spelen, mijn pa is zelfs al gestopt met gamen omdat hij 3d niet trekt. Is trouwens geen excuse, moet maar wat meer mijn best doen en minder pils drinken denk......

11. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies... Laat ze eerst Ninja Gaiden op Normal uitspelen, dan op Very Hard, en download dan de Hurricane Packs...

12. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd... anders wordt het niet wat. Maar toch, ze hadden die packs niet zo moeilijk hoeven maken, zodat het niet leuk meer is.

13. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hurricane pack 1 uitgespeeld en ben gisteren begonnen met hurricane pack 2.
    Nou is dit wel even andere koek, heb het eerste savepunt gehaald maar tegen de eindbaas heb ik weinig kans, hij slaat gewoon door je blocking heen.
    Nou is mijn vraag, heeft iemand dit uitgespeeld en heeft wat tips voor mij.
    Bijvoorbeeld of je dat rode vechtstokje als vast wapen moet gebruiken.
    Ik versla die zwarte ninja's het makkelijkst met die rode stok dus het lijkt mij een sterk wapen.
    Tegen de muur opspringen bij die eindbaas en een y move lijkt geen optie, please help me.

edit: ben er al uit, je krijgt allemaal geweldige dingen die ik over het hoofd gezien had.

Laatst bewerkt: 5 jan 2005

Deel Deze Pagina