Ja, gaat een beetje sloom, en is ook inverted volgens mij. Nog een verschil: in die shop kan je andere dingen kopen maar de armbanden niet meer.
ey dit was volume 1 stond erachter. Betekent dit dat er ook volume 2 komt Ik hoop het echt, echt goed van team ninja dit Het beste spel van 2004 nog beter maken. Ik heb al meer dan 80 uur op de teller staan.
Hehe ik sta nu pas in de ranking van master toernament. Ik heb master toernament in 1 dag uitgespeeld. Ik heb nooit een ranking kunnen plaatsten omdat ik sinds kort pas xbox live heb. Nu maar eens die hurricane toernament proberen. Maar in de volgende Ninja Gaiden 2 zou het wel vet zijn voor online multiplayer.
Ik zit nu in chapter 5 van de hurricane pack. Iemand al die lieve poesjes tegen gekomen. Jezus wat zijn die irritant.
waarom staat er bij mij trouwens ´Trial Level´ ofzoiets als ik Master Ninja Tournament 1 of 2 wil beginnnen.. het staat bij allebei namelijk
Zorgt deze hurricane pack er nou voor dat onze Pal-versie ongecencureerd wordt, zodat we ook de koppen van die ninja's eraf kunnen slaan?
Dan ben ik niet zo enthousiast als de meeste hierzo en laat ik deze pack liggen. Vind Ninja Gaiden toch al super vet en moeilijk genoeg zoals ie is. Hopelijk dat de volgende pack wel ongecencureerd wordt voor ons zielige, zogenaamd niet goed tegen geweld kunnende, Europeanen...
Ik ben echt benieuwd naar het hurricane pack, ik ben alleen bang dat hij te moeilijk voor mij is. Very Hard is geen kattepis.
als je het uitgespeeld hebt, moet je het zeker eens proberen, echt de moeite dat nieuwe wapen ik zit nu in level 4
Het zijn toch gewoon de normale levels met andere tgstanders & andere wapens? (kheb nog maar net ff gechecked)
Tuurlijk zou een ongecensureerde versie leuk zijn, maar om daarom een pack zomaar te laten liggen...je mist wel nieuwe vijanden, wapens, verbeterde engine, hogere moeilijkheidsgraad, etc.! Gewoon meepakken die hap, zou ik zeggen. Het is immers gratis. En daarna gewoon wachten en hopen op een uncensored pack.
Ook een beetje overdreven he, het gaat alleen maar om wat koppen (bij de 'menselijke' ninja's, koppen van de demonen kunnen er wel gewoon lekker afgehakt worden). Het is geen belangrijk onderdeel van de gameplay ofzo. Tuurlijk jammer dat ze het eruit gelaten hebben maar je mist het niet, er zijn zoveel andere coole moves...Om zo'n topper alleen daarom te laten liggen...echt gewoon zonde.